Hakutulokset

  1. T

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Sinizii: Toivottavasti kaikki menee hyvin! :hug: Mä ainakin kysyn sukupuolen, jos se vaan siis näkyy. Rakenneultra 16.9 eli ei enää kauaa!! Jännittää onko pienellä kaikki hyvin. Ja mies sit vielä ekaa kertaa mukana kattomassa, voi että mä ootan että nään sen ilmeen, toinen niin tohkeissaan...
  2. T

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Täällä on painoa tullu se 4-5 kiloo alkupainosta, mutta nyt alkanut tasoittumaan eli ollu tässä painossa jo jonkin aikaa. Tähän uskon vaikuttaneen sen että loppu ne helteet ja on päässy liikkumaan paremmin. Tästä sitten kysymykseen että mitä ootte ajatelleet harrastaa nyt syyskauden ajan...
  3. T

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Täällä tuntu kans jonkin aikaa sitten tosi tuskastuttavalle kun ei tienny mitä vaaville kuuluu. Nyt helpottunu kun on maha alkanu tosissaan kasvaa (tosin mä näytän enemmänkin lihoneelle ku raskautuneelle, tyttö? ;) ) Että uskoa vaan peliin... :hug: Mä varmaan jännitän kyllä viimeseen saakka että...
  4. T

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    santtu-: Toivottavasti ei tarviis tehä sektioo :( se vois olla pitkä kippee.. Neuvola juttuja eiliseltä: Kaikki muuten ok mut Hb 107!!! jouduin rautakuurille. Ilmankos ei keskiviikko iltana oikein juoksu luistanu. Ja paino oli noussu sen 370g/vko ja sanoin että mulle onkin ruoka maistunu...
  5. T

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Mulla istukka oli kohdun pohjassa (jossakin)..? mietin vieläkin että mitenköhän se vaikuttaa sit synnytykseen ja voikohan sen paikka siirtyä vielä kuitenkin vähän ylemmäs? Se varmaan aiheutti alussa sitä vuotoakin.. Kaikilla tuntuu olevan joko taka tai etuseinässä.. Mä toivon kans ettei olis...
  6. T

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Täällä on kesälomat vielä pitämättä ja ens viikko olis sitä ihanuutta =) ettei voi hiljentymistä sen piikkiin ainakaan täältä suunnasta. Ihanaa kun pääsee taas lenkille kun on ilmat viilentyneet. Ei oo tullukaan pahemmin urheiltua viime aikoina ku jotenkii ällöttäny tuo keli eikä...
  7. T

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Ihania ultrakuulumisia tullu kyllä paljon :heart: onnea! Ja minä voisin kans sen kerhon salasanan..? Täälläkin otetaan äitiyspakkaus, koska kyseessä ensimmäinen. muuten ajattelin jättää kaiken hankkimisen viime tippaan kun jotenkii ei uskalla vielä innostua ostelemaan mitään ja aika paljon...
  8. T

    helmikuun Hehkeät 2011, elokuu

    Barbamamalle :hug: elämä ei oo reilua.. Itelle on tullu taas vähän tyhmä olo siitä että onko kaikki taas ok kun ultrasta on jo jonkin aikaa. Neuvola tosin ens vkolla joten jospa siellä tarkistettaisiin asia. Maha kyllä kasvaa ja normi kipuiluja aina silloin tällöin mutta kun et tunne vielä...
  9. T

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Heips. Täällä ilmottautuu kans vielä yksi esikoistaan odottava tyttönen.. vieläkö huolitte mukaan?? La on jo heti 1.2 (KYS) eli tässä ollaan jo 13+3 ja viime vkolla varmistettiin raskaus nt-ultrassa mihin oli niiiin piinaava odotus ettei tosikaan. Mullakin alussa vuoti ensin viikon ja sen...

Yhteistyössä