Hakutulokset

  1. K

    mitä kouluikäinen lapsesi pelkää?

    meillä 8v lapsi pelkää, että tulee tulipalo. On mm. iltaisin ruvennut pyytämään, että tarkastakaa, ettei levy jäänyt päälle ym,. Millaisia pelkoja teidän lapsilla on ollut 8-9-vuoden hujakoilla? Ja miten olette niistä selvinneet...
  2. K

    Onko mahdollisuus ulkomailta adoptioon jos...

    lapsia on jo ennestään 4-5. Haluaisimme adoptoida lisää lapsia mutta mietin että onko tuossa joku raja, saako ennestään olla lapsia paljon. Kiinassa ainakin taisi olla, onkohan muissa maissa?
  3. K

    minkä ikäisen (ja luonteisen) lapsen olette jättäneet...

    ... kotiin yksin arki-iltana n klo 18-21?Tiedän että lapset ovat erilaisia luonteeltaan ja toiset voi varmasti jättää yksin nuorempana kuin toiset. Onko eroa sunnuntai-illalla tai arki-illalla? Mun lapset on vielä ihan pieniä, mietin tätä vaan kun mulla ei ole oikeastaa koskaan omaa aikaa, että...
  4. K

    Milloin kertoa sisarukselle

    Milloin voi kertoa 5-6 vuotiaalle sisarukselle että ollaan adoptoimassa lasta? Millaisia kokemuksia asiasta on?
  5. K

    Pälkäneläiset...

    Olemme harkitsemassa Kangasalta Pälkäneelle muuttoa ja haluaisinkin kysellä millaista siellä on lapsiperheen asua? Meillä itsellä on 2kuukauden vanha pikkuprinssi. Ilmeisesti Pälkäneellä ei ole kuntalisää, jos olen oikein ymmärtänyt. Onkohan sellaista edes suunnitteilla? Kiitos paljon jo...
  6. K

    kuinka kauan prosessi kestää

    minua kiinnostaisi ihmisten kokemukset adoptioprosessin kestosta täällä uudenmaan alueella. olen kuullut että aikaa saattaa mennä, mutta miten se on oikeasti. Olemme jonossa adoptio neuvonnan ajanvaraukseen, joka jo pelkästään kestää puoli vuotta ,eli ensimmäisen ajan varaustakin jonotamme...
  7. K

    hartiavaivat

    heippa. Kärsiikö muut äidit hartiavaivoista? Mulla on nyt kahdesti ollut hartiat niin kipeät että päätä on särkenyt montapäivää sen yhteydessä. Nyt lisäks on pahoinvointia, keskittymiskyky ihan kateissa ym. millaisia oireita muille kipeät hartiat on saanu aikaan? ja miten ne on saatu paraneen...
  8. K

    Opiskelu ja lapset

    Kertokaapa omia kokemuksianne opiskelusta ja lasten hankinnasta. Itselläni on kova vauvakuume ja olen aina halunnut tehdä lapset suht nuorena (olen 23 v). Nyt kun mieskin on näyttänyt vihreää valoa ja ammatti hankittu, olisi hyvä aika antaa lasten tulla. Itseasiassa pillerit on lentäneet...

Yhteistyössä