Hakutulokset

  1. D

    Tolleenhan niitä lapsia opetetaan uimaan joo..

    Ensinnäkin,helvetin ärsyttävää tuo päähän tökkiminen ja toisekseen,voi hyvänen aika mitä touhua!!!Miten kenellekään voi tulla edes mieleen tommonen oli sitte mikä tahansa kellumapuku päällä!!Taas loistava esimerkki ihmisten idioottimaisuudesta..
  2. D

    Kyllä mopokorttia varten pitääs olla kunnon opetus jos vaikka sitten paremmin menis niille teineille paremmin päähän

    Juu ja se on hankalaa etenkin oikealle käännyttäessä kädellä huitoa. =) Onneks tietty ryhmittyminen autto siinä asiassa kans,mutta oli se silti vähän semmosta ja tämmöstä.Kyllä mä sillon kateellisena katsoin ku kavereitten skoottereissa oli vilkut ja meikäläisen pikkupärrässä ei ollu.
  3. D

    Miksi (kaikki) miehet haluavat suuri rintaisen, kapea vyötäröisen, isolla pepulla varustetun blondin?

    Mistäs sää oot tommosen keksiny,että miehet pelkästää moisia barbeja haluis?Mun tuntemat miehet on siis sittenkin valehtelevia paskiaisia kun eivät tuommosia ole etsineet tai edes vaatineet saati hehkuttaneet ääneen..Ne pirut..
  4. D

    Kyllä mopokorttia varten pitääs olla kunnon opetus jos vaikka sitten paremmin menis niille teineille paremmin päähän

    No niin oli mustakin.Siinä kohtaa uskoin todella itse olevani 18-vuotiaana viisaampi kuin se vieressä istuva keski-ikäinen.Voitte kuitenkin luottaa ja uskoa siihen,että mä en ihan aja kuten mut on opetettu. :D
  5. D

    Kyllä mopokorttia varten pitääs olla kunnon opetus jos vaikka sitten paremmin menis niille teineille paremmin päähän

    Mä oon niin samaa mieltä harrikkakuskin kanssa! Paitsi,että mun mopossa ei ollut vilkkuja ja se risoi mua ihan sairaasti aikoinaan kun piti kädellä sitten huitoa epäselviä merkkejä autoilijoille,että hei mää menisin ny tonne.. Eli tosiaan opin sen vilkun olemassaolon tärkeyden! :D Mut ongelmahan...
  6. D

    Apua! MItä tekisitte tässä tilanteessa? Lapsen kaveri vei lelun mennessään.

    Ronskisti ajattelee miehesi. =) Soittelet vaan tytön perään,että oiskohan mahdollisesti käynyt niin,että yksi teidän tytön leluista olisi "unohtunut" hänelle mukaan kun ette nyt löydä kotoa sitä.Tällaset asiat on helppo selvittää kun nopeasti tarttuu toimeen ja ihan rauhassa on. =)
  7. D

    Kyllä mopokorttia varten pitääs olla kunnon opetus jos vaikka sitten paremmin menis niille teineille paremmin päähän

    Mä oon kyllä siinä mielessä samaa mieltä,että nuorille pitäis jotenkin takoa päähän paremmin se liikenteessä toisten huomioiminen.Toisaalta samaa takomista sais sitten tasasin väliajoin jakaa ihan auton ratin takanakin istuville liikkujille.Eniten musta tuntuu,että nuoret törttöilee niillä...
  8. D

    Jos sun pitäis nyt muuttaa vaikka viideksi vuodeksi ulkomaille niin mihin maahan muuttaisit?

    Ruotsiin kaiketi.Tai vaihtoehtoisesti Sveitsiin taikka Jenkkeihin.Miehen työpuoli sanelis tätä asiaa enemmän ku mun.Ruotsi ei kyllä haittais ollenkaan.Sillon varmasti oppis vihdoinki puhumaan ruotsia hyvin.Nykyään hävettää kehno ruotsintaito..
  9. D

    Saako 40 v nainen pukeutua nahkaan ja meikata itsensä kauniisti ?

    Hitot meidän(kään) mielipiteillä olem itään väliä.Paitsi jos hait suurta aaltoa pönkitystä olemukselles ja haluan loppuun asti ajatella,että näin ei asia suinkaan ole.Ihminen osaa nelikymppisenä jo kunnioittaa itseään ja tietää omat hyvät puolensa läpikotaisin.Silloin juurikin tietää,miten...

Yhteistyössä