Hakutulokset

  1. Xtina

    G: Mitä jääkaapin ovestasi löytyy? (ulkopuolelta siis :))

    Jääkaappirunous-magneetit, kummipoikien kuva ja yksi lasku.
  2. Xtina

    Mitä teillä syödään tänään?

    Mummolassa ollaan. Kanakastiketta ja perunaa sekä makaronilaatikkoa.
  3. Xtina

    Hauskoja peräkkäisiä otsikoita vol 2

    Tää on kyllä ihan liian mauton, mutta... Mitä annatte lahjaksi 12v.pojalle? Kaksi tyttöjen raiskausta. :censored:
  4. Xtina

    Opetatko lapsillesi että homous on normaalia?

    Meillä tullaan suhtautumaan niin, että lapsella on kaksi äitiä eikä se ole heteroperhettä ihmeellisempi asia. Ois ehkä vähän tekopyhää kasvattaa lapset homovastaisiksi sateenkaariperheessä.
  5. Xtina

    Ison firman pikkujoulut, mitä päälle?

    Uskon ettei kukaan tuonne ihan arkitamineissa mene. Voisitko kysyä joltain työkaverilta mitä hän on ajatellut laittaa päälle? :) Itse varmaankin laittaisin jonkun pikkumustan, jota voisi sitten tarpeen tullen "arkeistaa" vaikka jollain kauniilla neuleella. :)
  6. Xtina

    Hyviä lautapelejä aikuisille / koko perheelle?

    Carcassonne on vaan aivan voittamaton. :love: Sitä kun saa vielä laajennettua niin paljon eri lisäosilla.
  7. Xtina

    Petin poikaystävääni

    Itse olen sitä mieltä, että jos jotain typerää tekee, täytyy olla valmis kantamaan seuraukset. Oli sitten kännissä tekohetkellä tai ei. Eikös parisuhde perustu luottamukseen? Ja jokaisella varmasti on oikeus tietää millaiseen ihmiseen luottaa ja kehen on sitoutunut? Ei se parisuhde välttämättä...
  8. Xtina

    Lähestymiskielto ja käräjäoikeus, kokemuksia?

    Niin joo, tosiaan... En tiedä pelkästä lähestymiskiellosta, tuossakin tapauksessa oli rikosilmoitus tehty mm. laittomasta uhkauksesta ja lievästä pahoinpitelystä. Mutta epäilisin joo, että sullakin kerkee kuulustelut tulemaan ennen oikeuskäsittelyä. Sekin kuitenkin varmasti otetaan huomioon...
  9. Xtina

    Lähestymiskielto ja käräjäoikeus, kokemuksia?

    Muusta en osaa sanoa, mutta ainakaan äitini ei tarvinnut uhkailijaa kohdata oikeudessa, pelkät kuulustelut riittivät. Tsemppiä!
  10. Xtina

    Oletko työtön vai työssäkäyvä?

    Töissä ja koulussa.
  11. Xtina

    Frozen sing-a-long Elsa nukke

    Englanniksi laulaa.
  12. Xtina

    Lahjakori kihlajaislahjaksi?

    Saimme itse ystävältä häälahjaksi lahjakorin "yhteiseen iltaan". Sisälsi laadukkaan viltin, skumppalasit ja kuoharia, tummaa suklaata, kynttilöitä jne. Oli oikein ihana lahja. :)
  13. Xtina

    Jos voittaisin lotossa, näin muuttaisin ostoskorini

    Varmasti vieläkin enemmän tulisi ostettua erilaisia kasviksia ja hedelmiä. Laatulihaa, -kanaa ja -kalaa. Kuhaa! Lähiruokaa ja luomua suosisin enemmän.
  14. Xtina

    Naurettava aivopesuyritys Iltasanomilta

    Juu, en tietääkseni sitä sanonutkaan. En myöskään sanonut, että suurin osa tai kaikki mamut työskentelevät. Puutuin tuohon viestissäni mainittuun argumenttiin, joka oli suhteellisen koominen. Samat ihmiset tuntuvat valittavan siitä, että mamut eivät työskentele ja "töitä ei riitä...
  15. Xtina

    Naurettava aivopesuyritys Iltasanomilta

    Jotenkin tuo "töitä ei riitä suomalaisillekaan" -argumentti särähtää aina pahasti korvaan. Omaa kokemusta on vain Kaakkois-Suomesta ja pk-seudulta, mutta täällä ainakin mamut tekevät suuremmaksi osaksi niitä hanttihommia, jotka suomalaisille kelpaa (mainostenjako, siivous jne). En koe, että se...
  16. Xtina

    Astmako se siellä taas?

    En tiiä hätäilenkö turhaan vai onko astmani uusiutumassa. Lääkkeitä eikä kohtauksia ole ollut viiteentoista vuoteen. Viime yönä heräsin neljän aikaan rajuun yskäkohtaukseen. Samanlaiseen kuin noin 1,5 vuotta sitten. Silloin noita kohtauksia jatkui yli kuukauden ajan lähes joka yö, mutta meni...
  17. Xtina

    Uusi mies ja seksi

    Minkä ikäinen mies? Yleensä juuri suhteen alkuvaiheessa moni keskittyy korostetusti siihen kumppanin nautintoon, joten sinänsä vähän huonot näkymät muuttumiseen. Voihan tietty olla, että mies on alussa nyt niin innoissaan, ettei pysy housuissaan vaan pelkää esimerkiksi ettei kestä tarpeeksi...
  18. Xtina

    onko muita joilla vauvakuumetta ja empii...

    Täällä o/ Tosin ensimmäinen lapsi vasta kyseessä, koska meillä tuo lapsen hankkiminen on hieman hankalampaa. Eniten mietityttää taloudellinen puoli / töiden pysyvyys ja tietysti jaksaminen. Järkevintä olisi odottaa vielä vuosi tai pari, mutta kun...! Pelottaa myös, että tää empiminen johtaa...
  19. Xtina

    Jos sinulla olisi palvelusväkeä

    Jos aamusella tulisi, niin saisi koirat käyttää aamupissalla ja valmistaa aamupalan. Oon itse niin laiska, ettei aamulla koskaan tuu syötyä mitään ellei valmiina ole. :) sen lisäksi koirien ruokinta ja ulkoilutus, kun ollaan molemmat lähdetty töihin. Pientä järjestelyä ja koneellinen pyykkiä...

Yhteistyössä