Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

jeps.
Alkuperäinen kirjoittaja yök;23400646:
Tämä on niin Hollywoodia, suklaat maistuu ja Ridge kosii polvillaan. Laita sitten avaus kun olette ilmiriidoissa about viikon päästä, niinhän naisille aina käy.

Minä seurustelin naisen kanssa 2 vuotta. Eipä niin aina käy. :)
Nykyään olen naimisissa miehen kanssa, biseksuaali olen.
 
"vieras"
Noo, palsta ja palstan ulkopuolinen elämä on kaksi eri asiaa. Ninasta voi saada palstalla hyvin erilaisen kuvan. Olen jutellut hänen kanssaan mesessä yli vuoden ja olemme tutustuneet ja ystävystyneet myös netin ulkopuolella. Meissä on paljon samaa, huumori ja ajatusmaailma kohtaavat monissa asioissa. Mulla on erittäin hyvä ihmistuntemus vaikka saatan vaikuttaa sinisilmäiseltä. NinaTT on todella herttainen ja mukava ihminen, hyvä äiti ja ystävä ja aina auttamassa muita. Monesti liiankin kiltti. Mulla ei ole hänestä pahaa sanottavaa. :)
Minusta ninan luonne on narsistinen ja narsisti osaa olla mielin kielin jos katsoo sen hyödyttävän itseään. Onnea nyt kuitenkin.
 
[QUOTE="vieras";23400658]Minusta ninan luonne on narsistinen ja narsisti osaa olla mielin kielin jos katsoo sen hyödyttävän itseään. Onnea nyt kuitenkin.[/QUOTE]

Niin, kumpikohan teistä tuntee mut paremmin :rolleyes:
 
taustailija
Siis niin uskomattoman (vaikka uskottava kai tää on) naurettava ketju! =D

Olen saanut näitä asianosaisia seurailla täällä palstalla vuosia ja ihmetyttää todella miten he luulevat olevansa niin sivistyneitä yms. Vaikka ovat todella naiiveja! Julistaa nyt täällä jotain suudelmaa ja "ei mua haittaa vaikka kaikki jää nettiin". Nii-in, noin ajattelevat juuri naiivit nuoret, joita muutaman vuoden päästä todella harmittaa oma yksinkertaisuutensa.

Ja ymmärrän täysin, ettei joillakin pokka pidä kun törmäävät tytsiin yliopistolla. Miusta olis iha kauheeta, jos mulle tuntemattomat ihmiset tietäis mun henkilökohtaisesta elämästä niin paljon, kuin esimerkiksi minä tiedän jostain "tytsistä".

No kukin tyylillään, onnea valitsemallenne tielle!
 
omg
[QUOTE="koi";23399115]No en vaa jotenki jaksa uskoa että kukaan täällä tuota kertoilisi, tai siis kun en itse muutenkaan täällä paljon aikaani vietä. On vaikea uskoa että jotkut haluavat kertoa näin vapaasti elämästään. Mutta jos tää nyt totta on, niin ONNEA vaan teille[/QUOTE]

Ihan yleisestiän sä tässä puhut, ihme ettei siihen saa kommentoida, huh.
 
Siis niin uskomattoman (vaikka uskottava kai tää on) naurettava ketju! =D

Olen saanut näitä asianosaisia seurailla täällä palstalla vuosia ja ihmetyttää todella miten he luulevat olevansa niin sivistyneitä yms. Vaikka ovat todella naiiveja! Julistaa nyt täällä jotain suudelmaa ja "ei mua haittaa vaikka kaikki jää nettiin". Nii-in, noin ajattelevat juuri naiivit nuoret, joita muutaman vuoden päästä todella harmittaa oma yksinkertaisuutensa.

Ja ymmärrän täysin, ettei joillakin pokka pidä kun törmäävät tytsiin yliopistolla. Miusta olis iha kauheeta, jos mulle tuntemattomat ihmiset tietäis mun henkilökohtaisesta elämästä niin paljon, kuin esimerkiksi minä tiedän jostain "tytsistä".

No kukin tyylillään, onnea valitsemallenne tielle!
No mua ei ole haitannut :D Lähinnä helpottanu tutustumista kun olen palstalaisia livenä tavannut :p

Ja en kyllä ymmärrä miksi pitäisi häiritä se, että tämä jää nettiin. Olen ollut palstalla jo yli kolme vuotta. Harva asia jäänyt hiertämään vaikka kaikenlaista täällä tullu jaettua :rolleyes: Tytsi on ollu vielä pitempään :D
 
Ja ymmärrän täysin, ettei joillakin pokka pidä kun törmäävät tytsiin yliopistolla. Miusta olis iha kauheeta, jos mulle tuntemattomat ihmiset tietäis mun henkilökohtaisesta elämästä niin paljon, kuin esimerkiksi minä tiedän jostain "tytsistä".
Luultavasti Tytsi ei ole useimpien yliopisto-opiskelijoitten mielestä tehnyt mitään kovin erikoista tai muistamisenarvoista. Naisen kanssa suutelu ei noin yleisesti ottaen ole mitenkään erikoinen tapahtuma, paitsi asianosaisille.
 
Siis niin uskomattoman (vaikka uskottava kai tää on) naurettava ketju! =D

Olen saanut näitä asianosaisia seurailla täällä palstalla vuosia ja ihmetyttää todella miten he luulevat olevansa niin sivistyneitä yms. Vaikka ovat todella naiiveja! Julistaa nyt täällä jotain suudelmaa ja "ei mua haittaa vaikka kaikki jää nettiin". Nii-in, noin ajattelevat juuri naiivit nuoret, joita muutaman vuoden päästä todella harmittaa oma yksinkertaisuutensa.

Ja ymmärrän täysin, ettei joillakin pokka pidä kun törmäävät tytsiin yliopistolla. Miusta olis iha kauheeta, jos mulle tuntemattomat ihmiset tietäis mun henkilökohtaisesta elämästä niin paljon, kuin esimerkiksi minä tiedän jostain "tytsistä".

No kukin tyylillään, onnea valitsemallenne tielle!
hmmm... tunnen sekä ninatt:n että tytsin ja en millään muotoa voi sanoa kumpaakaan naiiviksi tai yksinkertaiseksi. olen heitä aika paljon vanhempi ja pidän itseäni ihan järkevänä ja hyvänä ihmistuntijana. se millaisen kuvan palstalla ihmisistä saa ei aina vastaa todellisuutta, tässäkään tapauksessa kummankaan kohdalla.

osalle ihmisistä tänä päivänä on ihan normaalia jakaa elämänsä asioita netissä, mieti miten paljon ihmiset pitävät blogeja. sun tekstistä paistaa iso kauhistus avoimuudesta juuri siksi, että se on sulle mahdotonta. se ei silti tarkoita sitä että se on typerää. sun on turha olla huolissaan näistä suutelijoista, he pärjää kyllä :)
 
hmmm... tunnen sekä ninatt:n että tytsin ja en millään muotoa voi sanoa kumpaakaan naiiviksi tai yksinkertaiseksi. olen heitä aika paljon vanhempi ja pidän itseäni ihan järkevänä ja hyvänä ihmistuntijana. se millaisen kuvan palstalla ihmisistä saa ei aina vastaa todellisuutta, tässäkään tapauksessa kummankaan kohdalla.

osalle ihmisistä tänä päivänä on ihan normaalia jakaa elämänsä asioita netissä, mieti miten paljon ihmiset pitävät blogeja. sun tekstistä paistaa iso kauhistus avoimuudesta juuri siksi, että se on sulle mahdotonta. se ei silti tarkoita sitä että se on typerää. sun on turha olla huolissaan näistä suutelijoista, he pärjää kyllä :)
:heart: :hug:
 
hmmm... tunnen sekä ninatt:n että tytsin ja en millään muotoa voi sanoa kumpaakaan naiiviksi tai yksinkertaiseksi. olen heitä aika paljon vanhempi ja pidän itseäni ihan järkevänä ja hyvänä ihmistuntijana. se millaisen kuvan palstalla ihmisistä saa ei aina vastaa todellisuutta, tässäkään tapauksessa kummankaan kohdalla.
Olen tismalleen samaa mieltä.
 
ulkonainen
[QUOTE="vieras";23400971]Silti Blume vedätti sua 6-0. Olithan sä senkin kanssa jo valmis vaikka mihin tapaamisin:/...[/QUOTE]

Osuit naulankantaan. Useimmat ihmiset uskovat olevansa hyvia ihmistuntijoita, mutta yleensa kyseessa on vain hyvauskoisuus.
 
[QUOTE="vieras";23400971]Silti Blume vedätti sua 6-0. Olithan sä senkin kanssa jo valmis vaikka mihin tapaamisin:/...[/QUOTE]

Mä en olekaan tavannut Blumea livenä. Ja toisekseen, mulle oli loppupeleissä ihan sama, onko Blume feikki vai ei. Pidin keskusteluistamme ja ne pysyi kuitenkin aika yleisellä tasolla. Totta kai huomasin hänessä paljon epäilyttäviä asioita ja hän kirjoitteli aika paljonkin ristiriitaisuuksia, mutta _halusin_ uskoa häneen jossain vaiheessa. Se on ihan eri asia kuin oikeasti, järjellä ajateltuna uskoa johonkin. :)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23400971]Silti Blume vedätti sua 6-0. Olithan sä senkin kanssa jo valmis vaikka mihin tapaamisin:/...[/QUOTE]

A-i-v-a-n varsinainen ihmistuntija juu :LOL: puolusti sitä blumea ihan viimeiseen saakka eikä varmasti vieläkään usko tulleensa vedätetyksi... Näistäpä juuri tunnistaa erittäin hyvän ihmistuntijan juu :LOL:
 
"vieras"
Mä en olekaan tavannut Blumea livenä. Ja toisekseen, mulle oli loppupeleissä ihan sama, onko Blume feikki vai ei. Pidin keskusteluistamme ja ne pysyi kuitenkin aika yleisellä tasolla. Totta kai huomasin hänessä paljon epäilyttäviä asioita ja hän kirjoitteli aika paljonkin ristiriitaisuuksia, mutta _halusin_ uskoa häneen jossain vaiheessa. Se on ihan eri asia kuin oikeasti, järjellä ajateltuna uskoa johonkin. :)
se-li se-li...
 
[QUOTE="vieras";23400971]Silti Blume vedätti sua 6-0. Olithan sä senkin kanssa jo valmis vaikka mihin tapaamisin:/...[/QUOTE]

Se, että on valmis tapaamaan jonkun lienee eri asia kuin se, että on valmis suutelemaan jotakuta :) Vai onko ne sun päässä ihan sama juttu? :confused: Kyllä mäkin olisin - ja itseasiassa olen yhä - oikein kiinnostunut tapaamaan Blumen, kuka nyt sitten onkaan :D Mielenkiintoinen tyyppi!
 
ehdinkin tuossa aiemmin jo kommentoida pelkällä sydämellä, ennenkuin luin ketjua pitemmälle, ja kävi ilmi ettei kyseessä ollutkaan suudelma miespuolisen henkilön kanssa...
no, sanotaan niin että on hyvä että tytsin ensisuudelma oli hänelle hieno kokemus, mutta itse en tämmöisenä vanahana känttynä naisten pussaamisesta perusta, no poskelle toki on tullut pussattua...mutta jos puhutaan suudelmista, ne ovat vain miehiä varten meikäläisen tapauksessa kun naisen suuteleminen ei vaan tunnu luontevalta mulle.
Mutta niin ne ajat muuttuu, nykyään kai se on jo suorastaan epänormaalia jos ei ole vähintäänkin suudellut toisen naisen kanssa.
Anyway, kiva se on lukea kun porukat jaksaa/uskaltaa jakaa onneansa täällä. :)
 

Yhteistyössä