Hakutulokset

  1. MillionDollarBaby

    Onko täällä muita odottajia joilla la 5/2012??

    Mulla laskettuaika 30.5.2012 ja toinen lapsi tulossa, esikoinen (poika) syntynyt 2/2010 :)
  2. MillionDollarBaby

    Millainen ANOPPI sinulla on?Oletteko koskaan ottaneet yhteen/riidelleet ja miten?

    No mun anoppi asuu n. 1200km päässä ja nähdään keskimäärin joka toinen tai joka kolmas kk, ollaan siellä 4 päivää-2 viikkoa :D välillä olen yksin pojan (1v 1kk) kanssa siellä sen 2 vk ja ihan hienosti se aika menee. :D
  3. MillionDollarBaby

    Millainen ANOPPI sinulla on?Oletteko koskaan ottaneet yhteen/riidelleet ja miten?

    Mulla kans ihana anoppi. Määrätietoinen, hyvin vahvat mielipiteet omaava mut kun suodattaa osan jutuista niin tullaan mahtavasti toimeen. Ja on hänen neuvoissaan hyvin usein ollut perääkin, mutta en mä nyt tarkotuksella mielistele tai tee niinkuin hän toivoisi :D mut käyn usein ilman miestänikin...
  4. MillionDollarBaby

    Karppaajat, miten ootte saaneet pidettyä pahan hajuisen hengityksen poissa?

    Jostain oon lukenu, et persiljan pureskelu auttaa pahanhajuiseen hengitykseen, mut en tiedä, päteekö.
  5. MillionDollarBaby

    Laihdutus ja katoavat tissit!

    Mulla kans tissit pienentyny :S perseestä ei tarvis pienentyä, mut jalat sais kiinteytyä :D täytyy nyt urakalla kävellä JA tehä kaikkii jalkalihasliikkeitä :DD No, onneks ton "tissiongelman" saan kai ratkaistua sillä kun on vanhoja (uusiakin) rintsikoita kaapissa jemmassa, käytin niitä ennen...
  6. MillionDollarBaby

    Viimeaikaisia kirppislöytöjä sanoin ja/tai kuvin

    Tänään löytyi itelle Young blood-merkkinen olkaimeton pitkä toppi/lyhyt mekko, missä rinnan kohdalla paljetteja. Uudenveroinen, 5e, K-C Manhattan. Pojallekaan en etsinyt mitään mut ostin Mollamaijasta Tutta t-paidan (oranssi, auton kuva), koko 86cm, jotain 5e kun oli -20% alennus. Ja...
  7. MillionDollarBaby

    Viimeaikaisia kirppislöytöjä sanoin ja/tai kuvin

    Ai niin, lisää löytöjä: Punainen t-paita, UUSI, 86cm, 1,00e-50%= 0,50e, PikkuSiili Valkoiset Tutta-puolipotkarit, 80cm, 2e-50%=1,00e, PikkuSiili
  8. MillionDollarBaby

    Viimeaikaisia kirppislöytöjä sanoin ja/tai kuvin

    Mä kuolasin kirppiksellä ihania aitoja retrokankaita...Oli vaan hinnat "kohdillaan" niin sanotusti, joten jäi ostamatta :S
  9. MillionDollarBaby

    Viimeaikaisia kirppislöytöjä sanoin ja/tai kuvin

    Löytöjä turkulaisittain :wave: kaikki muut löytyneet viimeisten kahden viikon aikana paitsi sadeasu n. 1kk sitten. Ruskeat maastokuvioiset Napero-sandaalit, koko 20, 5e -50% = 2,50 euroa, PikkuSiili Harmaat liituraitatossut, koko 20-21, 2e, PikkuSiili Vihreät lentokonekuosiset...
  10. MillionDollarBaby

    KOKEMUKSIA Britax 1-2-3-istuimesta?

    Kuulostaa siis hyvältä. Muita? :)
  11. MillionDollarBaby

    KOKEMUKSIA Britax 1-2-3-istuimesta?

    Eli kyseessä siis tuo: Vauvatar lastentarvike internetkauppa - Britax Evolva 1-2-3 Plus turvaistuin 9-36kg (Jet 2011) Kiitos vastauksista! :)
  12. MillionDollarBaby

    G: Mitä vuosimallia olette äidit? Entä isit?

    Minä -89 ja mies -81, lapsi -10 (koht 9kk)
  13. MillionDollarBaby

    Se jatkuva valitus lapsista...

    Todella hyvin sanottu! :) samoilla linjoilla olen.
  14. MillionDollarBaby

    Jos vauvalla on ilmennyt maitoallergia tms.

    Meillä näkyi pääasiassa ihon oireiluna, maitoallergia todettiin kun poika oli 4kk, nyt kohta 9kk ja imetyksellä hoidan tän maitopuolen kun kaupan korvikkeet ei tosiaankaan sovi ja apteekin maidoista jo yks kokeiltu, ei sopinu. Soijavalmisteita en aio ees kokeilla, tää on niin superallerginen...
  15. MillionDollarBaby

    Mulla on niin paha mieli etten meinaa saada ruokaa alas

    :popcorn: Uskomatonta, et tästäkin ketjusta saadaan tappelu aikaan... :D
  16. MillionDollarBaby

    mitä teidän jouluruokapöytään kuuluu?

    Groisantit :laugh: *sori, mut pakko nauraa* siis croissantit?
  17. MillionDollarBaby

    Voe helvata et ärsyttää taas ku tätä palstaa lukee :D

    No, onneks noita kivojaki juttuja sattuu välillä, tän päivän ihanin ehkä toi koiraketju :heart:
  18. MillionDollarBaby

    mitä teidän jouluruokapöytään kuuluu?

    Ruuista viis kunhan on joulutorttuja ja pipareita ja Pandan Juhlapöydän konvehteja :D
  19. MillionDollarBaby

    Voe helvata et ärsyttää taas ku tätä palstaa lukee :D

    :kieh: nimittäin, ihmeellisiä hurskastelijoita nää kanssa-palstailijat (tekis mieli käyttää nimitystä PALSTAMAMMAT, mut kun kuulun vissiin iteki siihen kastiin :D ) "Joo ei meidän perheessä olla yhtään materialisteja, hyvä jos yhtään joululahjojakaan ostetaan, tärkeintä on rakkaus ja...

Yhteistyössä