Tilasin taannoin Pixmaniasta joulun alla taulutelevision, jonka esittelysivulla luki isolla "tuote ehtii jouluksi". Varmemman vakuudeksi tilasin maksullisen pikatoimituksen, jonka palveluskuvaus oli muistaakseni "2 - 5 arkipäivää".
Telkkari tuli lopulta selvästi joulun jälkeen eli 28.12. Pyysin selvitystä sekä pikatoimituslisän palautusta. Vastaus, kun se viimein tuli, kuului "emme voi maksaa hyvitystä koska käyttämämme kuljetusfirma on kärsinyt huonoista säistä".
Eli palvelupaus petettiin, mutta rahat kelpasi. Toinen palvelulupaus kuului että "vastaamme palautteeseesi yhden vuorokauden kuluessa". Eivät vastaa. Menee vähintään kolme tai sitten eivät vastaa ollenkaan. Ja tietysti palautteenantolinkki heidän verkkosivuillaan on suorastaan kätketty, ja kun se viimein löytyy, on palautteen enimmäispituus 700 merkkiä. Kun siihen on laittanut tuotteen perustiedot ja tilausnumerot, niin eipä muuta tarvitse enää kirjoittaakaan.
Eipä silti, että Pixmaniassa kukaan mitään palautteesta välittäisikään. Ahneus, valehtelu ja piittaamattomuus kattavat koko toimenkuvan. Ei enää koskaan mitään Pixmaniasta, ei mihinkään hintaan!