oletko testannut Clearbluen digitaalisella raskaustestilla, jossa viikkonäyttö?

• Viestiketjun aloittaja testaan
  • Ensimmäinen viesti
en
En ole testannu, enkä myöskään ymmärrä miksi niin alkuvaiheessa pitäs tietää viikot, ne on jotai väliltä 1-4 kuiteskin ja tarkempi tulos ilmenee ultrassa. Normaali kehontoiminnot myös jos on voi ihan laskea melko tarkalleen.

testaan
En ole testannu, enkä myöskään ymmärrä miksi niin alkuvaiheessa pitäs tietää viikot, ne on jotai väliltä 1-4 kuiteskin ja tarkempi tulos ilmenee ultrassa. Normaali kehontoiminnot myös jos on voi ihan laskea melko tarkalleen.
no minulla tulos varmaan jotain 4-8vko, olis vaan mukava tietää että jos nyt on raskaana niin millä viikolla on. Jos nyt tuokin testi on nega niin vaadin kyllä että labrassa testaavat tarkan hCG-lukeman niin tulee varmuus tähänkin hommaan

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja missä ekologisuus???;22031038:
moniko käyttöinen se on? Siinä on varmaan sisällä jonkinsorttinen paristo? Ongelmajätettä???
minäkin luulin että sitä voi käyttää useita kertoja, ja vain testipää vaihdetaan. koko höskä onkin kertakäyttöinen??

missä ekologisuus???
[QUOTE="vieras";22031093]minäkin luulin että sitä voi käyttää useita kertoja, ja vain testipää vaihdetaan. koko höskä onkin kertakäyttöinen??[/QUOTE]

No voi helvetti! Miten typerä keksintö. :headwall:

Todella mahtava keksintö näille haamujen tiirailijoille. Ei paljon jää tulkitsemisen varaa kun testi sanoo joko "raskaana" tai "ei raskaana". Tosin hysteerisimmät luulotautiset varmasti kehittävät jonkun tavan vääntää tuokin "ei raskaana" positiiviseksi tulokseksi... :rolleyes:

varmasti
Todella mahtava keksintö näille haamujen tiirailijoille. Ei paljon jää tulkitsemisen varaa kun testi sanoo joko "raskaana" tai "ei raskaana". Tosin hysteerisimmät luulotautiset varmasti kehittävät jonkun tavan vääntää tuokin "ei raskaana" positiiviseksi tulokseksi... :rolleyes:
"ei sana oli hilkun verran himmeämpi kuin raskaana-sana kun katsoi tietyssä valossa toinen silmä kiinni ja kallisti samalla testiä 30astetta vasempaan, olenko siis raskaana?" :D

missä ekologisuus???
Mutta nuo jotka tiirailee sitä haamua, ovat taatusti alemman sosiaaliluokan ihmisiä, joilla ei moisiin saastuttajakapineisiin edes ole varaa. :kieh:

"vieras"
Minulle se oli juuri sopiva testi, koska minulla on taipumusta nähdä niitä haamuja kaikissa testeissä, kun tarpeeksi kauan tuijottelen. Viimeeksi tosin sain sillä digitaalisella plussan :)

aiempi vieras
Alkuperäinen kirjoittaja missä ekologisuus???;22031140:
Mutta nuo jotka tiirailee sitä haamua, ovat taatusti alemman sosiaaliluokan ihmisiä, joilla ei moisiin saastuttajakapineisiin edes ole varaa. :kieh:
Kiitos vain tästä kommentistasi =) Kyllä minulla on digitaaliseen varaa. Ehkä se minun tapauksessa on ekologisempi vaihtoehto, kun ei tarvitse kymmentä testiä ostaa.. Mutta jokainen tietysti tyylillään :)

En ole testannut. En näe mitään syytä miksi sellaisella testaisin... Viikot osaan arvioida (paremmin kuin joku testi) ja vaikkei osaiskaan niin ei siinä kovin kauan mene kun ultralla selviää. Tavallisesta testistä näkee hyvin onko raskaana vai ei...ja jos ei näe niin silloin voi odottaa muutaman päivän ja tehdä toisen testin. Tavallinen apteekin testikin maksaa ihan liikaa...

"Mindy81"
Joo, minä testasin sillä plussan päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Siitä viikkonäyttöisestä en tiedä, mutta kaveri oli saanut sillä tuloksen "ei raskaana, viikot 3-4" ja oli siis oikeasti raskaana.

ok testi
Tässä raskaudessa testasin kolmella eri testillä ihan vain siksi että näyttääkö oikein ja näyttihän se. Piddän hyvnä testinä. Testin tarkkuus on 25iu vai mitä ne nyt oli

testaan
[QUOTE="Mindy81";22031289]Joo, minä testasin sillä plussan päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Siitä viikkonäyttöisestä en tiedä, mutta kaveri oli saanut sillä tuloksen "ei raskaana, viikot 3-4" ja oli siis oikeasti raskaana.[/QUOTE]

voi ei voiko sillä oikeesti saada noin epäselvän vastauksen!

Yhteistyössä