Hakutulokset

  1. HuutoYössä

    Indiedays Inspiration Blog Awards - missä tulokset?

    Ihan vaan kiinnostaa tietää.
  2. HuutoYössä

    Kohdun rakennepoikkeavuus ja raskaus

    Mulla siis jo aikaisemmissa raskauksissa todettu ns. herttamainen kohtu, mutta edellisessä keskenmenossa ja tässä raskaudessa väliseinä on ollut tosi selkeästi näkyvissä uä-tutkimuksissa. Nykyisessä raskaudessa väliseinä on ulottunut tuonne puoliväliin kohtua rv 25 eli melko iso on silti...
  3. HuutoYössä

    Potilaalle lasku B-lausunnosta?

    Yllätyin, kun kotiin tuli sairauslomatodistuksen lisäksi lasku sen kirjoittamisesta tms. Olen siis ollut pitkällä sairauslomalla, ja aikaisempiakin B-lausuntoja on kirjoitettu. Hätäännyin vähän, että olenko edelliset laskut hävittänyt vai onko tämä lääkärikohtainen käytäntö...
  4. HuutoYössä

    Lapsityövoimaa: 9v. leikkaa nurmikkoa päältäajettavalla

    Näin meillä. Kurkkasin juuri ikkunasta, kun toisesta päästä taloa kuuluu moottorisahan ja toisesta päästä ruohonleikkurin ääni. Isä ja poika ahkeroi tosissaan. Tehokasta ja lapsikin nauttii!
  5. HuutoYössä

    Joulukortit postittamatta, mutta halvempia merkkejä arkillinen

    Voiko noihin ostaa jotain lisämerkkejä, että voisi I-luokassa postittaa. Vai joutuuko ostamaan ne 80 sentin merkit? terv. maijamyöhäinen
  6. HuutoYössä

    Yhä oudompaa on meininki

    tällä palstalla. Onko tuo yksi ainoa tyyppi, joka postaa tosi kummallisia kommentteja? Mukavampi olisi ketjuja lueskella, kun ei koko ajan tarvitsisi skippailla noita vailla päätä ja häntää olevia lausuntoja. Toki on sananvapaus jne., mutta vähän alkaa häiritsemään.
  7. HuutoYössä

    Mitä tämä teksti tarkoittaa?

    "Live your life". Onko vain, että "Elä elämääsi" tms. vai tuleeko jollain erityisellä sävyllä höystettynä? Äkkipäätään tulisi mieleen myös "Hanki elämä" tai jotain. Tämä teksti on vaatteessa, niin kiva olisi tietää.
  8. HuutoYössä

    Helsingin kirpparit

    Missä parhaat?
  9. HuutoYössä

    Punkin kärsä jäi ihoon - mitäs nyt?

    Huolettaa..
  10. HuutoYössä

    Miran turinat -bloggaajasta

    Olen seuraillut tuota blogia, mutta ei ole pariin kuukauteen päivittänyt sitä ollenkaan. Ilmeisesti sitten feisbuukkiin kirjoittelee. Onko muut seuranneet tuota?
  11. HuutoYössä

    Missä on Rukoilijasirkka/Huumekoira/Keijupölly?

    Ihan tulee ikävä sen juttuja : / Vai onko se jossain lymyillyt...
  12. HuutoYössä

    Moneltako kortit viimeistään postiin???!

    Tänään on kai viimeinen mahdollisuus. Vähän viime tipassa ollaan liikenteessä :|
  13. HuutoYössä

    joulukortit, kiire!

    Miten tänään nuo postit ovat auki..
  14. HuutoYössä

    Onko Seannasta kuulunut mitään?

    Jäänyt vaivaamaan hänen tilanteensa :( . Toivottavasti kaikki on olosuhteisiin nähden kunnossa.
  15. HuutoYössä

    Tampereen parhaat ostospaikat?

    Listaa, kiitos ;) Lempäälään en valitettavasti pääse.
  16. HuutoYössä

    Vaaleat hyytymät, normaalia vuotoa? *ällöä*

    Mulla siis menkat ja tunti sitten tulin särkylääkkeen ottamisesta huolimatta tosi kipeäksi. Seuraavan kerran vessassa jäi paperiin joitakin kiinteitä ja vaaleita hyytymiä tms, jotka eivät siis olleet verta. Max koko n 3cmX0,5cm. Voiko ajatella, että ovat vain kohdun limakalvoa vai oisko...
  17. HuutoYössä

    Miten tuo Kinuskikissa pysyy noin hoikkana?!

    Maisteleekohan oikeasti koskaan noita leivonnaisiaan. Epäreilua |O
  18. HuutoYössä

    Viikonloppulisät!?

    Saako esim. hoitotyössä erityistä korvausta myös lauantailta vai pelkästään sunnuntailta tai muilta pyhäpäiviltä?
  19. HuutoYössä

    Onkohan mulla vaihdevuodet?

    Oletettavasti menkat alkamassa, mutta kun tulee sellaisia hikoilutuskohtauksia, että hiki sananmukaisesti virtaa. Sitten tulee tietysti kylmä. Onko nämä nyt uusia PMS-oireita vai mitä?
  20. HuutoYössä

    Kenkätietäjät hoi!

    Mikä merkki on sellanen, jolla kengissä on kankainen Tanskan lippu tms? Pikkuinen merkki siis tuossa jossain sivusaumassa. Ruskeita nahkakenkiä olen nähnyt tällaisia nilkkureina ja matalakantaisina saappaina. Ovat kyllä ihania ja varmasti kivan tuntoisia jalassa.:heart:

Yhteistyössä