Hauska lukea entiselläni nimimerkilläni varustettuja kirjoituksia :D *Miettii tässä et kuinkahan moni on eri nikillä täällä mitä alkujaan aloitti..?* Muutamia tiedän jotka vaihteneet nikiä..ja muutama..nooh jääköön sanomatta.. :D hausta kaikki löytyy :confused:
No ei tossa kauaa mee kun sen tyhjentää ja pesee, oiva ja kätevä ratkaisu siihen verrattuna kun jos ois pussillinen niin muista aina se numerosarja niihin pusseihin ja muista niitä ostaa sit kun ne on loppu eli ehottomasti pussiton!
Aika usein, en osaa tarkkaa aikaa sanoa mut inhottaa nukkua semmosissa tyynyissä jotka on hiellä palaneet, en tykkää pestä tyynyjä pesukoneessa joten halppis tyynyt ostetaan ja ne kun on käytetty heitetään ne roskiin ja ostetaan uudet tilalle :)
Kylässä ei, ei kuulu tapaan. Vaippa vaihdetaan ihan vessassa ja vessa reissut tehdään ihan kaikessa rauhassa. Kotona asia erikseen mut jos vieraita kylässä niin sama homma kotonakin et rauhassa vessa reissut ja pylly paljaana ei juosta pitkin kämppää.
No enhän mä nyt herrantähden suutu! :hug: Siis mä tiedän mitä mun lähipiirissä tapahtuu, joten vastaukseni juuri liittyi huumeisiin eli niitä en hyväksy! Alkoholi on sitten asia erikseen..vaikka toki ei sekään kyl kaikille edes sovi :whistle: mutta nyt ei ollutkaan kyse mun puolisosta :) vaan...
Aika kallista ottaa tota ellos-lainaa, on nimittäin kokemusta ja missä helvetissä olinkaan, mut ONNEKS olen saanut sen maksettua jo aikoja sitten pois! Jos sulla on mahdollista niin kysyppä ihan pankista lainaa.. :)
Tässä hieman tietoa:
Vuosilomapalkka
Työntekijällä on oikeus saada vuosilomansa ajalta vähintään säännönmukainen tai keskimääräinen palkkansa siten kuin vuosilomalaissa ja lomapalkkasopimuksessa säädetään. Tätä palkkalajia käytettäessä on vuosilomapalkka mahdollista saada omalle tililleen...