Hakutulokset

  1. bebes

    Synnytystapa-arvioon istukan käsin irroituksen takia. Onko muilla kokemusta vastaavasta?

    Siis miksi sinne joudutaan? Voiko edessä olla keisarinleikkaus? Mulla vasta viiden viikon päästä tuo arviokäynti! Mutta silti mietityttää? Mulla oli viime raskaudessa tosiaan tuo istukan käsinirroitus ja veren hukka melkein 2litraa. Onko pakko suostua mitä lääkäri sanoo? Mä niin haluaisin...
  2. bebes

    Äidit puheena.

    http://www.iltasanomat.fi/naiset/uutinen.asp?id=1707352
  3. bebes

    Mitä PrePeid liittymää pystyi lataamaan netissä? Mikä on edullisin / parhain?

    Siinä siis kysymus jo tulikin :D
  4. bebes

    Kellään kokemusta PIXMANIA verkkokaupasta?

    Oletteko tilanneet koskaan sieltä mitään? Onko ollut luotettava paikka? Miten takuiden ja muiden kanssa?
  5. bebes

    Onko kellään kokemusta tälläisestä kännykästä?

    http://www.pixmania.com/fi/fi/2888583/art/samsung/s5230-vaaleanpunainen.html
  6. bebes

    Mikä teillä olisi se mitä vieraan/lapsen pitäisi teille korvata jos sattuisi sen rikkomaan vahingossa?

    Tuntuu että ihmiset pyytää korvauksia ihan älyttömistä asioista :headwall: Mä sanoinkin jo että telkkari, tietokone tai joku muu arvokkaampi. Ja silloinkin laittaisin omaan kotivakuutukseen jonka oma vastuun tämä vieras maksaisi sitten.
  7. bebes

    Onko kaikki syönyt jo aamupalan? Mitä oli tarjolla?

    Meillä vielä edessä. Äsken herättiin. Laitan teetä, vaaleaa leipää, juustoa, makkaraa, kurkkua, kaakaota, muroja ja mitä tuolta kaapista nyt löytyy :D
  8. bebes

    Kuinka paljon kerrotte täällä itsestänne tai asioistanne?

    Tuntuu että teistä joistain vakkari palstailijoista tiedetään kaikki asiat :whistle: Mutta siis missä menee kenenkin raja? Mä en itse hen.koht kerro oikeestaan paljon mitään. Yleensä kommentoin ja joskus kerron itsestäni. Mutta tuntuu että toisten elämä pyörii täällä joka päivä ja se on...
  9. bebes

    Onko jollain unikirjaa??

    Mä näin viime yönä kamalaa unta että mies kuoli. Mikä tarkoitus oli jos näkee puolison kuoleman unessa? Kiitos jos jollakin kirja ja ehtisi katsomaan. Uni vaivaa todella paljon :'(
  10. bebes

    Ostinko halvalla?

    Kaksi turvaporttia rappusiin. Toinen uusi vielä paketissa ja toinen käytetty. Yhteensä 50?! Uudet maksaa vissiin yksi kappale enemmän kuin nuo yhteensä?! Vai olenko väärässä?
  11. bebes

    Mistä saa edullisesti matkasängyn?

    Siis hyvä mutta halpa ;) Paljon esim. maksaa jossain liikkeessä? Onko käytettyinä hyvinä vai kannattaako ostaa uusi? Tulee kumminkin koko aikaiseen käyttöön... väliaikaisesti.
  12. bebes

    Limatulpasta.

    Onko jollain tullut pitkin raskautta merkitsemättä mitään? Mulla tänään viikkoja 27 ja eilen bongasin limatulpan. Muita oireita ei ole. Ja toivonkin että tuo tulppa ei mitään tarkoita.
  13. bebes

    Limatulpasta. Saisinko tietoa.

    Miltä viikoilta lähtien sitä voi tulla? Jos se kerran on uusiutuvaa niin ei varmaan kaikilla ole merkki synnytyksestä? Onko se väriltään mitä? Vaaleaa, punaista? Mä nimittäin äsken ilmeisesti bongasin lima tulppaa eka kerran (4:s raskaus) ja nyt mietityttää että onko siitä mitään haitta...
  14. bebes

    Hammas asiaa!

    Siis voiko reikä tulla hampaissa tuonne juureen ja etupuolelle? Mä epäilen että mulla on siinä reikä. Mutta mulla ei koskaan ole ollut niin olen vähän pihalla!? :D Olen aina ajatellut että se tulee tonne purenta kohtaan jos tulee? Kyllä ottaa päähän jos se on reikä :headwall: Mutta eikö...
  15. bebes

    Jule twin vai Carena Double Swing

    Kokemuksia otetaan vastaan :D
  16. bebes

    Mistä joka paikasta voi katsoa käytettyjä vaunuja/rattaita?

    -huuto.net -mikko.fi Muita?
  17. bebes

    Tuplavaunut X-Adventure vastaan carena twinbuggy!

    Kummat paremmat eri ikäisillä lapsilla? Kokemuksia!
  18. bebes

    Toimiiko muilla mese tai hotmailin s.posti????

    Mulla ei pelaa |O Ärsyttää :headwall:
  19. bebes

    Onko sinulla parempi kasvo vai nimi muisti?

    Mulla kasvot jää paremmin mieleen! Nimet muistan tokan tai kolmannen esittely kerran jälkeen :whistle: Ellen oikein niitä yritä painaa päähän :D
  20. bebes

    Venäjä! Oikein kunnolla otsikoissa!

    Nainen tuhosi poikaystävänsä peniksen ilotulitteilla! Venäläisnaisen kosto eroa halunneelle poikaystävälle oli kauhea. Kaksi vuotta moskovalaisen 33-vuotiaan miehen kanssa seurustellut nainen raivostui, kun poikaystävä ilmoitti tällä, että haluaa päättää parisuhteen ja muuttaa takaisin...

Yhteistyössä