Limatulppaa vai mitä? Apua!!

  • Viestiketjun aloittaja unknown
  • Ensimmäinen viesti
unknown
Eli laskettu aika meni eilen ja viime yönä heräilin muutamaan otteeseen, kun supistus herätti ja oli suht kivuliaita. Tänään aamulla tuntunut lievää menkkajomotusta ja valkovuotoa valuu solkenaan.. ei haise millekään ja on kirkasta (viikko sitten tuli hieman veristä vv:a). Ja sitä valkovuotoa tulee nyt ihan reippaasti ja tuntee, kun paperiin pöksyihin tipahtaa...

Onko tää sitä limatulppaa vai missä mennään?? :eek:
 
Kyllä se limatulppa on paksumpaa kuin kuvaamasi valuva.
Ja lapsivesi on hennon vaaleanpunaista, tuoksu makeaa-kuin sperma.
Kyllä ne erottaa.

Eli oottele nyt vaan rauhassa, josko alkais supistukset taikka menisi vedet.
tsemppiä!
 
ap
No en minä sinne sairaalaan tulpan takia menossa ole voi elämä sentään!!Kysyin että olisko tämä sitä. Anteeksi vain jos jotakuta tietämättömyyteni ärsyttää!

Tuo valuva vv on siis sellaista paksumpaa mutta kirkasta/valkoista kumminkin. Supistelee koko ajan ja mietitytti vaan, että onko tuo mahdollisesti tulppaa vai ihan normia vv:a....
 
Kakkiainen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en minä sinne sairaalaan tulpan takia menossa ole voi elämä sentään!!Kysyin että olisko tämä sitä. Anteeksi vain jos jotakuta tietämättömyyteni ärsyttää!

Tuo valuva vv on siis sellaista paksumpaa mutta kirkasta/valkoista kumminkin. Supistelee koko ajan ja mietitytti vaan, että onko tuo mahdollisesti tulppaa vai ihan normia vv:a....
Itse olen huomannut sen että aina kun enemmän supistelee tulee valkovuotoakin enemmän ja joskus se on vähän sellaista rusehtavaakin supisteluiden aikaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kakkiainen:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en minä sinne sairaalaan tulpan takia menossa ole voi elämä sentään!!Kysyin että olisko tämä sitä. Anteeksi vain jos jotakuta tietämättömyyteni ärsyttää!

Tuo valuva vv on siis sellaista paksumpaa mutta kirkasta/valkoista kumminkin. Supistelee koko ajan ja mietitytti vaan, että onko tuo mahdollisesti tulppaa vai ihan normia vv:a....
Itse olen huomannut sen että aina kun enemmän supistelee tulee valkovuotoakin enemmän ja joskus se on vähän sellaista rusehtavaakin supisteluiden aikaan.
No voi olla sitäkin sitten.. :) Täytyy odotela, että supistukset tihenisi nyt ja pääsisi laitokselle.
 

Yhteistyössä