Hakutulokset

1. T

**** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

Heips kaikille. Sain eilen plussan testiin!! =) Voin kertoa, että itkuhan se pääsi, kun selkeintäkin selkeämmän plussan sain. Vielä yhden kierron olisimme odottaneet ja sitten tutkimusten aloitus olisi ollut edessä. Älkää siis menettäkö toivoanne, kyllä se joskus aurinko paistaa risukasaankin...
  2. T

**** KOLMATTA kaipaavien TOUKOKUU ****

Pahoittelut, kun en ole ilmoitellut itsestäni mitään. Menkat alkoi taas ajallaan, nyt on kp jo 13. Saimme lähetteen tutkimuksiin, jos ei loppukesästä ole tullut toivottua tulosta. Jään joksikin aikaa taustalle, jos se olisi mahdollista. Käyn varmaan lukemassa/kirjoittelemassa täällä, mutta...
  3. T

**** KOLMATTA kaipaavien HUHTIKUU ****

m0308: oikein hirmusesti onnea! Ehkä minullakin on vielä toivoa! :)
  4. T

kp4/28-32 ja yk on jo ties mitä. Pitänee ihan oikeasti varata lääkäriin se aika. Jaksa olla edes surullinen menkoista, lähinnä pettynyt että taas kävi näin ja toisaalta vois vähempää kiinnostaa. Mut Niiskulle onnittelut! :)
  5. T

Miranda, Heja ja Barbamama :hug: Uusille tervetuloa. Kiva saada kovin kutistuneeseen pinoomme lisää väkeä. :) Omassa navassa ei uutta, aloitin kuukausi sitten syömään lady vita mama vitammineja, ei niistä ainakaan haittaa ole! Varsinkaan siitä foolihaposta, jota vauva taarvitsee jo ennen...
  6. T

******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

Mymosa voisitko korjata kun mulla onkin tänään kp3/29-32 En ole nyt kamalasti viime aikoina jaksanut käydä täällä, johtuen siitä, että olen yrittänyt ajatella jotain muuta, kuin koko vauvakuumetta. Mutta taustalle en vielä halua. Barbamama: Kävitkö tutkimuksissa yksityisen lääkärin kautta...
  7. T

******* KOLMATTA kaipaavien MAALISKUU *******

kp 1/29-32 yk 8 tai saattas olla jo yk 9, alkaa jo sekaisin mennä itselläkin. :(
  8. T

KOLMATTA kaipaavat HELMIKUUSSA 2011

kp 4/29-33 ja yk:t taitaa olla jo aika huimasti. Täälla kuumeilijoissa muut vaan pyörästää, mut mä taidan notkua lopun ikääni. : /
  9. T

_Marialle onnittelut. :flower: Tädin kohdanneille :hug: Omaan napaan ei mitään erikoista. Ihmeellinen nuha vaivaa, räkää ei tule paljoakaan mutta ääni on nuhainen. Epäilen poskiontelontulehdusta. :snotty: Jännät päivät alkaa olla käsillä ja jemmassa olisi useampi testi, kun vaan malttaisi...
  10. T

Täällähän eletään jänniä hetkiä! koiksa-79 testaa jo! :D Minnarunille voimia! :hug: Tästä kierrosta olen ovista tikuttanut, ja erehdyin tilaamaan noita davidin liuskoja, jolla ei tee mitään! :mad: Aloitin kp 12 ja eilen oli ensimmäinen haalea viiva ja tänään ei sitten ollutkaan enää mitään...
  11. T

Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

Santtu81 ja mädchen onnittelut plussasta. Mulle voi päivittää kp 2/29-33. Ja mieli maassa. :( Eilen vielä viha oli päällimmäinen tunne, mutta nyt paremminkin mullakin luovuttamisen fiilis. Ainut mistä voin olla iloinen, on se ettei kierto tällä kertaa venynyt. Mullakin ikää jo yli 30v niin...
  12. T

Kolmatta kaipaavien tammikuu 2011

kanelille onnea ja uusille tervetuloa. :) Itsellä vatsa tuntuu sille taas kerran, että täti kurvaa paikalle. :( Toivottavasti olisi edes normaali kierto, eikä niin kuin viimeksi, että kierto oli 36 päivää 29-32 päivän sijaan. Milloinkahan sitä pitäisi mennä lääkärin tykö?
  13. T

kolmatta kaipaavien joulukuu

Anteeksi etten ole kuuluillut itsestäni, ja nytkin vain pikainen oma napainen sepostus; joulu oli hyvin punainen. :( Eli nyt kp 9/29-33. kierto venyi jostakin syystä.
  14. T

mymosa:tiedän tunteen! Olo tuntuu sille, että jotain pitäis tehdä, muttei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa soittoa! Tein tänään testin kahden tunnin vessatauon jälkeen ja negaa näytti. Taitaa siis tulla megapitkä kierto! :( Tietääpähän varautua mensuihin.
  15. T

barbamama: Testit saapuivat, mutta yritän olla nyt jonkin aikaa pissamatta että voin dippailla (lue: en uskallakaan tehdä testiä! ) ja siis täti ei ole vieläkään saapunut..hui! :D huldis ja muut, kiitokset peukutuksesta! :) sandemar ja smurffiina:peukutuksia teille! ja vielä mymosalle onnea...
  16. T

kamiraro ja maitsu: hirmuisesti onnea! :flower: tippuneille halit. :( Ääk, itseä jännittää ihan hirrrveesti! Pillereitten lopetuksen jälkeen kierto on ollut 30-32 päivää ja nyt on jo kp33!! Normaalisti ovulaation jälkeen lähempänä mensuja on sellainen "kuiva kausi", mut nyt vuoto on...
  17. T

Pillereiden lopetus ja ovulaatio

Mulla normaalisti kierto noin 30pv ja se palautui heti kun lopetin cerazetet. Ja vuotoa ei ollut siis pillereiden aikaan ollenkaan. Viikko ennen mensuja kävin lääkärissä, ja ultrassa totesi ovulaation tapahtuneen ja kierron vastaavan loppukuuta. Jos sulla on lyhyempi kierto, niin voi olla jo...
  18. T

Niin ja vielä lisäksi kaneli, pettunia ja sandemar :( :hug: :hug:
  19. T

maitsu ja kamiraro Onnea haamuista, jospa ne vahvistuisivat! KHJ tsemppiä ultraan! Itse en voi vielä testata, kun vasta eilen tilasin postitse niitä. Menee maanantaihin tai tiistaihin. Ja niin kuin olen yrittänyt olla ajattelematta mahdollisia oireita, niin niitä vaan puskee ajatuksiin...
  20. T

Miuskille paljon onnea plussasta! Minnarun ja kaneli: :hug: ja olikohan muita.. En ole nyt jaksanut käydä edes lukemassa täällä juttuja, kun tuntuu, että kaikille muille vaan niitä vauvoja suodaan, muttei ikinä meille. Täti ei ole vielä kurvannut paikalle, mutta alavatsa on sen...

Yhteistyössä