Nyt pakko kertoa teille hyvä vinkki talvivauvojen pukemiseen :)

Ja voi harmistus että nyt vasta kolmannen kohdalla minä tämän tajusin. Ja siis se vinkki on LÄMPÖPUSSI autokaukaloon, ihan älyttömän hyvä juttu!! :D Mä olen niin onnellinen tuosta pussukasta :)
Vauva ohueen pukuun ja pussiin, pussi auki ja sitten saakin ihan rauhassa taistella 2v ja 4v lapsien vaatetuksen kanssa. Eikä vauva hermostu kuumissaan :D Mahtavaa!!
 
"juu"
Meillä on kans kaukalopussi..ainoa vaan, että meidän tirppana kasvo aika äkäseen siitä ohi. Oli jo pieni siinä 2kkn iässä, jää liian ylös kaulaosa. On myös isompi, mutten jaksa ängätä sitä tonne.
 
Mä just vasta mietin sitä... Toimiva silloin kun mennään sisältä autoon ja autosta sisälle.
Mutta mitäs sitte jos menee autolla johonkin ulkoilemaan? Tuntus typerältä alkaa sit autossa pukemaan haalaria.
Kun se pussin irrottaminen meijän kaukalosta ei ois ihan näppärä juttu... Vois tietysti riippua pussistaki.
 
"juu"
orion, no sehän pitää joka tapauksessa avata se pussi että saa vyön auki. Mutta kyllä ainakin tuo eisbärchen lähtee helposti siitä kaukalosta. Mut se tosiaan kävi meillä tosi nopeesti pieneksi..Meillä ei kyllä koskaan autolal lähdetä mihinkään ulkoileen, niin ei silleen kokemusta. Pidin aina sen kaukalopussin siinä kaukalossa ja vaunuihin on oma isompi.
 
Mutta mitäs sitte jos menee autolla johonkin ulkoilemaan? Tuntus typerältä alkaa sit autossa pukemaan haalaria.
Meillä oli kuopuksella toi käytössä ihan vauvana, ennenku osas kävellä joten tossakin tilanteessa nostettiin vaunuun / rattaisiin pusseineen päivineen. Ei me mitään vaatatta vaihdeltu.

Ja kun joku mainitsi ettei ollut kovin käyttöä, niin tuli mieleen ettei mekään tota esikoisen kaa juurikaan käytetty.
Ehkä just siks et kuopuksella kulkeminen, odottamistilanteet puettuna, erilaisissa paikoissa piipahtelu yms. oli paljon tavallisempaa kun esikoinen kerhoili, harrasti jne. niin oli käyttöä tosi paljon enempi.
 
Meinaan että pitäis ne vyöt ihan sieltä takaa irrotella. 5-pistevyöt, sivusta ja olalta tulevat on yhdessä. En oo tarkemmin tutustunu millaisia pussit on, mutta pussi pitäis saada kunnolla sivusta auki jotta onnistuis. Jos on pelkkä reikä vyölle, ni ei onnistu.
 
Meinaan että pitäis ne vyöt ihan sieltä takaa irrotella. 5-pistevyöt, sivusta ja olalta tulevat on yhdessä. En oo tarkemmin tutustunu millaisia pussit on, mutta pussi pitäis saada kunnolla sivusta auki jotta onnistuis. Jos on pelkkä reikä vyölle, ni ei onnistu.
Eikös ne kaikissa kaukaloissa tuommoisia ole, siis vyöt? Ja meillä ainakin on, tuossa pussissa on isot tarralliset aukot takana.
 

Yhteistyössä