Kenkätietäjät hoi!

Mikä merkki on sellanen, jolla kengissä on kankainen Tanskan lippu tms? Pikkuinen merkki siis tuossa jossain sivusaumassa. Ruskeita nahkakenkiä olen nähnyt tällaisia nilkkureina ja matalakantaisina saappaina.

Ovat kyllä ihania ja varmasti kivan tuntoisia jalassa.:heart:
 
Sekundakengät
lipulla varustetut "Uggit". Ehdin pitämään niitä n. 3kk lähinnä koiraa käyttäessäni pikapissalla pihassa tai lasta viedessäni kerhoon autolla. Pidin niitä vain pakkaskeleillä, eivätkä siis pahemmin kastuneet. Sit yks kaunis päivä tippui pohja tielle ja siinä oli niiden kenkien tarina. Muista malleista en tiedä mutta nuo minun käyttämäni kengät olivat ihan sudet, en voi suositella. Olivat kyllä tosi lämpöiset, itselläni oli usein paljas jalka kengässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sekundakengät;23181698:
lipulla varustetut "Uggit". Ehdin pitämään niitä n. 3kk lähinnä koiraa käyttäessäni pikapissalla pihassa tai lasta viedessäni kerhoon autolla. Pidin niitä vain pakkaskeleillä, eivätkä siis pahemmin kastuneet. Sit yks kaunis päivä tippui pohja tielle ja siinä oli niiden kenkien tarina. Muista malleista en tiedä mutta nuo minun käyttämäni kengät olivat ihan sudet, en voi suositella. Olivat kyllä tosi lämpöiset, itselläni oli usein paljas jalka kengässä.
Nämä on ihan erilaisia kenkiä. Tiedän kyllä nuo, joista sinulla on kokemusta. Niissä on samantapaisesti tuo lippusysteemi, mutta taitaa olla Norjan lippu jos oikein noita lippuja muistan :) Ovat tosiaan halpoja Ugg-kopioita.

Noita itse etsimiäni on keskiruskealla pintanahalla, joku tan-sävy tms. Eivät ole siis Uggin mallisia tai vastaavia.
 
vierailija
lipulla varustetut "Uggit". Ehdin pitämään niitä n. 3kk lähinnä koiraa käyttäessäni pikapissalla pihassa tai lasta viedessäni kerhoon autolla. Pidin niitä vain pakkaskeleillä, eivätkä siis pahemmin kastuneet. Sit yks kaunis päivä tippui pohja tielle ja siinä oli niiden kenkien tarina. Muista malleista en tiedä mutta nuo minun käyttämäni kengät olivat ihan sudet, en voi suositella. Olivat kyllä tosi lämpöiset, itselläni oli usein paljas jalka kengässä.
Eivät olleet aidot, sillä Duckfeet ei valmista ugg-tyylisiä kenkiä.
 

Yhteistyössä