Hakutulokset

  1. P

    Kokemuksia kotidopplereista??

    Minkä merkkisiä teillä ollut ja ovatko toimineet hyvin? Ja varsinkin jos jllain on tuollainen angel sound ollut, niin siitä kokemukset kiinnostaisi.. Onko sillä "vaikea" metsästää vauvan sydänäänet jne..? Ja kuuluuko äänet ilman geelejä? Huutiksesta jo katselin, mutten uskaltanut huutaa, jos...
  2. P

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Pilvis ilmoittautuu pitkästä aikaa.. Olen ollut niin huonovointinen ja väsynyt, ettei ole jaksanut edes koneelle tulla.. Vapaapäivät menneet lähinnä nukkuen ja sohvalla maaten |O... Maanantaina käytiin yksityisellä ultrassa ja siellähän se pikkuinen sydän jumputti kovasti ja kaikki oli kunnossa...
  3. P

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Onpas tänne tullut kirjoituksia =). Itse olen ollut niin väsynyt ja huonovointinen, etten ole jaksanut edes nettiin tulla :D.. Takana muutama huonosti nukuttu yö ja niiden jälkeiset aamuvuorot ja nyt tämä mamma on aivan naatti.. Minä kanssa katsoin tuon kiinalaisen kalenterin mukaan, ja ns...
  4. P

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Kaikille neulomisesta ja virkkaamisesta innostuneille vinkiksi tällainen sivu: www.garnstudio.com hirmusesti myös suomenkielisiä ohjeita, siinä alussa valitaan kieleksi suomi vaan.. Ihania ohjeita myös aivan pienille =), minä taidan jonkun haalarin mallin etsiä ja tehdä sellaisen =)
  5. P

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Uusille tervetuloa joukkoon =). Iksu kyseli käsityöihmisiä, täältä löytyy yksi sellainen.. Kovasti olen miettinyt, että olisi mukava alkaa jotain tekemään, mutten oikein tiedä mitä.. haluaisin neuloa taikka virkata jotain, mutta millaistahan kampetta toukokuussa syntyvä vauva heti alkuun...
  6. P

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Voi mahdoton, mikä karsea väsymys mulle on iskenyt.. Eilen nukuin pitkät päikkärit töiden jälkeen, yön nukuin hyvin ja tänä aamuna tuntui, ettei sängystä pääse ylös millään.. Tuntuu jotenkin niin oudolle, kun ekassa raskaudessa ei tosiaan ollut ennen puolta väliä minkäänlaista oiretta (tai yksi...
  7. P

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Täällä kanssa mahassa hirmunen turvotus, jos tiukan paidan laittaa päälle, niin ei mitään toivoa edes yrittää salailla raskautta ;).. Phoebsi mainitsi noista mahan paineen tunteista, mulla kanssa samanlaisia ja oon miettinytkin, että se on ihan kuin ekassa raskaudessa supistukset :O.. Se paine...
  8. P

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Täällä uusi, vasta plussannut odottaja :). Piti ihan rekisteröityä tätä ketjua varten, aiemmin lähinnä vain lukenut juttuja tällä palstalla.. Toinen lapsi tulossa. Meidän tyttö kanssa sattumalta näki raskaustestin ja tuli näyttämään sitä ja kysymään, mikä se on.. Vastasin, että se on sellainen...

Yhteistyössä