Hakutulokset

  1. Mupukka

    Toukovaavit 2011

    Maimei: vajaa 4kk:n kalenteri-iässä aloitettiin vellit kysin neuvojen mukaan ja heti perään kasvissoseet sekä liha. -Keskoset tarvitsevat paljon proteiinia lihasten ja luuston kasvuun. Kohta kunhan 6kk kalenteri-ikää tulee täyteen, aloitetaan puurot.
  2. Mupukka

    Toukovaavit 2011

    Heippa piiiiiitkästä aikaa... Onnea kaikille toukokuisille vauvan saaneille, mysö varaslähdön ottaneille ja "myöhästyneille". Meidän neitihän syntyi jo 30.1. rv26+5 painaen 870g (kirjoittelin siitä toukokuisten ketjuun). 9,5 viikkoa meni teholla ja neiti kotiutui 7.4. hieman vajaa 2,5...
  3. Mupukka

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Tervehdys pitkästä aikaa! Minun toukokuun prinsessa muuttuikin tammikuun prinsessaksi, kun meille syntyi 30.1. rv 26+5 pieni tyttö (870g). Jouduin jo loppiaisena piipaa-kyydillä sairaalaan kun aloin yllättäin vuotaa verta rajusti. Sairaalassa makoilin reilu 3 viikkoa, kunnes neiti lähti...
  4. Mupukka

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    Tervetuloa kaikki uudet! Minulle voi merkata tyttölupauksen, näin lääkäri vakuutti rakenneultrassa. Paino on tippunut pari kiloa plussaamisesta, mutta vararavintoa löytyy jo ennestään liiaksikin asti. Sokerirasituksessa olen jo kertaalleen käynyt (kaikki arvot oli ok), mutta vielä parin...
  5. Mupukka

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Tervehdys pitkästä aikaa! Joulu meni leppoisasti omalla painollaan, lapset saivat mieluisia lahjoja ja vanhemmat saivat nauttia lasten ilosta ja lomasta. Minulla jatkuu loma vielä muutaman päivän, mies meni jo töihin. Supisteluista: Masu ei tunnu tykkäävän pitemmistä automatkoista, ne...
  6. Mupukka

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Nepula: joo, oltiin samassa ketjussa :).
  7. Mupukka

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Siirrympä minäkin tuolta "äidit 30-40v" palstalta tänne. Eli päivittää saa: 3.5.--Mupukka--3--KYS Tämä mamma lyllertää parhaillaan viikoilla 18+5 ja maha on mielestäni paljon pienempi kuin aikaisempia lapsiani (poikia nyt 5 ja 7v)) odottaessa. -Leveämpi se tosin on, liekkö tyttö tulossa...
  8. Mupukka

    Toukokuiset

    Tervehdys kaikille ja tervetuloa uusille tulokkaille! Tilasin "mielenrauhan" takaamiseksi Angel sounds-kotidopplerin, mutta se meinasi olla kaikkea muuta kuin hermojen tasaaja. Aluksi oli vaikea löytää pikkuisen sydänääniä, joka tietysti hermostutti. Nyt viime päivinä sydänäänet ovat...
  9. Mupukka

    Toukokuiset

    Voi miten ikävä uutinen Sariar! :hug:
  10. Mupukka

    Toukokuiset

    Onnea kaikille ultrassa hyviä uutisia saaneille ja peukkuja ultraa odottaville/jännittäville!!! Kyllä tämä odotus on yhtä tunteiden ja olotilojen vuoristorataa! Fariini: me rakennettiin omakotitalo odottaessani keskimmäistä 2005. -Hurja rutistushan se oli kaikin puolin, mutta kunnialla...
  11. Mupukka

    Toukokuiset

    Kiitokset Fariinille tsempityksestä! -Ja tsemppiä meille itse kullekin omaan odotukseen. Eilen kävin ultrassa, jossa terhakka pieni sydän jumputti :heart:. Mutta...hematooma edelleen kohdussa :(. Nyt useampi viikko saikkua ja nostokielto. Ei voi kuin toivoa,ettei pikkuinen tule pois...
  12. Mupukka

    Toukokuiset

    Nepula! En tiedä luitko tuolta aiempaa ketjusta, mutta minä odotin myös alunperin kaksosia. Sain pari viikkoa sitten keskenmenon jumalattomine vuotoineen ja supistuksineen. Yllätykseksi toinen sikiöistä selvisi. Ekan kerran kävin ultrassa rv 6+3 (jolloin ei löydetty kuin yksi sikiö) ja silloin...
  13. Mupukka

    Toukokuiset

    *kampeaa mukaan ja toivoo pysyvänsä mukana* Täällä 31-v kahden lapsen mamma ja rv 7+2 tällä hetkellä. Odotin alunperin kaksosia (ei ollut tiedossa, vaikka ultra oli viime viikolla), joista toinen meni kesken tällä viikolla. Toinen sinnittelee kohdun sopukoissa ja toivotaan, ettei...
  14. Mupukka

    Onko mitään mahdollisuuksia??

    Kuten nimimerkkisi kertoo: "toivoa on!". On varmasti raskasta, mutta ottakaa asia kerrallaan vauvojen synnyttyä. Nythän kaikki on lähes pelkkää arvailua. Voimia!
  15. Mupukka

    Plussa!!

    ONNEA!
  16. Mupukka

    Kevätvauvat 2011

    Onnea!!! Täällä myös varovaisesti ilmottaudun kevätvauva-rinkiin. La huhti-toukokuun vaihteessa, tosin jos sinne asti päästään niin sectio tehdään varmaan pari viikkoa aiemmin. Perheessä myös mies ja 2 lasta (pian 5- ja 7-v).

Yhteistyössä