Joo, tuo olisi varmasti tervetullut uutuus mutta aion testata tuolla kun ei ole harmainta hajuakaan millä viikolla voisin olla, sen verran sekavaa kehon toimintaa... kun tietäs edes onko raskaana vai ei :/En ole. Mutta vaikuttaa hauskalta seuraavassa versiossa varmaan lukee että tyttö vai poika.
no minulla tulos varmaan jotain 4-8vko, olis vaan mukava tietää että jos nyt on raskaana niin millä viikolla on. Jos nyt tuokin testi on nega niin vaadin kyllä että labrassa testaavat tarkan hCG-lukeman niin tulee varmuus tähänkin hommaanEn ole testannu, enkä myöskään ymmärrä miksi niin alkuvaiheessa pitäs tietää viikot, ne on jotai väliltä 1-4 kuiteskin ja tarkempi tulos ilmenee ultrassa. Normaali kehontoiminnot myös jos on voi ihan laskea melko tarkalleen.
Apteekin täti mulle ainakin väitti, että ovat yhtä hyviä, clearblue vain enemmän "hifi".kuka muuten tietää kuinka herkkä tuo on, onko verrattavissa apteekin testiin?
minäkin luulin että sitä voi käyttää useita kertoja, ja vain testipää vaihdetaan. koko höskä onkin kertakäyttöinen??Alkuperäinen kirjoittaja missä ekologisuus???;22031038:moniko käyttöinen se on? Siinä on varmaan sisällä jonkinsorttinen paristo? Ongelmajätettä???
"ei sana oli hilkun verran himmeämpi kuin raskaana-sana kun katsoi tietyssä valossa toinen silmä kiinni ja kallisti samalla testiä 30astetta vasempaan, olenko siis raskaana?"Todella mahtava keksintö näille haamujen tiirailijoille. Ei paljon jää tulkitsemisen varaa kun testi sanoo joko "raskaana" tai "ei raskaana". Tosin hysteerisimmät luulotautiset varmasti kehittävät jonkun tavan vääntää tuokin "ei raskaana" positiiviseksi tulokseksi...
Mutta nuo jotka tiirailee sitä haamua, ovat taatusti alemman sosiaaliluokan ihmisiä, joilla ei moisiin saastuttajakapineisiin edes ole varaa. :kieh:Todella mahtava keksintö näille haamujen tiirailijoille. Ei paljon jää tulkitsemisen varaa kun testi sanoo joko "raskaana" tai "ei raskaana". Tosin hysteerisimmät luulotautiset varmasti kehittävät jonkun tavan vääntää tuokin "ei raskaana" positiiviseksi tulokseksi...
Kiitos vain tästä kommentistasi =) Kyllä minulla on digitaaliseen varaa. Ehkä se minun tapauksessa on ekologisempi vaihtoehto, kun ei tarvitse kymmentä testiä ostaa.. Mutta jokainen tietysti tyylilläänAlkuperäinen kirjoittaja missä ekologisuus???;22031140:Mutta nuo jotka tiirailee sitä haamua, ovat taatusti alemman sosiaaliluokan ihmisiä, joilla ei moisiin saastuttajakapineisiin edes ole varaa. :kieh: