2v ja 4v omaan huoneeseen?

Meillä nukutaan kaikki yläkerrassa samassa huoneessa ja alakerrassa on lapsilla leikkihuone.
Vauva lähtee jossain vaiheessa liikkeelle ja leikkihuone on pullollaan pieniä leluja.
Mietin että jos isompien lasten sängyt jäisi yläkertaan ja lelut veisi sinne myös ja me vanhemmat+vauva muutettais alakertaan.
Miltäs kuullostais?
 
..
minust ois kiva ett' lapset olis paivasaikaan jossain lahella, eli jos itse olet paivalla alakerrassa ni pitaisin lelutki siella.
kai siihen oven eteen voi laittaa jonkun barrikadin, vaikka kahvipoydan tms, mista isommat lapset paasee kulkemaan mutta vauva ei? en tia sit suostuuko se vauva siihen etta muut lapset leikkii leikkihuoneessa ja han ei sinne paase. riippuu tietysti vahan huoneiden koostakin
 
"vieras"
Teillä on ilmeisesti vain 2 makkaria?

Itse en uskaltais tehdä tollasta ratkaisua.
Kuulostaa kyl siinä mieles hyvälle, et tilaa jäis vähän enemmän sinne "teidänki" huoneeseen.

Ja jos leikkihuone on ylhäällä, niin saako lasten leikkejä/tekemisiä seurattua tarpeeks.

Voipi tietty olla et oon ylihysteerinen:D
 
No oikeastaan on vaan yksi makkari..siellä ylhäällä. Alakerran leikkihuone on osa olkkaria, siis iso olohuone jaettu isolla kaapilla. Eli hieman hankala olis tehdä porttia tms. Ja alhaalla on alkovi mihin mahtuu meidän sänky.
 

Yhteistyössä