Kuinka paljon kerrotte täällä itsestänne tai asioistanne?

Tuntuu että teistä joistain vakkari palstailijoista tiedetään kaikki asiat :whistle:
Mutta siis missä menee kenenkin raja?
Mä en itse hen.koht kerro oikeestaan paljon mitään.
Yleensä kommentoin ja joskus kerron itsestäni. Mutta tuntuu että toisten elämä pyörii täällä joka päivä ja se on toisille kuin kauniit ja rohkeat :whistle:
 
Mä just ajattelin totakin että aika moni varmaan muuttaa itsensä harmaaksi siinä vaiheessa kun oikeesti puhuu jostain todella henk.koht asiasta.
Aika monen tunnistaa täälläkin pelkästää kirjoitusten perusteella.
 
vieras
No harmaana hieman vapaammin kerron, esim miehen pettämisestä olen kertonut harmaana. Mutta mustana tosi valikoiden. Ainoa mitä minusta mustana palstalla tunnutaan "tietävän" on se, että lukeudun "imetysfanaatikoksi". En siis ole mikään fanaatikko, mutta täällä palstalla sellaiseksi leimautuu herkästi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Sen verran, mitä voisin lukea itsestäni iltapäivälehtien lööpeistäkin.

Kutakuinkin näin. Ja kun on pitkään palstaillut ja aika monen kanssa tavannutkin, niin pakostahan sitä tiedetään enemän kuin jostain muusta...ehkä...


Mulla ainakin on jo ihan ikioma perskärpänen tai oikeastaan parikin... ja tiedän kyllä ketä ne on irl :whistle:
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Mä just ajattelin totakin että aika moni varmaan muuttaa itsensä harmaaksi siinä vaiheessa kun oikeesti puhuu jostain todella henk.koht asiasta.
Aika monen tunnistaa täälläkin pelkästää kirjoitusten perusteella.
Juu itsekin myönnän että henk.kohtaisimmat jutut olen harmaana kirjoittanut. Monet vakkarit tosiaan tunnistaa heti, vaikka harmaina kirjoittavat. Joka päivä tunnistan monta. B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ehkä liikaa, mutta se ei haittaa koska olen anonyymi. Mutta toki joku minut tunteva vois laskea 1+1 yhteen ja päätellä et toi vois olla "Marja".
Minä ainakin muuntelen aina jotain tiettyjä juttuja niin, että itse asia ei muutu,mutta kuitenkin niin että asia muuttuu ei tunnistettavaksi.

Esimerkkinä nyt vaikka, että saatan kertoa jotain juttua ja muutan siinä lapset toisinpäin eli että minulla on tyttö ja kaksi poikaa vaikka oikeasti onkin poika ja kaksi tyttöä.
 

Yhteistyössä