Hakutulokset

  1. kiekuva kana

    Kauanko teidän vauvat tehneet ekoja hampaita?

    Mä en edes muista kuinka kauan meidän kahdella ekalla meni mutta ei se näin kipeää voinut olla. Siis vauva on kohta 5kk ja kohta kolme viikkoa repinyt korviaan ja kiukunnut. Alhaalta ikenet on ihan turvoksissa ja valkoiset mutta ei vaan niin ei. Ja ekan viikon jälkeen käytiin korvia näyttämässä...
  2. kiekuva kana

    Pakotanko lapsen menemään jalkapalloon?

    ja en ole siis pakottamassa lasta palloon sisälle..ehhehheh. :D Vaan siis sellaiseen futiskouluun, kestää kuukauden. Viime kesänä olisi mennyt mutta ei ollut ikää tarpeeksi. Nyt olisi ikää mutta kivenkovaa änkkää että ei ole menossa.. Olen melko varma että tykkäisi kunhan kerran kokeilisi...
  3. kiekuva kana

    4kk vauvan kakka vaahtoa?

    Poika kakkaa lähes joka vaippaan ja välillä se on ihan vaahtoa. Mitäs tuommoinen on?
  4. kiekuva kana

    Vaatepropleemia!!

    Meillä on tosi monet juhlat kesällä ja en kehtais kaikkia kahlata samalla asulla mutta ei ole varaa ostaa joka kekkereihin uutta. Olen myös aika lihava ja vaatteessa pitää pystyä imettämään.. Mietin että löytyisiköhän jostakin joku esim. musta perusosa(tyyliin hame tms) johon voisi lisätä...
  5. kiekuva kana

    Laihduttaako nykyään kukaan enään "normaalisti"?

    Siis niin että vähentää herkkuja, pienentää annoksia ja lisää liikuntaa? Tekeekö kukaan enään niin? Tuntuu että kaikki on jollain super-duperkuurilla ja paino putoaa 5kg viikossa..pysyykö siinä nahka mukana?
  6. kiekuva kana

    Valitan äitienpäivästä..

    Turhis juu mutta silti. Mä en saa äitienpäivänä lahjaa koska meillä on nyt vähän tiukkaa..ymmärrän asian mutta silti harmittaa. Lapsen kerhossa tekemän lahjan sain jo tänään, ihana se on. Mua vaan harmittaa...pikkuisen..koska mies tietää että tälläiset päivät on minulle tärkeitä ja tietää...
  7. kiekuva kana

    3,5kk vauva vapisee?

    Välillä siis vapisee/tärisee koko vauva. Normaalia?
  8. kiekuva kana

    Miten fb:ssä vaihdetaan riviä..?

    Siis jos kommentoi jotain niin ei saa siirryttyä uudelle riville kun painaa enteriä. Apuuva!
  9. kiekuva kana

    Siitepölyallergiasta astmaoireita?

    2v4kk joutui taas ahdistuksen vuoksi lääkäriin ja itse aloin miettimään että olisiko siitepöly syynä. Viime vuonna kun oli siis 1v4kk sai ihmeellistä nuhaa ja silmien vuotoa tähän aikaan vuodesta. Nyt oli todella limainen ja rohiseva kaksi viikkoa sitten, söi siihen (turhan??) lääkekuurin ja...
  10. kiekuva kana

    Kuuri keuhkoputkentulehdukseen loppui aamulla mutta

    lapsi yskii kovasti. Sai siis reilu viikko sitten kuurin kun keuhkot oli limaa piukassa, vain hieman nousi lämpö silloin. ja nyt yskii kovasti. Mietityttää että olisiko jotain astman tai allergian tapaista kuitenkin..?
  11. kiekuva kana

    Menipä helposti tänään lasten nukutus..

    Meillä keskimmäisellä lapsella on ollut jonkun aikaa hieman vaikeusia nukahtamisen kanssa ja etenkin yöunille mennessä. Helposti mennyt tunti nukuttamiseen. Aiemmin ollut todella helppo nukutettava. Eilen sitten luin uutta kaksplussaa ja siinä oli unille menosta jne. Siellä sitten luki että...
  12. kiekuva kana

    Kuinka kauheasti tässä joutuu oikein syömään??

    Olen aloittanut nyt liikkumisen; käyn uimassa, lenkillä ja joogassa. Täysimetän ja nyt mietin että kuinka paljon mun oikein pitää syödä että poika pysyy maidoissa. Ja siis painoa on paljon mutta en nyt yritä laihduttaa vaan saada elämääni terveellisemmäksi..ei jaksa kolmen pojan kanssa kun on...
  13. kiekuva kana

    pnemokokkirokote, juu vai ei?

    oletteko ottaneet?
  14. kiekuva kana

    Torstaina ostettu juusto, haisee ja on muutenkin vähän outo..

    mihin siitä valitetaan? :D Siis valiolle vai kauppaan?
  15. kiekuva kana

    Juottaako joku lapsilleen tuota Muksu maitojuomaa?

    Ja jos juottaa niin miksi?:)
  16. kiekuva kana

    2v ja 4v omaan huoneeseen?

    Meillä nukutaan kaikki yläkerrassa samassa huoneessa ja alakerrassa on lapsilla leikkihuone. Vauva lähtee jossain vaiheessa liikkeelle ja leikkihuone on pullollaan pieniä leluja. Mietin että jos isompien lasten sängyt jäisi yläkertaan ja lelut veisi sinne myös ja me vanhemmat+vauva...
  17. kiekuva kana

    Mitäs kuuluu 2kk vauvoille?

    Meillä 2kk poika, ihana söpöliini. :heart: Painoa oli 5256g ja pituutta 61cm. Kovasti juttelee ja kurluttaa. Nyrkit on suussa jatkuvasti. Kyljelleen kääntyy ja päätä nostaa jo hetkeksi kun on mahallaan mutta pian sitten kellahtaa selälleen :) Kova viuhtominen on juttelun aikana aina, tuntuu...
  18. kiekuva kana

    Seisotaanko teillä nenä tv:ssä kiinni?

    Mikähän ihme siinä on että ei yhtäkään tv-ohjelmaa tms voi katsoa vaikka sohvalla istuen, aina jossain vaiheessa toinen hilautuu tv:seen kiinni ja sitten toinen perässä kun ei muuten näe toisen ohi.. Mietin että olisikohan tuolla 4v:llä näössä vikaa..? Vai onko tuo vaan joku juttu mitä...
  19. kiekuva kana

    Nyt pakko kertoa teille hyvä vinkki talvivauvojen pukemiseen :)

    Ja voi harmistus että nyt vasta kolmannen kohdalla minä tämän tajusin. Ja siis se vinkki on LÄMPÖPUSSI autokaukaloon, ihan älyttömän hyvä juttu!! :D Mä olen niin onnellinen tuosta pussukasta :) Vauva ohueen pukuun ja pussiin, pussi auki ja sitten saakin ihan rauhassa taistella 2v ja 4v lapsien...
  20. kiekuva kana

    Rotarokote, oletteko ottaneet vauvalle?

    Mietityttää pitäisikö ottaa vai ei.:confused:

Yhteistyössä