Hakutulokset

  1. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    heippa! täällä ollaan vähän jo positiivisimmissa merkeissä. En ole vaan jotenkin pystynyt tänne tulemaan. nyt kuitenkin rohkaistuin. kiertoni mukaan mulla olis pitänyt alkaa menkat viime la. vuoto km:sta loppui pe. ja nyt en tiiä yhtään mistä alan uutta kiertoani laskemaan. osaisiko joku...
  2. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

    Hei! Haluaisin myös liittyä mukaan. olen aika tuore tapaus. km oli viime lauantaina. ma oli neuvola ja se oli kamalaa mutta onneksi hoitaja oli todella mukava ja lohdutti parhaansa mukaan. gynen lähetettä en ole vielä saanut. sellaista kysyisin, että kun mulle sanoi se hoitaja että...
  3. T

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    hei! täälläkin keskenmeno tuli lauantaina. :'( olo aivan karmea. en tiedä miten tästä selviää.. mies kyllä lohduttaa ja eikai siinä auta muu kuin yrittää uudestaan. jaksamista muille!!
  4. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Joo eikä minun koko teksitä pitänyt tummentaa! sorry!! :laugh: :headwall:
  5. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    [/b]Onnea uusille ja jaksamista muiile![b] Tänään kun heräsin olin kipeä. Tuli hirveä stressi siitäe että vaikuttaako tämä jotenkin pikkuiseen. Netistä luin että tämä olisi vain hyvä asia. Siis minulla on ollut hieman lämpöä, en tarkaan tiedä kun kuumemittari on hävinnyt ja sitten tukkoinen...
  6. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    siis 23 vuotta :laugh:
  7. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Adrianna mulle voi laittaa tiedot 23t. esikoinen ja PHKS sairaalaksi :kieh:
  8. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    jaksamisia innoM :hug: tänään huomasin että olin turvoksissa melkein koko päivän. ja vähän jännittä kun äiti eilen sanoi että olenko miettinyt että jos saankin kaksoset?? olin vähän kummissani ja sitten äiti kertoi että sen puolella on kaksosia ja mun isän puolella kanssa. olin ihan öäimän...
  9. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    cheetah on kyllä tumma plussa!! Itse en ole tollaisia nähnytkään!! :D
  10. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    innoM jaksamisia sinulle!! :hug:
  11. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Heipparallaa ja onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Eilen töissä huomasin sellaisen että noin siinä kuuden aikaan illalla alko housut kiristämään :laugh: Eli mulla on ainakin iltasin aikalailla turvotusta. Kotona sitten kattelin peilistä mahaa ja näytti kyllä niin hirveeltä!! Hunoa oloa...
  12. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Dolores Haze minullakin on ollut tässä varmaan 4 iltana kuumeinen olo. Se on ihan kamalaa koska olen muutenkin sellainen etten kestä kuumetta. Palelee ja on erittäin huono olo. m & sydänkäpynen 5+1
  13. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Heippa! Täällä myös poksahti 5+0. Aikaisemmin minulla on ollut oireina väsymystä ja kuumeilua tai siis että on tuntunut että nousee kuume ja tullut huono olo. On myös ollut mahakipuja. Tänää kuitenkin huomasin uuden oireen. Pystyn syömään vaikka hevosen. Olin kummityttöni 6.v synttäreillä ja...
  14. T

    menkat vain myöhässä vai??

    kiitos kiitos! Just eilen varasin ekan neuvola-ajan, että sitä sitten odotellessa! =)
  15. T

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Heippa! Saanko minäkin liittyä seuraan? plussasin kylläkin haamun mutta kuitenkin pari päivää sitten. Odotan siis ensimmäistä lastani ja kyllä jännittää ja samaan aikaan olen onneni kukkuloilla!! :heart: Tämä tuli siis jo ensimmäisellä yrittämällä johtuen myös varmaankin siitä etten ollut 1,5...
  16. T

    menkat vain myöhässä vai??

    joo en olis ihan heti ekälla yrittämällä uskonu!! kiitos teille mur-mur ja Mary Jane!! ja toivotaan kaikille parasta!!
  17. T

    menkat vain myöhässä vai??

    kiitos!!! pitää vielä huomenna tehdä uusi mutta on tämä kyllä uskomatonta!! ja ihanaa!!!
  18. T

    menkat vain myöhässä vai??

    SIIS EI OO TOTTA!!!!!! JUST ÄSKEN TESTASIN JA SIELTÄ TULI HAAMUPLUSSA!!!! :heart: :heart: OON AIKA SHOKISSA VIELÄKI!!
  19. T

    menkat vain myöhässä vai??

    siis oli lauantaina ja eilen mutta ei tänään:)
  20. T

    menkat vain myöhässä vai??

    nii, mutta kun mulla ei ole koskaan ollut menkat myöhässä tämän 1,5 vuoden aikana niin on vähän outoa. Eikä niitä menkkakipuja ole ja pissattaa kokoajan. Teen tänää sen testin kun en jaksa odottaa:)

Yhteistyössä