Tuplavaunut X-Adventure vastaan carena twinbuggy!

Ah, kävin katomassa, meillä on juuri nuo twinbuggyt. :D Olen tykännyt, käytössä vuoden ikäisillä sisaruksilla, ennen oli Emman twinjoggerit ja näihin vaihdoin koska halusin näppärämmät pelit.. Näppärät on, mutta jos on loskaa/lunta paljon, ei kauhean helposti kulje, ja ainakin meillä kynnysten ym. ylittäminen on melko hankalaa, vaunun etupyöriä on siis melko hankala nostaa pystyyn aisasta painamalla. Mutta hyvin se menee kun oppii tekniikan!
 
Mulla on ikävä kyllä kokemusta vaan toisista.. Mutta meille on ollut ihan kelpo vaunut, melko paljon kuljetaan busseilla, autoon ei tartte vaunuja saada mahtumaan, kaupunkioloissa enimmäkseen liikutaan. Mulla ei siis ole autoa, mutta esim. mun vanhempien auton takatilaan noi vaunut ei edes mene.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mulla on ikävä kyllä kokemusta vaan toisista.. Mutta meille on ollut ihan kelpo vaunut, melko paljon kuljetaan busseilla, autoon ei tartte vaunuja saada mahtumaan, kaupunkioloissa enimmäkseen liikutaan. Mulla ei siis ole autoa, mutta esim. mun vanhempien auton takatilaan noi vaunut ei edes mene.
No me taas hankitaan sen takia että matkustetaan jonkun verran!
Ja liikkumisesta ei tulisi mitään ilman tuplia!
Emmaljungat ja sellaiset on kokonaan pois suljettuja!
Liian isoja! Haluan joskut kevyet ja pienet tuplat joilla pääsee
menemään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
No me taas hankitaan sen takia että matkustetaan jonkun verran!
Ja liikkumisesta ei tulisi mitään ilman tuplia!
Emmaljungat ja sellaiset on kokonaan pois suljettuja!
Liian isoja! Haluan joskut kevyet ja pienet tuplat joilla pääsee
menemään!
Ne menee kyllä noi carenat melko pieneen tilaan, siksi ne ei mahdu mun vanhempien autoon kun niillä on aika pienikokoinen se auto. Millainen auto teillä on? Tai no, turha vastata, en mä niistä mitään tiedä. :D Mun vanhempien auto on sellainen pieni mersu, tavaratila on pitkä mutta kapea, ja siksi ne rattaat ei sinne mene, kun ne tietysti vie sen leveytensä verran tilaa.
 
hmmm...
Mulla on sellanen tuntuma, että X-adventurea ei enää tuoda Suomeen, joten mieti, jos ostat että mistä saat varaosia tai korjattua... Carenaahan tuo Brio, joten siellä varmaan onnistuu korjauksetkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
No me taas hankitaan sen takia että matkustetaan jonkun verran!
Ja liikkumisesta ei tulisi mitään ilman tuplia!
Emmaljungat ja sellaiset on kokonaan pois suljettuja!
Liian isoja! Haluan joskut kevyet ja pienet tuplat joilla pääsee
menemään!
Ne menee kyllä noi carenat melko pieneen tilaan, siksi ne ei mahdu mun vanhempien autoon kun niillä on aika pienikokoinen se auto. Millainen auto teillä on? Tai no, turha vastata, en mä niistä mitään tiedä. :D Mun vanhempien auto on sellainen pieni mersu, tavaratila on pitkä mutta kapea, ja siksi ne rattaat ei sinne mene, kun ne tietysti vie sen leveytensä verran tilaa.
Farkulla liikutaan joten kyllä noi molemmat sinne mahtuisi?
Toi varaosa juttu oli kyllä hyvä pointti noissa X-Adventureissa!
Mistä osat jos jotain menee rikki?
 

Yhteistyössä