Miten usein harrastatte seksiä?

  • Viestiketjun aloittaja 0-4v lasten äideille
  • Ensimmäinen viesti
0-4v lasten äideille
Meillä harrastetaan ~ joka kolmas päivä, mutta kohta syntyy vauva, joka siis tulee nukkumaan mun vieressä - ja mies omassa sängyssä, koska ei saa enää unta jos herää vauvan itkuun. Tuleva isosisko on vanhempien kimpussa 24/7.


Näin menee seuraavat 12kk... Toiv. edes viikonloppuisin tulee jotain toimintaa. Ei ole helppoa!
 
hellsbells
....... kerran kuukaudessa

mulla ei vain jostain syystä ole mielenkiintoa ja haluja, toi kerran kuukaudessakin on mulle aika pakkopullaa :( en oikeen tiiä mitä tehdä jotta tilanne paranisi.
 
"vieras"
Tällä hetkellä olosuhteiden pakosta vain viikonloppuisin, kun mies asuu viikot toisella paikkakunnalla. Mutta viikonloppuisin tuleekin sekstailtua koko viikon edestä. :D
 
...
Jotenkin toi lause "ei ole helppoa" tärähti korvaan, tai no silmille.

Ei ne lapset tosta noin vaan tule, sullakin osuus asiassa joten turha sanoa ettei ole helppoa kun kuitenkin vaiukutat asiaan että se pikkunen sun viereen tulee ja se isompi on myös siinä jo olemassa.

Jos haluaisitte vaan pamputella menemään, niin sillon ei kannattais lapsia tehdä ja valittaa kuinka ei ole helppoa.

Ja en pahalla sano, otti vaan silmään, koska eihän ne lapset taivaasta tipu :)
 
alkup.
>Jotenkin toi lause "ei ole helppoa" tärähti korvaan, tai no silmille.
Toi "Ei ole helppoa!" oli sanottu huumorilla.

Mutta hei - anteeksi että edes vitsinä totesin ettei tule olemaan helppoa, vaikka mitä kauheita väärinymmärryksiä siitäkin seuraa :) Mistä teitä tonttuja tulee? terv. vastuuton tyhmä äiti joka kehtas "valittaa"
 
...
>Jotenkin toi lause "ei ole helppoa" tärähti korvaan, tai no silmille.
Toi "Ei ole helppoa!" oli sanottu huumorilla.

Mutta hei - anteeksi että edes vitsinä totesin ettei tule olemaan helppoa, vaikka mitä kauheita väärinymmärryksiä siitäkin seuraa :) Mistä teitä tonttuja tulee? terv. vastuuton tyhmä äiti joka kehtas "valittaa"
No en voinu tietää että oli huumoria :) Ja en mä sua vastuuttomaksi sanonu missään vaiheessa, en voinu tietää sanoitko huumorilla vai valittaen.

Mutta siis huumorilla, joten pahoittelen sanomisiani :flower: :)

Täälläkun noita valittajia niin paljon, joten olettaa että kaikki valittaa.
 
"äitee"
Noin kerran kuukaudessa.

Kuulostaa harvalta varmaan useimpien mielestä... Mutta me ollaan oikeasti onnellisia nut näin. Kyllä me sitten ehditään. Hellyyttä ja läheisyyttä on kuitenkin usein. Aikaa eikä jaksamista eikä kiinnostusta ei vaan seksille tässä tilanteessa ole. Meillä 2 alle 2,5v lasta, ja miehellä erittäin vaativa työ.
 
"red"
Mun miehellä on niin vaativa ja stressaava duuni että seksielämä on aika syklittäistä.. :( Joskus menee kk ilman, joskus on kolme kertaa viikossa. Kaiholla muistelen niitä aikoja kun harrasteltiin lähes joka päivä.. :(
 

Yhteistyössä