Hakutulokset

  1. Ä

    Lapsi lasipallossa

    :heart:
  2. Ä

    Ärsyttää laihuusihannoiva tuttavani! (koskee lasta!)

    Pyöreät vauvat on suloisia ja vauvanpyöreys on ihan normaalia. Katoaa yleensä siinä vaiheessa kun lapsi alkaa liikkua. Sun pitää sanoa suoraa sun ystävällä, että sua arsyttää kun hän kommentoi sinun lapsen kokoa.
  3. Ä

    moikka

    Meillä pulautteli yskän takia. Tuli niin kova yskän puuska että oksensi kaikki ruuat pihalle.
  4. Ä

    Menkkoja odotellessa

    Mulla tuli kuukautiset 2kk imetyksen lopettamisesta.
  5. Ä

    Limatulppaa vai mitä? Apua!!

    kannattaa soittaa synnärille. Stemppiä koitokseen:)
  6. Ä

    Siis MINKÄ IHMEEN TAKIA

    no tarviiko tuota edes kysyä???
  7. Ä

    matkustus lapsen kanssa / powerpark

    Powerparkissa on paljon pienille hurjapäille sopivia laitteita. Joihinkin pääsee vanhemmat ilman lippua, mutta viime vuonna huomasin että joihinkin lasten laitteeseen tarvitsee aikuinenkin lipun. Minusta aika iso miinus. Muuten oikein hyvä pienille lapsille ja isoimmillekin hurjapäille sopivia...
  8. Ä

    Kuopiosta äitejä!

    Hei! liityin juuri näille sivuille ja huomasin viestiketjunne. Asun Kuopiossa ja olen 6 kk ikäisen pojan äiti ja vailla juttu kaveria.
  9. Ä

    Onko kellään sydänlasta?

    Kiitos vastauksesta. Minäpä käyn kurkkaamassa sivuja. Poitsulle jäi siisti arpi ja treenistäkin vain pienen reiän näköinen arpi. Huomasin Helsingissä, että onneksi ollaan suomessa niin hyvä hoito on. Mukavaa ja aurinkoista kesää. Kyselen jos tulee jotain mieleen. Toivottavasti sinun miehelle ei...
  10. Ä

    Onko kellään sydänlasta?

    Hei! Minulla on puoli vuotta vanha poika jolla todettiin 3 pvä ikäisenä aortan ahtauma. Hänet leikattiin Lasten klinikalla 5 pvä ikäisenä. Olisin kaivannut keskustel kaveria vanhemmilta joilla on myös sydänlapsi. Vertaistukea on niin vähän saatavilla

Yhteistyössä