Ison firman pikkujoulut, mitä päälle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Heippa!

Meidän firmallamme on viikon päästä pikkujoulut, firmassa useampi "sisaryhtiö" joten juhlijoita tulee useita satoja. Itse olen aiemmin jättänyt pikkujoulut väliin syystä tai toisesta... Nyt kiinnostaisi kovasti mennä.

Juhlat järjestetään isohkon hotellin ravintolassa. Juhlissa kunnon ruokaa, jonka jälkeen tanssia yms. Minä en lainkaan yhtään tiedosta mitä tälläisiiin isompiin kemuihin pitäisi laittaa päälle. Miten itse pukeutuisitte? Ja en siis yhtään tiedä pukeutuvatko muut täysin arkisesti vai juhlavaatteisiin :(. Tämä siksi minulle iso ongelma...
 
Uskon ettei kukaan tuonne ihan arkitamineissa mene. Voisitko kysyä joltain työkaverilta mitä hän on ajatellut laittaa päälle? :)

Itse varmaankin laittaisin jonkun pikkumustan, jota voisi sitten tarpeen tullen "arkeistaa" vaikka jollain kauniilla neuleella. :)
 
vierailija
Firman pikkujouluissa perinteisesti alkaa lähes poikkeuksetta muutaman drinkin jälkeen tiukempinutturaisellakin mammalla se normi horo-transformaatio käytöksessä. Joten kannattaa sitä silmälläpitäen valita asusteetkin asianmukaisesti ja vetää päälle jotain kevyen huorahtavaa niin ei tarvitse sille myyntipäällikkö-markulle tai konsultti-keijolle niin valtavasti edes vihjailla tai lirkutella.
 

Yhteistyössä