Hakutulokset

  1. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Joo, tunnuksen kun on tehnyt niin pääsee laittamaan yksityisviestiä minulle tai @Guinevere lle facebook ryhmään liittymisestä. 😊
  2. L

    Haaveena vauva 2022

    Moikka! Olisiko jollain pidempään yrittäneellä tarvetta ovulaatiotesteille? Olisi aikamoinen pino niitä (muutamaa eri merkkiä) ja haluaisin ne jollekin lahjoittaa jolla yritystä (ja rahanpalamista testeihin) jo pidempään takana. Lappeenrannassa ovat. Voin myös postikulujen hinnalla postittaa...
  3. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Minulle tai @Guinevere lle. 😊
  4. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Todella isot pahoittelut ja paljon jaksamista @Enniina ❤️
  5. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    @Enniina vatsaan pistetään. Navasta vähintään 5 cm sivulle, kohtaa ja puolta aina vähän vaihtaen. Ei ole kivulias eikä iso homma. 🙂
  6. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Koronmietintöihin voin kertoa oman tuoreen kokemukseni. Mulla oli kaksi rokotetta (toisesta aikaa nyt 6,5 kk) ja mietin myös etten haluaisi kolmatta ottaa ensimmäisen kolmanneksen aikana ainakaan. Sitten kuitenkin tässä muutama viikko sitten tuli semmoinen olo että hyvä se olisi ehkä kuitenkin...
  7. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Tervetuloa ja onnea @Zalla! Huh, sinulla onkin todella rankka kokemus taustalla, ei ihmekään että mielessä pyörii vaikka minkälaista. Lämmin osanottoni esikoisen menetyksestä. ❤️ Toivotaan että varhaisultrassa tulee hyviä uutisia ja saatte pienen syyskuussa syliin. Jos facebookin pieni...
  8. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Tunnuksen luomisen jälkeen pääsee laittamaan yksityisviestiä täällä minulle tai @Guinevere lle, niin sitten päästään lisäämään facebook ryhmään. :)
  9. L

    Haaveena vauva 2022

    Täältä taustalta huutelen, että esikoista kun alettiin yrittämään, niin se kierto mistä la osui joulukuulle, otettiin vähän höllemmin juuri sen takia että oli syntymäkuukausista kaikkein ei toivotuin, juuri sen takia että varsinkin pojilla ero voi olla huomattava alkuvuonna syntyneisiin nähden...
  10. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mulla tänään ovulaatiosta laskettuna rv 5+0 mutta neuvolan laskujen mukaan rv 6+1. Ihan pientä pahoinvoinnin tynkää aika-ajoin ja koko ajan joko liian kuuma tai kylmä. Tisseihin mulla ei vaikuta raskaus mitenkään, paitsi sitten raskauden loppupuolella tummenevat ja kasvavat, mutta ei tosiaan ole...
  11. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Tee uudet tunnukset ja koita onnistuuko niillä lähettämään viesti. 😊
  12. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Ei jostain syystä onnistu. 😩 Tulee ilmoitus että ”tämä profiili ei ole käytössä”.
  13. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Meitä on siellä vasta 10 mutta kyllä siellä jo kirjoitellaan. 😊 On semmoinen piilotettu ryhmä että ei löydy haulla eikä kukaan ulkopuolinen näe että olet ryhmässä. Mulle tai @Guinevere lle voi laittaa yksityisviestillä nimen millä löytyy facesta niin käydään pyytämässä kaveriksi ja kutsumassa...
  14. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    @suhveli on facebook ryhmä tehty. 😊Minulle tai @Guinevere lle voi laittaa yksityisviestiä.
  15. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mä haluaisin kyllä myös oman mielenrauhan vuoksi varhaisultraan, niin kun kahdessa aikaisemmassakin raskaudessa, mutta kävin just katsomassa niin täällä on varhaisultran omavastuu 245 e. 😩 Varmaan puolet halvemmaksi tulisi matkustaa Helsinkiin ja käydä siellä Perhe-Artessa.
  16. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Hei minä voin tehdä sen salaisen facebook ryhmän vaikka raskaus onkin vielä tosi alussa. Jos huonosti käy niin lähden itse sieltä sitten lätkimään. Mulle voi laittaa yksityisviestiä ja kertoa nimen niin pyydän hetkeksi facessa kaveriksi että saan liitettyä ryhmään. 😊
  17. L

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Moikka! Varovaisesti minäkin ilmoittaudun mukaan. 😊 Tänään vasta rv 4+0 myöhäisestä ovulaatiosta laskettuna ja laskettu aika 22.9. Neuvolassa sitten aikaistuu aivan varmasti ainakin hetkeksi, kun menkkojen mukaan ja sillä 28 päivän kierrolla sen aina laskevat. Meillä on kaksi lasta ennestään, 6...
  18. L

    Haaveena vauva 2022

    @sinnae aamulla ja illalla olen pahimmissa hulluuksissani testannut. 😂
  19. L

    Haaveena vauva 2022

    @Lili_86 tässä mun oireet: dpo 2 ”kutinaa” koko päivän kohdussa dpo 3 alaselkä ja nivusjomottelua etenkin oikealla dpo 4 valkovuotoa alkoi tulemaan. Kermaista/valkoista. dpo 5 En meinannut saada millään unta vaan valvoin pitkälle yöhön. dpo 6 Paleli kovasti. Iso valkovuotoklöntti. Eläviä unia...
  20. L

    Haaveena vauva 2022

    @Selis joo lisää vaan, saahan sen sitten pois jos käykin köpelösti. Älä vielä heitä kirvestä kokonaan kaivoon, tosi aikaset päivät vielä sulla. ❤️

Yhteistyössä