Hakutulokset

  1. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Ja onnittelut kaikille vauvansaaneille! Sen verran vielä kommeentoin noihin mitä ootte kirjotellu et mulla tosiaan molemmat synnytykset käynnistettyjä ekassa limatulppa tuli hirveenä klönttinä reiluu vuorokautta ennen syntymää (käynnisteltiin siis pari päivää) ja tällä toisella kerralla en...
  2. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Tässä ois synnytyskertomusta niille jotka jaksaa lueskella :D Keskiviikkona 13.10 (rv 40+2) mentiin miehen kanssa yhessä synnärille, oli sovittu että synnytys käynnistetään tuollon ison painoarvion takia. Ensin vaiheltiin sairaalavaatteet ja päästiin kolmenhengenhuoneeseen, jossa sit minut...
  3. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Nyt saan aikaseks käyä tääläkin ilmottamassa että meille synty poika 13.10. Synty siis käynnistämällä ison koon vuoks rv 40+2, ja olihan herralla painoo 4332g ja pituutta 53cm. Nopee oli synnytys, vähä meinas jäähä hartioista kiinni mut kätilö sai ne muljautettua sieltä nii ettei solisluukaa...
  4. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Onnittelut vauvansaaneille!! <3 Omia neukkukuulumisisa sen verran eiliseltä että kaikki ok, vauva laskeutunu nii ettei tartte enää makuukyydillä lähtee sairaalaa jos vedet menis :) Sf:kin oli pysyny samana, 36cm. Nyt en varmaa koko vkoloppuna ehi kirottelee mitää, oon menossa vielä yhen...
  5. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Mä kyllä ihmettelen tota et miks mulla ei kuvattu lantioo jo siinä ekassa raskaudessa, kaipa ne lääkärit niin luottivat nyrkkikokeiluihinsa! Katotaas ny mite ens maanantain painoarvio menee ja mitä sanovat. Yritän sit muistaa kysyä et miks eivät oo laittanu kuvaukseen, ja onko mahollista sinne...
  6. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Onnea Limeelle!! Nallu, tännekin ollaan lupailtu isoa vauvaa, ei kyllä mitään noihin sun painoarvioihin verrattuna. Mutta mulla oli siis 38+0 painoarvio 3500-3700g, sain uuden poliajan lasketulle, ja ainenki se lääkäri lupaili ettei päästetä yli 4kg, eli käynnistys luvassa siinä vaiheessa kun...
  7. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** lokakuussa, MEIDÄN KUU! <3~ 9 vauvaa syntynyt !

    Tuli Zeenan jutusta mieleen et mä jakelen täällä aina joka päivä neuvoja miehelle miten esikon kanssa sit toimii missäkin tilanteessa :D Eli siis pieni huoli kuin ne pärjää sit kahestaan pidemmän ajan. No tuskin siitä kukaan kärsii, kun en oo ees näkemässä mitä ne täällä touhuaa.. Ja siitäkin jo...
  8. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Mäki oon niin happy ku huomenna alkaa lokakuu, oon jo kääntäny seinäkalenteritki lokakuulle :D Koska se on varmuus et lokakuussa meille tulee vauva! Niin paljoo ei voi mennä yli ettei tulis :D Ja joku saa sit luvan huomenna poksahtaa lokakuun alkamisen kunniaks! Voisin mäki mielelläni, mut en...
  9. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Täällä kanssa perätilaepäily vaihtu äippäpolilla varmistettuun rt:aan \o/ Hirmunen helpotus! Painoarvioo saatiin 3500-3700g, kahen viikon päästä ois sit painokontrolliaika, lupas lääkäri ettei päästetä yli 4kg kasvamaan :) kaikki siis eriomaisesti. Tekis itekin mieli murahtaa tuohon...
  10. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Täälä on paljon perätilajuttuja ni lisätään nyt sit omaki tänne :D Olikohan ti-ke yönä minun pienokaiseni päätti ilmeisesti kääntyä perätilaan. Mie sitä pohin päivän, ja kun liikkeet tuntu sit nii selvästi alhaalla ja hikka ylhäällä soitin terkkarille ja tänään kävin sielä, terkka oli samaa...
  11. M

    onko jonkun lapsella tullut vasta eka sana 1,5v jälkeen? miten kehitys jatku?

    Meilä poika sano ekan sanan 1v 7kk, sen jälkee tuli muutamia sanoja perää, sit oli vähän taukoo, nyt 1v 10kk ja jo paljon sanoja ja toistaa vähän kaikkee perässä. Ja jopa yhen kakssanasen lauseen osaa :) Siinä yks esimerkki :)
  12. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Mä oon tosi huono arvioimaa kilometrejä, mut sanosin et sairaalaan on n 8km, eli ei pitkä matka. Sinne ajaa 10-30min, tää on nii epämääränen kaupunki ettei tiiä kuin nopeeta pääsee kaupungin läpi :D Ja mein sairaalassa kyl ainenki kylvetetään synnytyssalissa. Tai ainenki 2 vuotta sit, eipä...
  13. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Mä on oo tänne taas vähään aikaan kerenny kirjottelee ku yksinkertasesti en oo ees kerenny teiän muitte juttuja lukee ni ei viiti vaan omiaan kirjotella.. Nyt sain lukumaratonin päätökseen enkä tiesti ees muista mitä tänne on kirjoteltu :D Tuoho P123 juttuun kyllä pitää sanoo et mä oon kyllä...
  14. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Mäki muistan just poksuneeni onnessani 30+0, ja siitäki on nyt yli sen kuus viikkoo ni aika kyllä menee hurjan nopeesti. Esikoisen kanssa ku päivät pyörii, viikolla avoimessa pk:ssa ja muskarissa ym ni ei huomaakaa kui aika menee. Huomena meile vielä tulee viikonlopuks mun veli ja sen perhe ni...
  15. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Mä oon ollu koko raskauden aiva väsyny.. Välillä en kyllä saa yöllä nukutuks, mut yleensä iha ok. Päikkäreitä on pakko välillä ottaa pojan kanssa ku pysy silmät auki, aina ei vaa raaskis, ku se on se aika päivästä ku saa rauhassa olla esim koneella :D Meillon pinnasänky ollu pari vuotta...
  16. M

    oletko testannut Clearbluen digitaalisella raskaustestilla, jossa viikkonäyttö?

    Oon ja ainenki ihan oikeen tuloksen se anto :)
  17. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Pitkästä aikaa tännekin kuulumisia, jotka ei tosin kummempia oo :) Kaikki siis ihan ku enneki, harkkasuppareita tulee reilusti, kipeitä ei ollenkaa, käveleminen tuottaa kipuja, mut kuitenki oon iha hyvin jaksanu.. Vaikka väsymys jatkuu edelleen, ja tämä siis alko jo ihan alussa. Mutta nyt mä...
  18. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    En jaksanu ku selailla mitä ootte kirjotellu, ku ei oo muutamaan päivään käyny. Kiire pois koneelta, kun tätä jaksa päänsärkysenä tuijotella. Neukussa tänään kävin kaikki ok. Vähän vaan taas väännetään siitä pääsenkö mie sinne äitipolille vai en.. huoh.. mut vauvalla kaikki hyvin <3...
  19. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** syyskuussa <3~ 3 vauvaa syntynyt!

    Kääntöyrityksestä, mä oon tästä ennenki maininnu, mut mulla oli tosiaan esikoine perätilassa pitkään, 37+0 oli varattu se kääntöyritys, ja tuollon vauvan painoarvio oli 3200g! Eli kyllä ne isojakin vauvaja yrittää kääntää, riippuu tiesti muista tekijöistä. Esim. onko vauva laskeutunu tai...
  20. M

    ~LOKAKUUN lapset **2010** elokuussa <3~ 2 vauvaa syntynyt !

    Mun äidillä meni pikkusiskosta just sänkyy lapsivedet ku oli nukkumaan käymässä. Ja muuten tutuilla on kans iha vaa sohvalla makaillessa tai muuten kotona menny. Vähä mulla oli viime raskaudessa draamanhalua, ku vauva kölötteli nii ylhäällä loppuu asti et ois pitäny sit makuukyydillä, eli...

Yhteistyössä