Hakutulokset

  1. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Syyskuussa*

    Moro ja syyskuuta kaikille! Mulla ois sopparia melkein äippäloman alkuun asti ja sinne mennään ku kerta istumatyötä teen niin vähän vaikee siitä on saikulle päästä. Mutta katsellaan, motivaatio työhön on kyllä aika nollissa.. Mulla vaivaa turvotus ja hirvee kylläsyyden tunne koko ajan. Ei...
  2. T

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Elokuussa*

    heips! Minäkin tulen taas kirjoittelemaan tänne, en ole alku ilmoituksen jälkeen mitään ilmoitellutkaan. Mullahan tämä onkin toinen raskaus, esikko nyt puoltoista vuotias. Perjantaista asti juilinut alamahaa tosi usein eikä tunnu rauhoittuvan. Pitänee käydä viimeistään huomenna lääkärissä jos...
  3. T

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Minskis, hyvällä tuurilla ollaan samoihin aikoihin synnärillä =) mulla menikin tuon ensimmäisen kanssa 10 pv la:n yli että en usko että kovin aikasin meen synnyttämään. Neuvola aika varattu 25.4. toivotaan ettei tarvii perua. Neukkutäti kysy että käynkö tekee vahvemman testin tk.lla niin...
  4. T

    Joulukuun toive-vauvat 2012

    Heip! Taidan minäkin ilmottautua. Testailin jo tuossa alkuviikosta ma ja ti haaleet viivat ja menkkoja ei kuulu et oisko se nyt sit pikkunen mahassa.. =) Toinen tulossa, esikko kohta 1v2kk. Yk 1 joten aika varovainen oon vielä... Ikä 26v, la 3.12 (voi muuttua vielä), Kys. Oireita ei oo...
  5. T

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Ankka, mä syötän puolukkaa (mehua) aina aamuisin d-tippojen kans lusikalla. Menee hyvin alas molemmat ja määrä on semmonen millä oon saanu sammaksen aika hyvin aisoihin. Pelkästään tuttia kastamalla tai pumpilipuikolla antamalla ei ollu hyötyä. Ja välillä annan päivälläkin tai illalla jos tarve...
  6. T

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Heips! Mä en ookkaan tänne puolelle kommentoinu kun oon ollu enemmän tuolla yksityisellä puolella (sen mitä oon päässy koneelle). Nyt on pakko avautua tännekin. Miten ihmeessä te saatte pienet nukkumaan nuin pitkiä aikoja? Siis meillä on ollu tähän asti aika hyvin yöt kahella herätyksellä mut...
  7. T

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Heips. Pika päivitys.. Meidän pieni mies (3950g) syntyi 10.2 (41+2) 00.01. Kaikki meni hyvin ja synnytyksestä jäi positiivinen fiilis. Tarkemmin sitten kunhan pääseen taas kiinni tähän arkeen. :heart: tytti & juniori 3 pv :heart:
  8. T

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Onnea vauvautuneille! :flower: :) Täälläkin vielä yhessä läjässä eikä mitään siihen suuntaan että pitäis joskus synnyttääkkin. Voihan vitsit. Mulla on yliaikais kontrolli (tai jokin sinne päin) viikon päästä sunnuntaina tyyliin neukkutätin suusta: sinne menette sitten viimestään yheksän...
  9. T

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Paljon onnea vauvansa saaneille !! :flower: Ja voimia niitä tarvitseville.. :hug: Täälläkin vielä yhtenä kappaleena eikä oikein ajatukset muualle kuljekkaan kun tulevaan koitokseen.. Voisin minäkin jo aloittaa vauvan hoitourakan. =) t & j 40+3
  10. T

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Heip! Täälläkin vielä yhes koos. Tänään sit se odotettu la, mikä tuntuu nyt vähän tyhmälle kun ei tunnu missään.. =) mut ei kait tuota ois enää ootosta ku ne varmat kaks viikkoo enää jäljellä. Mun äit sai isoveikan tasan rv 40 ja myö muut (3 kpl:tta) ollaan tultu alle. Voi että pitäski tuo...
  11. T

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Onnea vauvansa saaneille :flower: aivan ihanaa että nyt niitä sitten tulee! Mä oon kyllä kuullu sanottavankii että tytöt on yleensä hätäsempiä kun pojat =) syntymään siis. Ei ois meilläkään enää montaa yötä laskettuun vaan voipihan se mennä sen kaks viikkoa ylikin. =) Ja kiva lukea keskosten...
  12. T

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Jännä lukea miten nuo mitat vaihtelee niin paljon. Ja miten toisille annetaan painoarvioita ja toisille ei mitään, niin kun mä en oo saanu arvioo painosta tai sitä että mahutaanko tulemaan. Mullakin on ollu jo kolmatta kertaa neuvola käynnillä sf 32 vaikka luulis että se muuttuis suuntaan tai...
  13. T

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Paljon onnea Ninnulle :flower: ja ihana lukea Talventaian kuulumisista :)! Minun sf-mitta oli pysyny nyt sitten viikon jo samana eli 32 cm (ite oon 165 cm pitkä eli on onneks tuota selkää vaikka pitkäjalkanen oonki).. Ja se neukkutäti totes ettei se loppuvaiheessa enää hirveesti kasvakkaan...
  14. T

    *Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

    Hirveen paljon onnee sipelle ja happikselle! Ja ihana lukea miten siniziillä ja talventaijalla menee! :flower: Täällä on ollu hiljasta taas tosi pitkän aikaa ku olin niin väsyny töiden päättymisen jälkeen ettei oo jaksanu kotihommien jälkeen syventyä kirjottelemaan mitään. Jäin vauvalomalle...
  15. T

    *Helmikuun Hehkeät 2011, JOULUKUU*

    Sipelle hirveen paljon voimia sairaalaan! :flower: Ja siniziin vaaville paljon lämpimiä ajatuksia. :flower: Täällä menee kaikki suht ok, tänään on jotenkin ollu raskas olo ja vähän pahoja tuntemuksia mahassa. Onneks juniori potkii ja metelöi niinku yleensä että kaikki varmaan hyvin. Nukuin...
  16. T

    *Helmikuun Hehkeät 2011, MARRASKUU*

    Paljon onnea Talventaika! :heart: Meillä ei oo kun yksi valmennuskerta... Että sillä mennään sitten. Torstaina oli neuvola ja kaikki ok, mitä nyt poika makaa miltei poikittain että siitä oli neuvolatäti vähän huolissaan. Tokas että jospa se olis matkalla alas päin. Onhan nuita onneks...
  17. T

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Paljon onnea siniziille ja perheelle ja hirveesti toivotaan että kaikki menee hyvin! :flower: Minua helpotti ainakin kun luin joskus tässä syksyllä savon sanomista että jo 22+ viikkosia pystytään auttamaan täällä maailmassa. Onneks asutaan näin kehittyneessä maassa. Neitiniisku: mä kävin...
  18. T

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Voimia siniziille ja perheelle. Toivottavasti kaikki menee hyvin! :hug: tytti & juniori 26+2
  19. T

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Sike: Meille se ultraaja sano että ne kiertelee sen paikan kyllä niin hyvin kun vaan mahdollista jos ei tiedä miten vanhemmat sen asian kanssa haluaa tehdä. Ei se meillekään sitä kertonu vaan ku kaikki oli katottu niin se tokas että vieläkös on jotain kysyttävää ja sit kysyttiin että kumpiko...
  20. T

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Pauliis, toivottavasti tilanne parantuu sinun ja vauvan kannalta hyvin. Miehet osaa olla kyllä välillä niin urpoja. Ja ultrakuulumisia täälläkin eiliseltä. =) 350g painava pojan alku siellä näky ja liikku. Ja se ei kuulema sitten muutu ;) Hyvin sai täti otettua mittoja ja kaikki oli niin kun...

Yhteistyössä