Hakutulokset

  1. D

    Onko flunssa riittävä peruste saikulle? Mistä sitä haetaan, soitanko tervariin vai mitä?

    Peesi kyllä tähän.Ilma kuumettakin voi oikeesti olla nuhan ja yskän takia siinä kunnossa,ettei pysty hoitamaan työtään hyvin.
  2. D

    Mihin tämä el'ämä menee???????????????

    Meidän nettotulot on noin 2500€ kuussa yhteensä ja säästetään siitä joka kuukausi 150€.Ei tässä rikkaina eletä,mutta mulle on tärkeetä säästää edes vähän joka kuukausi..
  3. D

    Nainen, poistatko nenäkarvasi?

    Kyllä mä trimmaan nenäkarvat siinä missä kulmatkin.Kulmat siis nypin ja nenäkarvat leikkaan siedettäviks. :D
  4. D

    Onko flunssa riittävä peruste saikulle? Mistä sitä haetaan, soitanko tervariin vai mitä?

    Onko sulla joku työterveyshoitaja työharjoittelun kautta?Sitä kautta voisit ainakin päästä nopeasti hoitajalle jos hoitsun kirjoittama todistus riittää.Jos taas tarvitset lääkärintodistuksen niin sitten haet sellaisen.Kysyt huomenna mistä yleensä moiset saikut haetaan ja toimit sen...
  5. D

    nimiehdotuksia tytölle

    Ava Sofia Sonja Adele tycker jag :)
  6. D

    Minkälaisia koteja on palstalaisilla?

    Noi on mahtavia kun kotitalolla on historia.Mä tykkään todella paljon.En niin osaa innostua semmoisista uudenkarheista modereneista komplekseista,joissa tilankäyttö on ihan viturallaan ja persoonallisuus puuttuu kokonaan.
  7. D

    Minkälaisia koteja on palstalaisilla?

    Tämä kuulostaa aivan ihanalta!!Mä olen hulluna vanhoihin kerrostaloihin ja haluaisin joskus omistaa sijoitusasuntona tai muuten vain moisen kämpän.Nimenomaan tuo huonekorkeus ja se talon historia.En siis haluaisi nyt lasten kanssa asua moisessa ihanuudessa,mutta sitten kun lapset muuttaneet pois...
  8. D

    Hammaslääkäri pelko

    Mitä vähemmän ajattelet asiaa,sitä vähemmän se tulee tuottamaan tuskaa.Tosin mä en kärsi mistään oikean todellisesta hammaslääkäripelosta/-kammosta,mutta lievästä kuitenkin.Totesin juuri kun viimeinen viisuri multa poistettiin viikko sitten,että mitä vähemmän antaa itsensä vaan ajatella koko...
  9. D

    Minkälaisia koteja on palstalaisilla?

    Meillä on rivari 100m2,neliö.Omaksi ostettiin vuosi sitten.Tai tietenkään tämä ei ole oma kun pankin lainarahoilla ostettu,mutta kuitenkin.Omaksi mä tätä kutsun,kun meidän posti tänne tulee eikä pankin. :D Omakotitalo on meilläkin haaveissa sitten joskus,mutta just tällä hetkellä tämä on...
  10. D

    Mikä FB:ssa on tää "tykkään siitä..." juttu?

    rintasyöpä-juttu.sama kun vuos sitten oli tää rintsikoiden väri-systeemi niin nyt on kyse missä paikassa tykkää pitää käsilaukkuaan.
  11. D

    Miten usein harrastatte seksiä?

    keskimäärin 5kertaa viikossa.Lapset on nyt jo kuitenkin 3- ja 5-vuotiaat,että sinänsä täysin eri asia..
  12. D

    Menetko koskaan sankyyn klo 8 illalla?

    ihme nimimerkki!mä olen Derlig ihan rekisteröityneenä!
  13. D

    Menetko koskaan sankyyn klo 8 illalla?

    Juu kyllä saatan mennäkin nimenomaan lukemaan kirjaa.
  14. D

    mikä lahja voi yllättä lapsia jouluna?:)

    Mitäs jos et anna mitään sen matkan lisäksi,jonka teette.Mitä ilmeisimmin teidän lapsilla on jo melko lailla tavaraa ja hukkuvat jo itsekin sen määrään eivätkä tiedä mitä haluaisivat.Korjaa liika roina pois ja katso,mikä on sellaista,mistä oikeasti pitävät.Ei joulun tarvitse olla pelkkiä lahjoja...
  15. D

    flunssa ja yskä vauvalla, milloin lekuriin?

    Yleinen ohjeistus varmaan on,että kun tuota on jatkunut yli viikon tai jotain.En osaa sanoa.Kokeile vaikka soittaa lääkäriin ja kysyä sieltä mielipidettä asiasta.
  16. D

    mistä laihdut ensin? onko laihtuminen sinulle helppoa?

    Mä en laihdu liikaa kyllä,mutta laihduttaminen oli helppoa.Pari vuotta sitten katsoin rehellisesti vaakaa silmästä silmään ja järkytyin lukemasta.Siitä sitten päätin,että nyt saa lähteä ainakin 10kg.No ne kymmenen lähti keposasti ja niiden lisäksi on lähtenyt vielä kuusi ja siinä on nyt paino...
  17. D

    Lapsiystävällisiä paikkakuntia, onko niitä?

    Noin se pitää ollakki!Emmä mistän tykkä,mut emmä pois tält lähre! 8) Ja ite ajattelin ihan samalla tavalla ennen ku tuli oman asunnon ostaminen ajankohtaseks ja Lieto vei voiton hinta-laatu-suhteella sekä palvelujen ja politiikan puolesta.
  18. D

    Lapsiystävällisiä paikkakuntia, onko niitä?

    Tuossa on Turkulaista asennetta! :D
  19. D

    Turkulaiset ja lähellä asuvat!!!

    Ei saa.Tiedot pysyy talon sisällä vaikka lääkäri suhais mihin.Tai no yhtiön sisällä,eli Turussa jos käy Mehiläisessä niin tiedot näkyy sitten myös Helsingissä jos on luvan siihen antanut,että tallentavat tiedot tietokantaan.
  20. D

    Onko ketään yhtä lapsellista ja pikkumaista kuin minä?

    Joskus aikuisellekin tekee hyvää olla lapsellinen, joten you go girl!

Yhteistyössä