Hakutulokset

1. L

Haaveena vauva 2022

On pysynyt nyt poissa. Tai siis semmosta ihan hailakan hailakkaa vaaleanpunaista ja vaaleanruskeaa on tullut valkovuodon seassa ihan vähän paperiin pari kertaa pyyhkiessä mutta ei enää sitä runsaampaa vuotoa.
  2. L

Haaveena vauva 2022

@SSonkku kyllä voi hyvin tuon pituisella kierrolla tulla raskaaksi. Luteaalivaihehan sulla on oikein passeli. 😊 @Mimerkki ei tosiaan ole absoluuttinen mutta ihmettelen tuota (melko tasaista) joka toisen päivän sahausta ylös alas. Ja tasaisen surkeasti nukun joka ikinen yö kun taapero herättää...
  3. L

Haaveena vauva 2022

Tämän päivän testi, aika samanlainen kun eilen. https://ibb.co/z7DcBY6 Ihan tajuttoman kylmä! Heräsin yöllä paleluun vaikka olin paksun untuvapeiton alla, jota en yleensä edes käytä kun se on liian lämmin. Lämmöt on pysynyt nyt pari päivää korkealla (tai no minulle korkealla, monelle varmaan...
  4. L

Haaveena vauva 2022

En usko että niin aikaisin voi vielä näkyä. Minä kävin kuopuksen alkuraskaudessa gynellä endometrioosi asioissa dpo 6 ja silloin ei ainakaan ultrassa raskaus vielä näkynyt. @Selis jos päivittelet listaa aamulla niin mulle voisi päivittää kierron pituudeksi 33-38, kun sitä se nyt on viimeaikoina...
  5. L

Haaveena vauva 2022

@MorionDS tervetuloa ja lämmin osanottoni! 💔❤ Kyllä minä pitäisin ihan mahdollisena että raskaudella olisi mahdollisuudet alkaa vaikka pienesti kohtuun onkin kajottu. Pidetään peukkuja! @Fazeriina82 on kyllä ärsyttävää että oireet on niin samanlaiset. 😞 Minä olin eilen jo ihan varma että...
  6. L

Haaveena vauva 2022

Tämä on ihan hirveetä! Eilen tuli ihan vähän tiputtelua paperiin pyyhkiessä ja haamu on ihan aavistuksen vahvistunut eilisestä (haamu kuitenkin edelleen) mutta nyt sitten tänään siteeseen asti tullut ihan kunnolla ruskeaa vuotoa aamupäivällä. Luin viime kuun naistentautien polin epikriisiä ja...
  7. L

Haaveena vauva 2022

Kyllä tuo on ihan selvä positiivinen. 😍Onnea! 🥰
  8. L

Haaveena vauva 2022

Toivoa sopii. Mullakin kahdessa aiemmassa raskaudessa jotain ihan pieniä vuotoja ollut jossain vaiheessa. Mutta nyt tätä raskautta yrittäessä kahdessa aiemmassa kierrossa alkanut tiputteluvuoto tasan samana päivänä kun testiin on tullut haamut. Ekassa kierrossa haamu näkyi vaan parissa testissä...
  9. L

Haaveena vauva 2022

Jaaha, nyt tuleekin verta pyyhkiessä, näinköhän ne menkat nyt sitten alkaa. Listassa mulla on kierto 26-27 päivää mutta se oli joskus vanhoina hyvinä aikoina kun kierto oli vielä normaali. Nyt pillereiden lopettamisen jälkeen kierrot olleet 35-38päivää… Jos nuo nyt ei ole menkat mitkä alkaa...
  10. L

Haaveena vauva 2022

Aavistuksen oli tämän aamun testi jo selvempi kun eilinen. Saa nähdä lähteekö tästä vahvistumaan. https://ibb.co/cXGwrZM Vähän jo kuivahtaneena: https://ibb.co/7kx9HBV
  11. L

Haaveena vauva 2022

Ensimmäiset testit jo testailtu. 😂 Tänään dpo 8 🤪 Ihan todella hailakan haaleaa haamua/viivanpaikkaa. Oireitten perusteella olen melko varma että tärppi on käynyt, mutta eri asia onkin sitten että pysyykö tämä taaskaan matkassa mukana. Oireita joita nyt ollut 2-3 päivän aikana on...
  12. L

Haaveena vauva 2022

Minä syön vaan foolihappoa ja vahvaa D:tä. Tänään dpo 7 ja samanlaisia oireita kun viime kierron kemiallisessa. Välillä pientä pahaaoloa/närästystä, valkovuotoa sekä alavatsatuntemuksia. Huomenna voisi testissä jo jotain näkyäkin. Aikaisimmillaan dpo 8 on minulla näkynyt ihan hentoista viivaa.
  13. L

Haaveena vauva 2022

Kyllä tuossa punaista viivaa näkyy! 😍
  14. L

Haaveena vauva 2022

Hurjasti onnea @Suikku1 !!! 😍❤️
  15. L

Haaveena vauva 2022

Plussaonnea jokaiselle vuoteen 2022! Etenkin teille pidempäänn yrittäneille soisin plussan mahdollisimman nopeasti. ❤️ @Selis jos päivität listaa vielä tänään, niin mut voi laittaa piinailijoihin dpo 3. Kyllä ne lämmöt nyt nousi sen verran että fertility friend on sitä mieltä että ovulaatio...
  16. L

Haaveena vauva 2022

Pitäisittekö tätä plussana? (Testit tosin kuivuneet jo kuvassa). https://ibb.co/0mk3kx1 Oletin että ovis olisi ollut vihdoin eilen tai toissapäivänä mutta eipä ole lämmöt nousseet mihinkään. 😒
  17. L

Haaveena vauva 2022

Hohhoijakkaa, tänään kp 21 ja ei ole ovulaatiota vielä näkynyt. Oireita alkaa nyt olla ja viiva jo lähes yhtä tumma kun kontrolli, jospa se tässä lähipäivinä nyt olisi. Tärppiin en jotenkin jaksa kuitenkaan uskoa näin myöhäisellä oviksella ja edellisen kierron kemiallisen jälkeen. On semmonen...
  18. L

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea plussanneille!! ❤️❤️ Haluatteko että päivitetään listaan plussat? ☺️
  19. L

Haaveena vauva 2022

VAUVA 2022 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  20. L

Haaveena vauva 2022

Kuva! 😍

Yhteistyössä