Olen luvannut kertoa teille palstalaisille, kun koen ensisuudelmani. =)

Sinä se vasta olet fiksu ihminen, kun teet päätelmiä ja arvioita jostain ihmisestä nettipalstan ja omien ennakkoluulojesi pohjalta. :) Minusta ninaTT on todella hieno ihminen. Älykäs, vastuuntuntoinen, hauska, hyväsydäminen ja kaikin puolin ihana. Yksi läheisimmistä ystävistäni, jonka haluaisin pysyvän elämässäni aina mukana. :heart: Valitsen ystäväni huolella. Ja vielä tarkemmin sen, ketä suutelen. :)
:kiss: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
 
"vieras"
Täytyy kyllä sanoa että paljon rohkeutta ja itsetuntoa kyllä löytyy ap:lta kun uskaltaa omalla naamalla kertoa kymmenille tuhansille palstaa lukeville orastavasta lesbosuhteesta.
 
"vieras"
Sinä se vasta olet fiksu ihminen, kun teet päätelmiä ja arvioita jostain ihmisestä nettipalstan ja omien ennakkoluulojesi pohjalta. :) Minusta ninaTT on todella hieno ihminen. Älykäs, vastuuntuntoinen, hauska, hyväsydäminen ja kaikin puolin ihana. Yksi läheisimmistä ystävistäni, jonka haluaisin pysyvän elämässäni aina mukana. :heart: Valitsen ystäväni huolella. Ja vielä tarkemmin sen, ketä suutelen. :)
Minä olen pitänyt sinua yhtenä mukavimmista palstalaisista ja nina on taasen ollut mulle sieltä listan toisesta päästä, joten siksi mua kovin kummastuttaa miksi sinä juuri ninan valitsit. Osaahan tuo nina puhua vakuuttavasti paskaa, joten varmaan se on ollut se syy miksi kävi niin kuin kävi.
 
jes.
Jos tosiaan tytsy halusi spesiaalin ensisuudelman niin eikö se ole väärin ettei nina sitten myönnä edes olevansa kiinnostunut..
Eikö se olisi pitänyt tapahtua jonkun kanssa joka tuntee samoin.
 
Jos tosiaan tytsy halusi spesiaalin ensisuudelman niin eikö se ole väärin ettei nina sitten myönnä edes olevansa kiinnostunut..
Eikö se olisi pitänyt tapahtua jonkun kanssa joka tuntee samoin.
Mä annoin tytsille luvan tehdä tämä aloitus mutta en mä ala ruotimaan mun ja hänen välisiä tunteita täällä yhtään enempää ku miltä sattuu tuntumaan. Sen sijaan tytsin kanssa olen puhunut paljonkin kaikenlaista :heart:
 
Lunatic
[QUOTE="vieras";23400522]Täytyy kyllä sanoa että paljon rohkeutta ja itsetuntoa kyllä löytyy ap:lta kun uskaltaa omalla naamalla kertoa kymmenille tuhansille palstaa lukeville orastavasta lesbosuhteesta.[/QUOTE]

:LOL::D
 
"HUOKAUS"
Kuinka kauan tämä naurettava ketju aikoo pomppia etusivulla?!?!? Eikö tätä saa laitettua mitenkään että ne voisivat seurata joita kiinnostaa... Kyllästyttää kun eilisestä lähtien ollut koko ajan etusivulla ja naiivit palstamammat huokailevat onnesta kun on elokuvamaista romantiikkaa tarjolla.

Laittakaa huviksenne miehet lukemaan tätä ketjua niin tulette alas sieltä jostain
 
[QUOTE="vieras";23400579]Minä olen pitänyt sinua yhtenä mukavimmista palstalaisista ja nina on taasen ollut mulle sieltä listan toisesta päästä, joten siksi mua kovin kummastuttaa miksi sinä juuri ninan valitsit. Osaahan tuo nina puhua vakuuttavasti paskaa, joten varmaan se on ollut se syy miksi kävi niin kuin kävi.[/QUOTE]

Noo, palsta ja palstan ulkopuolinen elämä on kaksi eri asiaa. Ninasta voi saada palstalla hyvin erilaisen kuvan. Olen jutellut hänen kanssaan mesessä yli vuoden ja olemme tutustuneet ja ystävystyneet myös netin ulkopuolella. Meissä on paljon samaa, huumori ja ajatusmaailma kohtaavat monissa asioissa. Mulla on erittäin hyvä ihmistuntemus vaikka saatan vaikuttaa sinisilmäiseltä. NinaTT on todella herttainen ja mukava ihminen, hyvä äiti ja ystävä ja aina auttamassa muita. Monesti liiankin kiltti. Mulla ei ole hänestä pahaa sanottavaa. :)
 
hohhh
[QUOTE="HUOKAUS";23400629]Kuinka kauan tämä naurettava ketju aikoo pomppia etusivulla?!?!? Eikö tätä saa laitettua mitenkään että ne voisivat seurata joita kiinnostaa... Kyllästyttää kun eilisestä lähtien ollut koko ajan etusivulla ja naiivit palstamammat huokailevat onnesta kun on elokuvamaista romantiikkaa tarjolla.

Laittakaa huviksenne miehet lukemaan tätä ketjua niin tulette alas sieltä jostain[/QUOTE]

Ja sinä et vaan voi välttää tätä ketjua? Tiedätkös että avaamattakin voi jättää.
 
[QUOTE="HUOKAUS";23400629]Kuinka kauan tämä naurettava ketju aikoo pomppia etusivulla?!?!? Eikö tätä saa laitettua mitenkään että ne voisivat seurata joita kiinnostaa... Kyllästyttää kun eilisestä lähtien ollut koko ajan etusivulla ja naiivit palstamammat huokailevat onnesta kun on elokuvamaista romantiikkaa tarjolla.

Laittakaa huviksenne miehet lukemaan tätä ketjua niin tulette alas sieltä jostain[/QUOTE]

Onhan tällä ketjulla mieslukijoita! Ainakin tuo Hra Majuri, joka kierii ketjua lukiessaan niin mustiksena, että on varmaan saanut jo kikkelinsäkin solmuun. :D
 

Yhteistyössä