Kellään kokemusta PIXMANIA verkkokaupasta?

kokeillut
Alkuperäinen kirjoittaja bebes:
Oletteko tilanneet koskaan sieltä mitään?
Onko ollut luotettava paikka?
Miten takuiden ja muiden kanssa?
On tilattu, taitaa olla Ranskassa joten ohjeet ulkomaankielisiä. Ei tarvetta takuulle. Tavara tuli n viikossa.

Toinen ranskalainen expansys.fi

hintaseuranta.fi voi myös verrata hintoja jos Suomesta saisi halvemmalla tai http://www.guenstiger.de/ Saksan hinnat jotka ovat monesti paljon halvemmat. Saksasta kannattaa tilata myös!
 
Ex-asiakas
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Mies on tilannut paljonkin, kameran, sähköhammasharjan, partakoneen, sanelukoneen ymsyms.
Kaikki on tulut ihan ok, saa maksettua suoraan pankkitunnuksilla ja takuille ei ole ollut tarvetta.
Pixmania toimii OK jos tuotetta on varastossa ja se toimii.
-jos tuote ei toimi, takuu lakkaa saman tien -> kts google
-jos tuotetta ei ole varastossa, on aivan arpapeliä saatko tuotteen ja koskaan ei voi olla varma onko tuote varastossa sillä nettisivuihin ei voi luottaa.

PASKA FIRMA!
 
"vieras"
Toimitusajat ei pidä paikkansa, melkein kuukausi odoteltu eikä tuotteesta vieläkään mitään tietoa. Sivusto väitti tilausta tehtäessä että tuotetta on varastossa mutta sitä ei oikeasti ollut. Tavarantoimittaja ei pysty sanomaan milloin pystyy toimittamaan tuotetta. Ei myöskään mitään ilmoitusta viivästyksestä vaikka väitetään että sellainen annettaisiin automaattisesti. Valehtelijat.
 
pisteet
TIlasin sieltä Nintendo Wiin kaikkine tykötarpeineen. Vasta tilauksen maksettuani luin kyseisestä kaupasta kaiken negatiivisen mikä netistä löytyi. Olin suoraan sanottuna kauhuissani. Mutta mun kohdalla kaikki meni hyvin. Sain sen mitä tilasin, toimitusaika taisi olla jotain kahdestä neljään viikkoa, en enää muista tarkkaan. Mutta mulla ei ollut valittamista. Tosin sen negatiivisen palautteen lukemisen jälkeen en ole uskaltanut tilata sieltä enää mitään, vaikka siellä onkin kaikki paljon halvempaa kuin muualta ostettuna. Mun tilaukseni oli joskus helmikuussa tänä vuonna.
 
ei koskaan enää Pixmania
Pixmania ei koskaan toimittanut minulle maksamaani tuotetta. Asian selvittämiseen meni tilauksen asettamisesta yli 8 kk. Asiakaspalvelu oli ala-arvoista ja koko asian selvittäminen jäi täysin omalle vastuulleni. Toimitin mm. kahteen otteeseen heidän pyytämiään asiakirjoja ja selvityksiä. Loppujen lopuksi olivat sitä mieltä, että eivät korvaa maksamaani tuotetta, koska kuljetusyhtiö oli hylännyt valitukseni. Hylkäyksen perusteita en ole tähän päivään mennessä saanut.

Kaiken kaikkiaan täysin epäluotettava nettifirma, suosittelen oman kokemukseni perusteella etteivät toiset mene tähän halpaan.
 
"Magister"
Tilasin taannoin Pixmaniasta joulun alla taulutelevision, jonka esittelysivulla luki isolla "tuote ehtii jouluksi". Varmemman vakuudeksi tilasin maksullisen pikatoimituksen, jonka palveluskuvaus oli muistaakseni "2 - 5 arkipäivää".

Telkkari tuli lopulta selvästi joulun jälkeen eli 28.12. Pyysin selvitystä sekä pikatoimituslisän palautusta. Vastaus, kun se viimein tuli, kuului "emme voi maksaa hyvitystä koska käyttämämme kuljetusfirma on kärsinyt huonoista säistä".

Eli palvelupaus petettiin, mutta rahat kelpasi. Toinen palvelulupaus kuului että "vastaamme palautteeseesi yhden vuorokauden kuluessa". Eivät vastaa. Menee vähintään kolme tai sitten eivät vastaa ollenkaan. Ja tietysti palautteenantolinkki heidän verkkosivuillaan on suorastaan kätketty, ja kun se viimein löytyy, on palautteen enimmäispituus 700 merkkiä. Kun siihen on laittanut tuotteen perustiedot ja tilausnumerot, niin eipä muuta tarvitse enää kirjoittaakaan.

Eipä silti, että Pixmaniassa kukaan mitään palautteesta välittäisikään. Ahneus, valehtelu ja piittaamattomuus kattavat koko toimenkuvan. Ei enää koskaan mitään Pixmaniasta, ei mihinkään hintaan!
 
"eee"
Kerran olen tilannut ja tilattu tuote tuli tosi nopeasti. Pakkaus oli melko karu, mutta ihan hyvin siis kuitenkin pakattau. TUote toimi, joten en tarvinnut takuuta, joten siitä en tiedä mitään.
 

Yhteistyössä