Hakutulokset

1. T

*** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

CEALI: Ihana maha sulla, mun piti katto kuvaa viime odotuksest (tyttö 2/11) mulla oli 6h ennen synnytystä ton kokonen maha. Että mä olin kateellinen kaikille isoille vauva mahoille ;)
  2. T

Kyselijöille: Meil selvis sukupuoli kun käytiin ultrassa ja siel näky niskaturvotusta, siitä sit jatkotutkimuksiin (istukka tutkimus) tulokset oli hyvät ja mitään ei löytynyt. Jotenki ei vaan viel usko et poika tulossa vai tulos on 100%
  3. T

Heips! Mulle vois päivittää tonne tietoihin Sairaalaks KOS ja Poika on meille tulossa eli suoraan tietoihin poika eikä mitään poikaoloa ;)
  4. T

****OoOoO HUTIKUUN HELMET 2012 ELOKUUSSA OoOoO*****

Heippa! Uskaltaudun tänne kurkkimaan (5 "haamu" plussaa takana) LA olis 17.4. Meille ootellaan kolmosta, poika ehtii just täyttää 9 ja pikkuneiti 1,2v eli aika pieni ikäero kakkosella ja kolmosella tulee olemaa :D Elikkä listaan voi lisäillä ikä 28, lapsi kolmas ja paikka kättäri. Neuvolaa...
  5. T

****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

Taustalla ahkerasti mukana kulkenyt, heikolla menestyksellä kirjotellut. Vauva uutisen ajattelin kuitenkin tulla kertomaan. 3.2 syntyi pienen pieni prinsessa 45cm ja 2255g. viikkoja neidillä 39+5. Onnea myös muille jo vauvan tuoksuista nauttimaan päässeille ja voimia vielä koitosta odottaville.
  6. T

Vammaistuki, kauankohan päätöksessä suurinpiirtein menee?

Meillä meni kuukaus ja sitteki se tuli kielteisenä takas :'(
  7. T

Hyttysranneke - kokemuksia? - toimiiko?

No en nyt toimivuudesta tiedä ku oli niin karmeen hajunen etten kyl ite sitä voinu pitää...
  8. T

Helmikuun Hehkeät 2011, kesäkuu

Huomenta! :wave: Yritin ettiä viestiä mis lukee kelle pitää laittaa viestiä päivityksist mut enhän mä löytäny :ashamed: No mulle vois päivittää iäks 26 ja paikaks Kos.
  9. T

Heippa! Pitkäst aikaa.. Tänään olis eka neuvola käynti, eipä siellä kuitenkaan mitään ihmeitä tehä. Toivottavast on asukki edes mukana. no vuoto on ainaki loppunu =) Mulle kans SALASANA
  10. T

Soitin sit kuitenki sinne terkkarille... Seuraillaan seuraillaan. No tiesin jo ennen soittoa :ashamed: Viikkoja kasassa 6+2 täti pyys kuitenki torstaina täyttelemää papereita.. Voi tietty olla menkka vuotoa, on ollu aikasemmin tosi epä säännölliset et päivästä on paha mennä sanomaa et pitäskö...
  11. T

Oon miettiny et soitanko.. mut varmaan käskee vaan seurailee :( ei ole oikee ollu kipujakaan. Toivon parasta ja pelkään pahinta. unohtunu kaikki raskaus hommelit ku esikko on jo 7v.
  12. T

Miettii miettii mitä tekee... :| Yöllä vuotanu ruskeeta/mustaa verta, nyt pyyhkiessä vuotaa myös. neuvola olis torstaina ,mut mitäpä se siellä tekee kirjottelee papereita... onkohan turhaa kirjotella. toivotonta :/ miten saan varmuutta asiaan onko massu asukki vielä matkassa
  13. T

Helmikuun hehkeät 2011

Huomenta kaikille :) Mulla alkaa vissii pahoinvointi jo vähä helpottaa :D ei ole sellasta etovaa oloa koko ajan ja ei tartte ihan joka kerta ottaa jotai välipalaa ku alkaa etomaan. Rinnat on kyl päivä päivältä kipeemmät ja nukkua vois 24/7. Onneks alkaa loma B) kohta niin sit voi nukka...
  14. T

Helmikuun hehkeät 2011

Mä ilmoittautuisin kans tähän ryhmää. Yritän opetella käyttämään tätä :whistle: Pikku kakkosen olis tarkotus syntyä 6.2 ja toivon mukaan kättärillä. No toivottavast opin käyttämää tätä ennen sitä =)

Yhteistyössä