Hakutulokset

  1. M

    Serena!

    Perheemme kävi serenassa ja en suosittele paikkaa kenellekkään, varsinkaan jos on tarkoitus hengissä pysyä.
  2. M

    Ystävä pettää aviomiestään...

    Kiitos jo valmiiksi vastauksille : EI KUULU sinulle! Tilanne jossa yhteensä viisi lasta(uusioperhe) 4-12v. Olen yhden heistä kummitäti. Nään lapsia/perhettä todella usein. Minua ahdistaa jutella sen aviomiehen kanssa ja ahdistaa kuulla kommentteja lasten suusta: -äiti tulee kotiin myöhässä...
  3. M

    Pienperheille tai pienellä porukalla liikkujille

    tiedoksi että ne ravintolassa olevat suuret pöydät eivät ole teitä varten. Oli taas joku idiootti vanhemmat oman pikku kullan(syöttötuoli pöydän päässä) kanssa vallannut 8 hengen pöydän joten isommat perheet/porukat jakaantuivat pieniin neljän hengen pöytiin...kiva:stick: p.s. älysimme kyllä...
  4. M

    ja nyt imuroimaan...

    :D
  5. M

    Naapureista/ystävistä hoitorinki?

    Miksi aina täytyy lapset viedä jollekkin viralliselle tasolle hoitoon? Olen monesti vuorotellut hyvän ystäväni kanssa että toinen on töissä ja toinen hoitaa 4-5 lasta riippuen koululaisten päivästä. Molemmat hyötyy, raha ei liiku ja lapset saa turvallisesti sosiaalisia kokemuksiasta ja äiti/isi...
  6. M

    Parin yön mökkeily joululomalla.

    Varattiin ja maksettiin jo pari kuukautta sitten 60 nelliöinen mökki joululomalle pariksi yöksi ystävä pariskunnan kanssa. Sovittiin että lähdetään ilman lapsia tai korkeintaan pienimmät tulee mukaan jos ongelmia tulee lapsenvahdeista tai vähän kipeä tms... Olen puhunut äitini ja anoppini...
  7. M

    Vanhemmilta rahaa?

    Onko kuinka yleistä että aikuiset ihmiset saavat vanhemmiltaan rahaa? Ja tämä on vain galluppi, ei mikään "hajoa katkeruuteeri"-ketju:vampire: Ympärillä olevat ihmiset tuntuvat saavan esim. 500euroa ristiäislahjaksi tai ukki maksoi koko muutto porukan ja auton? Vastaan; Noh sehän on...
  8. M

    Tapahtui tänään kaupassa.

    Laitan heti tekstin alkuun että en itse todellakaan ole täydellisimmästä päästä äitiydessä, MUTTA Tänään suuressa tavaratalossa ollessani max 1,5vuotiaan tytön jätti äiti noin 4 ja 6 veen pojan kanssa lelu osastolle kun hän itse käy vaateosastolla. 1,5vee ei ollut kiinni missään vaan ihan...
  9. M

    Laitoin tänään ensimmäiset jouluvalot.

    Ihanaa, yritin hillitä itseäni joten aloitin kirkkailla! Ihanaa kun tulee joulu!
  10. M

    Tuttava kävi kylässä ja valitti kun ei ole varaa jäädä kotiin hoitamaan 10kk vauvaa!

    Ensin sanon ettei tämä ole provo! Siis en todella tietänyt mitä sanoa!!! Kyseessä siis tuttava ja meidän miehet tuntevat keskenään! Miehensä on kehunut minun miehelleni kuinka kahdesta edellisestä talosta nettosivat hyvin ja ovat olleet viisaita kun halusivat lapsensa vasta yli...
  11. M

    Meni Anopin kanssa hermot!

    Kuinkahan itse muistaisi vanhempana ettei puuttuisi liikaa omien lasten elämään! Pitää varmaan joku päiväkirja kirjoittaa että muistaisi tämän vitut*****
  12. M

    Lämpöiset

    terveiset ihanalta Kreetan saarelta! Meri oli ihanan lämmin ja tyyni(ei tosin viimeisenä päivänä). Keli oli tavattoman lämmin. Lapset ui.ui ja ui:cool:
  13. M

    Lasten UV-suojavaatteet?

    Onko hintansa arvoisia?:flower:
  14. M

    Mustavalkoisuus?

    -En halua harrastaa seksiä liikaa siivoavien ja kokkaavien miesten kanssa joissa nään "kaappihomoja" = Olen miehiä alistava kotityränni -En halua harrastaa seksiä tummaihoisten kanssa = Olen tietenkin rasisti -En halua harrastaa seksiä pitkätukkien kanssa ja käytän kertakäyttövaippoja...
  15. M

    Missä päin Haniaa/plataniasta kannattaisi käydä?

    Onko hyviä syönti paikkoja? Lasten leikkipaikkoja? ...ranta? Kannattaako käydä siellä laguunilla esim. vuokra autolla? Joku Eufonissi...jotain sinne päin:cool: Onko joku käynyt siellä vesipuistossa? Meillä ainakin isommat lapset sinne kinuaa=)
  16. M

    Minkälainen on nykyään tavallinen ihminen?

    Ja jos sitä tavallista ihmistä on olemassa niin miksi on nykyään niin tärkeää uida vasta virtaan?
  17. M

    Parisuhteessa kahdenkeskinen aika, tarvitaanko sitä?

    Kävin hiekkalaatikolla kyseisen keskustelun ja minulle jäi kyllä todella kumma tunne kun äidit selitti, että ei me tarvita kahdestaan miehen kanssa missään käydä? Siis minusta ollaan lapsistamme vastuussa mutta myös parisuhteestamme. On kait se lastenkin etu että vanhemmat suht onnellisesti...
  18. M

    Suuttuisitko?, kerhoryhmistä!

    Olin juuri edellisenä päivänä neuvotellut (melkein neljä) 4-vuotiaan tyttäreni kerhopaikasta kun ei ehkä mahdukkaan tähän lähikerhoon.............niin eikös ystäväni pirauttanut että; hyviä uutisia meidän tyttö(3v.Siis heinäkuussa 3 täyttänyt) pääseekin siihen nelivuotiaitten ryhmään kun se...
  19. M

    Montako henkeä perheessä...montako makuuhuonetta kotona?

    6 henkeä...4 makuuhuonetta joten yhden joutuu jakamaan jos tällä porukalla mennään:kieh:

Yhteistyössä