Hakutulokset

  1. B

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Vauva-arjen lomassa ei näköjään ehdi käydä täällä palstallakaan ihan joka päivä ja sillä aikaa tänne onkin syntynyt vauvoja aivan urakalla! Onnittelut tasapuolisesti kaikille pikkuprinsseistä ja -prinsessoista! :heart: Ja Kirsikka-78 taidettiin olla MKS:ssa sitten yhtä aikaa. Mä olin...
  2. B

    ~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

    Kiitos kaikille onnitteluista! :heart: Kyllä tää vaan on niin ihanaa. Tänään kotiuduttiin ja äsken juuri naputtelin blogiini kertomusta tältä viikolta ja laitan tänne nyt sitä lupaamaani synnytystarinaa. Keskiviikkona erinäisten tutkimusten jälkeen lääkäri päätti, että yritetään pehmitellä...
  3. B

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Eilen (rv 38+3) 28.7. klo 18.59 syntyi meille pieni prinsessa. 2 h 59 min uurastuksen jälkeen lopputuloksena on 3260 g ja 47 cm ihanuutta. Kerron tarkemmin sitten synnytyksestä knhan kotiudutaan. Blanco + pieni Helmi alle 1 vrk :heart:
  4. B

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Onnea vauvan jo syliin saaneille! Omaa napaa tässä pikaisesti kännykällä eli eilen minut otettiin jälleen sairaalaan osastolle matalan pulssin takia (oli matalimmillaan vain 27) ja vaiherikkaiden tuntien jälkeen (mm. hätäsektion pelko vauvan sydänäänien romahtaessa) päädyttiin nyt...
  5. B

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    karvatonkoira Onnittelut pienestä tytöstä! :heart: Täälläkin väsy painaa ja kypsytysaste noussut sataan, sillä viimeiset neljä yötä olen valvonut supistusten kanssa, niin että unta on tullut noin 3-4 tuntia per yö. Ja aina aamuun mennessä supparit helpottavat. :headwall: Huomenna loppuu...
  6. B

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    majj mulla ainakin vetinen valkovuoto tulee pikkareista läpi + myös ohuista kesähousuista ja siksi koko ajan onkin päällä sellainen long plus -pikkuhousunsuoja. Sitäkin tosin joutuu vaihtamaan useasti päivässä... Lisäksi taitaa tuo värkki hiota aika lailla näillä keleillä ja pikkuhousut ovat...
  7. B

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Violalle tsemppiä huomiselle käynnistykselle! Mullakin on molemmissa edellisissä raskauksissa puhkaistu kalvot ja mulla samat fiilikset kuin Leolla eli koska olin supistuksista jo aika kipeä, niin se ronklaaminen tuntui ikävältä, mutta siis se varsinainen kalvojen puhkaisu ei tuntunut oikeastaan...
  8. B

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Suuret onnittelut piianappulalle ja kirppiinalle pienistä rakkauspakkauksista! :heart: Taisi kirppiinalle tulla äkkilähtö, kun vielä aamulla tänne olit kirjoitellut ja nyt jo pieni sylissä! :O Täällä poksutaan täysiaikaisuutta eli rv 37+0! Enpä olisi 11 viikkoa sitten sairaalaan joutuessani...
  9. B

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tässäpä Öttiäisen yksiö rv 36+4:
  10. B

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Hemarille onnittelut :flower: ja hienoa vimmu, että olette päässeet alkuvaikeuksien jälkeen jo kotiin ja toivotaan, että nyt kaikki alkaa mennä hyvin pienen kanssa! :heart: Mulla vähän samoja aatoksia kuin Tottiksella eli jotenkin sitä vetäytyy tänne omaan kodin rauhaan eikä jaksa oikein...
  11. B

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Hildalle onnittelut pienestä prinsessasta! Kylläpä näitä ihania uutisia nyt tulee joka päivälle. :) Kirppiinalle onnittelut täysiaikaisuudesta! Samalla tajusin, ettei siihen itselläkään ole enää kuin viikko. Hui! :rolleyes: Siobhan - kiitos lohduttavista sanoistasi peräpukamien suhteen...
  12. B

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Onnea vimmulle ja koko perheelle pienestä pojasta! :heart: Täällä herättiin koko porukka jo viideltä, kun lapset lähtivät isovanhempien kanssa pariksi yöksi Tallinnaan. Vähäsen oli haikeata vilkuttaa heille tuossa heiheit, kun eivät ole kuitenkaan ihan ulkomaille asti ilman meitä vanhempia...
  13. B

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Onnea Tiiiperille ja koko perheelle pienestä pojasta! :flower: Vähän tarkennusta Raitiksen käyrien kommentointiin omalta osaltani eli mullahan se painoarvio sijoittui hieman keskikäyrän yläpuolelle eli ei siis yläkäyrälle kuitenkaan. Lääkäri sitä mulle omalta puolelta pöytäänsä vilautti ja...
  14. B

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Vimmulle kovasti tsemppiä tosikoitokseen ja samoin myös Huikkikselle, jos se hetki alkaa jo kohta olla käsillä sielläkin sairaalanpedissä! Ihanaa kun alkaa vauvoja tähän pinoon putkahdella. :heart: Omassa navassa on ollut tämä viikko nyt edellisviikkoa seesteisempää supistusrintamalla ja...
  15. B

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Kuuttikselle tosi paljon onnea elokuisten ensimmäisestä vauvasta! Ihanaa! :heart: Tiiperille ja Huikkikselle pitelen kovasti peukkuja ja toivottelen jaksamista sinne sairaalaan! :flower: Tuli tässä vietettyä palstailun suhteen hieman hiljaiseloa, kun tämä pesänrakennusvietti veti...
  16. B

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Tämä mamma kotiutui juuri synnäriltä - ja edelleen kokonaisena! Eilen aamulla alkoi ihan järkyttävät kivut alavatsalla ja lantiossa ja kipu oli enemmänkin jatkuvaa kuin sellaista supistuskipua. Käskivät synnäriltä tulla heti näytille ja lääkäri ultrasi, ettei istukka ole lähtenyt repeämään. Ei...
  17. B

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Huikkikselle ja Tiiperille voimia sairaalassa makoiluun! Miuskille myös jaksamista kipujen kanssa sekä Sammelille voimia vaikeaan parisuhdetilanteeseen. Itse kotiuduin eilen juhannuksen viettoon edelleen kokonaisena, kun saatiin kuin saatiinkin supistukset laantumaan ja "sairaalassa oli niin...
  18. B

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Omaa napaa: eilen illalla jouduttiin lähtemään synnärille, missä olen edelleen tarkkailussa. Kaikki mahdollinen on tehty supistusten loppumiseksi, mutta edelleen supistelee tosi kipeästi lääketipasta huolimatta. Viime yönä en nukkunut ollenkaan, kun supparit oli niin kivuliaita ja tulivat 4-5...
  19. B

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Huikkikselle tsemppiä ja jaksamista makoiluun - onneksi tosiaan viikkoja alkaa olla jo hyvin kasassa, mutta jokainen päivä masun suojissa on aina plussaa pienelle. Mutta varmasti olet siellä hyvässä hoidossa ja uskotaan, että kaikki menee hyvin! :heart: Pikaisesti omaa napaa eli pääsin juuri...
  20. B

    *** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

    Iso kiitos tsempityksistä Huikkis, Siobhan, majj ja Pilvilinna sekä piianappula ja Lemongrass! :heart: Joskus on vaan näitä masennuspäiviä, mutta tosiasiahan on, että se palkinto todellakin on tämän vaivan arvoinen. =) Violalla on tosiaan suloisen pieni masu - ihan kateeksi käy, kun oma masu...

Yhteistyössä