Hakutulokset

  1. K

    kolposkopiasta kyselisin

    oisko kokemuksia
  2. K

    kolposkopiasta kyselisin

    mulla on ollut ongelmana välivuodot. tuossa vasta esim toukokuun vuosin runsaasti kokoaika. ehkä 4 päivää oli kuukaudessa että en vuotanut ja siis papa koetta ei voi ottaa jos vuotaa. tuona kolposkopia päivänä ei vuotoa ollut....paitsi tietty toimenpiteen takia
  3. K

    kolposkopiasta kyselisin

    vastatkkee nyt hyvät immeiset miulle
  4. K

    kolposkopiasta kyselisin

    osasinkohan etes kirjoittaa ton oikein... ihan sellasta ajattelin kysellä että onko täällä ketään kuka olis tuossa toimenpiteessä käynyt ja värjäyksen jälkeen olis kohdunsuulla/kohdunkaulalla näkynyt niitä valkoisia kohtia? mitä ne oli ja kuinka kävi? miksi olit toimenpiteessä? itse...
  5. K

    Physiomer Baby Mist –nenäsuihke testissä

    meillekkin ilmestyi eilen nenäsumute. ihan ovelle asti =) mikä oli tosi kiva yllätys koska olen monet päivät kytännyt postilaatikkoa että jos se sinne tulee niin ei sitten jäädy. pakkohan sitä oli päästä testaamaan heti, ilman mitään käyttöohjeita tietenkin :D tunkasin sen sitten nenääni ja...
  6. K

    Physiomer Baby Mist –nenäsuihke testissä

    täällä ilmottautuu kanssa yksi testiryhmään päässyt :) kotoa löytyy kolma lasta. poika melkein 8v,tyttö melkein 7v ja tyttö kuukautta vaille 2 vuotta :) jännää kokeilla auttaako tuote,nimittän nuorimmaisella lapsellani on täydellinen huuli-ien-suulakihalkio. todella paha korvatulehduskierre...
  7. K

    Kokemuksia HUSUKE:sta

    meillä on oikein hienot kokemukset. ihan sellaiset kun pitääkin. vanhemmat otettiin huomioon todella hyvin. tilat oli pienet mutta silti esim minulta kysyttiin haluanko lisää tyynyjä tai jotain vaikka en itse ollu potilaana. lasta hoidettiin todella hyvin ja mulla ei ole ainakaan mitään pahaa...
  8. K

    lapsen korvan putki hävisi välikorvaan..apua??

    niin siis eli tänään korvalääkärissä korvan imuroinnissa vauva teki äkkiliikkeen jolloin imulaite osio suoraan putkeen,verta vaan tirskahti kun se putki katosi sinne jonnekkin ihan väärään paikkaan.lapsi kilju niin paljon kivusta että meni ohi kaikki lääkärin sanomiset
  9. K

    lapsen korvan putki hävisi välikorvaan..apua??

    onko kellään kokemusta?onkohan siitä mitään haittaa?lääkäri antoi niin ympäripyöreitä vastauksia että jäi mietityttämään...
  10. K

    Kivuton korvatulehdus?

    jos ne korvat ei ole kipeät niin voit katsella sitä kuumetta sen 3 päivää.mut jos sä tiedät että se on tulehdus niin käy terveyskeskuksessa kyselemässä mitä tehdä. kannattaa se tulehdus hoitaa pois koska korvatulehdus ei koskaan ole hyvästä..
  11. K

    kokemuksia pahasta korvatulehdus kierteestä????

    moikka. tytöllä on ollut periaatteessa nyt vuoden sitten korvatulehdus päällä. kun tyttö oli 3viikkoa vanha niin hänellä todettiin liimakorvat,2kk iässä tärykalvot puhkaistiin ja 3kk iässä sai putket. noh, on tyttö ilman tulehdustakin ollut ehkä n 2kk yhteensä ja siinäkin vaiheessa oli 4viikkoa...
  12. K

    miten vietätte lasten kanssa vappua?

    :wave:
  13. K

    Vauvan tutti

    muakin kiinnostaa. tosin meidän vauva söi syntymästään lähtien niitä iisoja tutteja..
  14. K

    Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

    :heart:=):whistle: <---- tuo pussaa tuota toista poskelle :D
  15. K

    Hoplop ja Joensuu

    mä kanssa olen kerenny lapsille lupailla ja hitto nyt ehkä 4 päivää sitten kävin siellä prismalla niin pettymys oli suuri kun ei ollu enää mitään lasten juttua siinä :/
  16. K

    Joulukuiset 2010

    tiiätttekö,mä en ole käyny täällä pitkään aikaan.mä en itseasiassa etes tienny tästä ketjusta :D nyt luen sen läpi ja tulen mukaan!! saa laittaa listaan eli 7.12 tyttö ja 3340g ja 49cm
  17. K

    Lasten kalusteet tulivat:) Nyt heille tulee oikein prinsessa huone

    mun lasten huone on niin pieni et sinne mahtuu just 2 jatkettavaa sänkyä ja kaksi pientä lelukoppaa ja siellä ne nukkuu onnellisena . mun kämppä on melkein saman kokoinen kun sun tyttöjen huone..(no okei 60,5 neliötä tää kämppä) ja meitä asuu tässä kämpässä 5 henkeä :D :D :D ei sen puoleen...
  18. K

    vinkkejä pienen (2kk) vauvan yskän helpottamiseksi?

    tosissaan olisiko kenelläkään vinkkejä kuinka helpottaa noin pienen vauvan yskää? etenkin siis nukkuminen on hankalaa yskän takia.sängyn päätyä on nostettu ylös mutta siitä ei oikein ole apua:(

Yhteistyössä