Täällä kp 26 ja viime yö ollut hyvin levoton... tissikivut oikein ihmeelliset ne tulee ja menee ja taas kerran vasen rinta on se kipeämpi... eilen kävin taas lukee kaiken maailman raskausoireita ja useassa oli levottomat unet ni niitähän sitten viime yön näin
on se niin hassua vaikka kuinka kaikkia luonnonlakeja vastaan jos raskaana olisin ni toivoo sitä kyllä viime metreille asti ja etsii itsestään "oireita"... mut niin kuin jo useasti olen saanut huomata miun hormooni toiminta on semmoinen että miulle tulee pahoinvointeja huimausta mielialojen muutoksia ym. joka kierrossa lämmöt nousee, finnit, rinnat kipeytyy, pahoinvointi, nälkä ym. joten itse olen ajatellut et se kierto jonka loppu puolella uupuu kaikki nuo olisi se plussa kierto =)=)=)=)
Inkeriniisakki: kurjaa...odottavan aika on niin kamalan pitkä, jos et kerta raskaana ole ni toivottavasti täti suvaitsee saapua paikalle ajoissa.
Pienitytöntylleröinen: mie muistelen et monesti noiden terojen jälkeen on tullu kiertoihin heittoja itselläni ei siis kokemusta, mutta useat on täällä jakanut tuntojaan. Mie en vielä oo perehtyny niiden vaikutuksiin ym.