Miten tuo Kinuskikissa pysyy noin hoikkana?!

"vieras"
Mulla on lähipiirissä yks henkilö, joka on just samanlainen. Herkuttelee ja syö mitä mieli tekee, muttei liho ollenkaan. Pitkä ja hoikka. Harrastaa kyllä liikuntaa, muttei tietääkseni mitenkään erityisen paljon. Jotkut vaan on sellaisia... :)
 
"vieras"
Ihan muistelen Kinuskikissan joskus vastanneen jollekin, että lahjoittaa noita kakkuja ja herkkuja tutuille, naapureille, ystäville, perheenjäsenet syö jne. jne. Varmaan syö itsekin, mutta kohtuudella?
 
[QUOTE="vieras";23839453]Ihan muistelen Kinuskikissan joskus vastanneen jollekin, että lahjoittaa noita kakkuja ja herkkuja tutuille, naapureille, ystäville, perheenjäsenet syö jne. jne. Varmaan syö itsekin, mutta kohtuudella?[/QUOTE]

Itse lihon, jos vilkaisenkaan herkkuja. Voi olla, että ottaa vain pienen pienen maistiaisen. Päätetään näin, niin ei liikaa kadehduta :D
 
nalkuttava talkkari
minä olin sellainen vuosia sitten. Voi syödä mitä tahansa ja missään ei tunnu. Kakunpala päivässä nyt tarkoittaa läskistymistä, jos ruokaakin aikoo syödä.

Kakunpala vaatii aika paljon liikuntaa, ei sellaiseen ole joka päivä aikaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuutoYössä;23839464:
Älä ärsytä.. Eikös se sinunkin bmi ole luokkaa 19 :kieh:
Ei sentään, 17,3 näyttää toi nettilaskuri :D

Mutta mä laskin tossa vähän aikaa sitten, että kulutan normipäivänä helposti vähän reilu 3000 kcal.
Esim. tänään kun olin töissä 8,5h, on kulutus varmaan jotain 4 tonnin pintaan, jos ei ylikin. Mun on siis pakko vähän mättää kakkua välillä, etten kuihdu pois.

Koska käytän vapaapäivät aika usein kakkujen leipomiseen itselle ja muille, on multakin tätä samaa joskus kysytty. Syön mä niitä, paljonkin, mutta kaikki kuluu.
Ehkä Kinuskikissakin vaan kuluttaa paljon :)
 
Jaa-ha
Ei sentään, 17,3 näyttää toi nettilaskuri :D

Mutta mä laskin tossa vähän aikaa sitten, että kulutan normipäivänä helposti vähän reilu 3000 kcal.
Esim. tänään kun olin töissä 8,5h, on kulutus varmaan jotain 4 tonnin pintaan, jos ei ylikin. Mun on siis pakko vähän mättää kakkua välillä, etten kuihdu pois.

Koska käytän vapaapäivät aika usein kakkujen leipomiseen itselle ja muille, on multakin tätä samaa joskus kysytty. Syön mä niitä, paljonkin, mutta kaikki kuluu.
Ehkä Kinuskikissakin vaan kuluttaa paljon :)
Mä oon kade!!!! Ite oon possu ja tykkään kaikesta hyvästä. Nuorempana pysyin hoikkana vaan ananas-näkkileipälinjalla, aina oli nälkä. Silloinkaan en ollut mikään ylilaiha. Nyt ei ole enää nälkä, mutta olenkin sitten ihan valas :(
 
Mä oon kade!!!! Ite oon possu ja tykkään kaikesta hyvästä. Nuorempana pysyin hoikkana vaan ananas-näkkileipälinjalla, aina oli nälkä. Silloinkaan en ollut mikään ylilaiha. Nyt ei ole enää nälkä, mutta olenkin sitten ihan valas :(
Ei se lystiä ole, kun joutuu aika usein laskemaan tarkkaan, että tulee syötyä tarpeeksi.
Mutta helpompi kai näin päin. Koska mäkin tykkään kyllä kaikesta hyvästä, ja koska itsekuri on jotakuinkin nolla, niin pupeltaisin pullaa varmaan saman määrän vähemmälläkin liikkumisella. Sitten se alkaisi jo näkyä.
 
-.-
vitsit mulle tuli ikävä mun laihuus aikoja.. Sain syödä ihan mitä vain, ahminki ku mikäki sika mut
painoin siitä huolimatta 47kg ja painoa oli sillonki jo 170..

sit tuli kilpirauhasen vajaatoiminta ja nyt lihon pelkästään jos ajattelinki ruokaa. Ahdistavaa ku pitää olla niin tarkka mitä syö ettei paisu.. ku vaivalla sain kiloni pois..
 
Hoikka leipuri
Tosiaan, ehkäpä hän maistelee kohtuudella eikä vetele koko annosta yksin?
En tiedä kinuskikissasta, mutta ei mekään herkkuja leivota joka päivä, eikä joka viikkokaan. Olen myös pienten lasten kanssa kotona ja liikun niin paljon jo arkiliikuntaa heidän kanssaan, että kalorien kulutus on varmasti huipussaan, ottaa ihan kovilla fyysisesti välillä. Ei todella ehdi satunnaiset herkkupalat kertyä minnekään.

Ja joskus voi olla toki ilta, että liian monen kakkupalan jälkeen se varsinainen iltapala itsessään on pienempi. Toisaalta taas kun syö hyvin kunnon ruoan, ei tee mieli edes suurta määrää herkkuja.
 

Yhteistyössä