Meni Anopin kanssa hermot!

no äläs!
oon niin kade ihmisille katkä tulee toimeen anopin kanssa!! Mun anoppi on oikeasti TYHMÄ ja ärsyttävä ja puuttuu kaikkeen esim. onko lapsi päässyt tänään ulos
ja kaikista pahinta on se ettei se tajua sitä ite eikä ees tee sitä tahallaan...
 
regeg
Mä oon vissiin mukava anoppi, kun vävypoika haluaa aina mut mukaan niiden illanviettoihin :D
Mun anopit ei oo koskaan tykänneet musta, ja yksi oli syy siihen, etten koskaan muuttanut ko. miehen kanssa saman katon alle, vaikka lapsia tehtiinkin.
 
"vieras"
Olisihan se kiva , jos välit olis lämpimät tai edes normaalit. Minun anoppini on alkoholisti, viina on hänelle tärkeintä. Ei kuulemma voi olla selvinpäin, kin menemme pienen lapsen kanssa kylään. No, ei käydä enää siellä, eikä hän tuu meille. Ihan hyvä tilanne nykyään, ei tartte katella sitä juoppoa. Alkoholimismin lisäksi on todella hankala idiootti. En tiedä miten paljon olis edes helpompaa, jos viina ei olis ongelma...
 
"ilona"
Itse olen joskus miettinyt et pitäis ihan oikeesti kirjottaa itselleen kirje otsikolla "sitten kun minä olen anoppi". Minullakin kun on poika ja toinen tulossa niin tulevaisuudessa saa ehkä niihin miniöihinkin tutustua. Että osaako sitä sitten kohdella miniäänsä kunnolla vai tuleeko minusta samanlainen hirviöanoppi kuin omani.
 

Yhteistyössä