hartiavaivat

heippa.

Kärsiikö muut äidit hartiavaivoista?
Mulla on nyt kahdesti ollut hartiat niin kipeät että päätä on särkenyt montapäivää sen yhteydessä.
Nyt lisäks on pahoinvointia, keskittymiskyky ihan kateissa ym.

millaisia oireita muille kipeät hartiat on saanu aikaan?
ja miten ne on saatu paraneen.

kiitos kaikille vastanneille:)
 
äiteliini
minulla kanssa on hartiat aivan jumissa kun on tullut kanneltua tyttöä.
minulla oireena rupee pyörryttämään.
käyn kerran viikossa hierojalla ja sitten myös jumppailen.
kannattaa nyt aluksi koittaa vaikka keppijumppaa kotona jos ei pääse hierojalle.
 
migreenin kaltaista päänsärkyä, ryhdin huononemista (vaikuttaa myös kipeä selkä) pyörryttämistä jos nostan kädet ylös, en löydä sopivaa asentoa nukkuessa, eli nukahtamisvaikeuksia ja unettomuuttakin.

mun niskat on niin tiukalla että jos nostan kädet ylös, lihakset tukkii verenkierron päähänm eikä lääkkeet tähän auta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.12.2005 klo 13:07 honiska kirjoitti:
migreenin kaltaista päänsärkyä, ryhdin huononemista (vaikuttaa myös kipeä selkä) pyörryttämistä jos nostan kädet ylös, en löydä sopivaa asentoa nukkuessa, eli nukahtamisvaikeuksia ja unettomuuttakin.

mun niskat on niin tiukalla että jos nostan kädet ylös, lihakset tukkii verenkierron päähänm eikä lääkkeet tähän auta.

moido vaan:)
millä sä oot sitä helpottanu?
mä en tiiä oon ihan rikki kun sattuu vaan ja päätä vihloo, hartiat jäykkänä ja just kans pyörryttää ja on oikeesti ihan pahoinvoiva olo ja ei edes ruoka maistu, mikä erittäin outoa.
oi vaikee olla kotona kahden pienen kanssa kun on itellä ihan kaamee olo.

aiemmin sain se meneen ohi 600 ibumaksilla ja jollain tulehduskipugeelillä mut nyt ne ei tunnu auttavan ja kun imettää en viittis ihan kauheesti kaikkea käyttääkkään.
kamalaa herätä aamulla niin että päätä särkee jo valmiiksi. :'(
 
Viidenäiti
Mulla on taas auttanut säännöllinen sauvakävely/sauvarullaluistelu/hiihto välillä ihan tehostetusti revitellyt sauvoilla. Kuopus oli mahdoton sylivauva ja vielä isokokoinen, heti huomas jos oli jäänyt lenkki välistä! Ei auta päästää kovin pahasti jumiin sitten on helpot neuvot vähissä!
 
jumissa
Mulla myös usein hartiat tosi jumissa.Tarpeeksi kun jumittuvat niin huimaus ja särky iskee.
Olisin kiinnostunut,kun tuossa joku kertoi kiropraktikosta.Onko ollut apua? mitä kiropraktikko lähinnä tekee?
Tuo hieronta kun tuo vaan väliaikaista helpotusta.Työ raskaalla vuodeosastolla( paljon painavia nostettavia jne.)
Eli vinkkejä vaan lisää tähän kurjaan vaivaan!
 

Yhteistyössä