Menkkoja odotellessa

Heips vaan!
Meniköhän tämä viesti nyt oikeaan loosiin, pitempi aika viime vierailusta. :p

Mitenkäs teillä on alkanut menkat imetyksen lopettamisen jälkeen?
Meillä poika reilu 8kk ja lopetin imetyksen kuukausi sitten. En tipotellen vaan melkoisen kerrasta poikki. Menkoista ei nyt vain ole vieläkään tietoa.. Missä lie viipyvät. Testi näyttää negaa, joten raskaanakaan en ole. Kärsimätönkö niitä odottamaan vai miten teillä?
 
mä oon vissiin lopettanut imetyksen 4päivää sitten (ei suostu tyttö enää syömään tissiä, puree vaan aina, ikää kohta 7kk) ja tunne että alkais menkat on ollu jo useamman kuukauden mutta mitään ei näy eikä kuulu. toivottavasti alkais pian ettei tartteis miettiä että milloin alkaa.. ja olis tosiaan kiva tietää miten muilla alkanu menkat imetyksen jälkeen. :whistle:
 
tää oli varmaan tarkotettu niin että koska ne menkat on alkanu nimenomaan imetyksen jälkeen... mutta vastailen silti, että itellä alko keskellä täysimetystä, lapsi tuolloin tasan 5 kk. Ihmettelin että mitäs ny tapahtuu, kun lapsi välillä kieltäytyy rinnasta ja syy selvisi melko pian... menkkojen jälkeen alkoi maito maistua taas entiseen tapaansa. Olin jotenki kuvitellu (ja toivonu) että mullakin alkais vasta kun imetys on lopetettu...muttei se mee sit aina niin kun kuvittelee B)
 

Yhteistyössä