Hakutulokset

1. A

Teillä joilla oikeasti lapsiluku täysi?

Meilläkin tätä samaa pähkäilty. Mies ei suostu sterilisaatioon, pillereitä en jaksaisi päivittäin popsia ja mulle ei sovi kierukka. Kuparikierukka piti poistaa 6kk jälkeen tulehduksen takia. Tulehduksen yhteydessä selvisi myös, että kierukka oli liikkunut paikoiltaan tai että sitä ei...
  2. A

Hyvä rintareppu, mikä?

Olin todella tyytyväinen BabyBjörn Active rintareppuun, on hintansa väärtti! Kokeilin ekan vauvani kanssa normaalia BabyBjörniä, mutta se ei tukenut selkää läheskään niin hyvin kuin tuo Active rintareppu. Eli suosittelen tuota Active versiota vaikka se onkin kalliimpi kuin BabyBjörnin normaali...
  3. A

Onko Baby Björn Active hyvä rintareppu?

Käytin ekan vauvani kanssa BabyBjörnin tavallista rintareppua. Kun vauva oli vasta n. 1,5kk alkoi selkä kipeytymään rintareppua käyttäessä, joten käyttö oli lopetettava. Toisen vauvani kanssa en käyttänyt rintareppua lainkaan, kokeilin vaikka mitä kantoliinoja, mutta en oikein tottunut...
  4. A

Imetyksen lopetus -> paremmat yöunet

Mä lopetin imettämisen pari viikkoa sitten ja 9kk vanhan tyttäreni yöunet parani huomattavasti. Tyttö herää nykyään enää kerran yöllä n. klo. 1.00 aikaan, annan hänelle tuttipullosta maitoa ja tyytyväisenä nukahtaa samantien uudestaan. Imettäessä sain olla parín tunnin välein imettämässä päivin...
  5. A

Mikä on mielestäsi sopiva ikäero?

Esikoisen ja toisen lapseni välillä ikäero on 18kk. Tämä on kiva ikäero, heistä on toisilleen nyt seuraa ja leikkikaveri on aina lähellä (nyt ovat 5v ja 3,5v).

Yhteistyössä