Jos sinulla olisi palvelusväkeä

vierailija
saisi siivota ja pestä pyykit ja täyttää astianpesukoneen.saisin senkin ajan olla lasten kanssa ja tehdä jotain mukavaa koko perheen kesken.ja oishan se kiva et tekis myös ruokaa,olis kiva välillä tull valmiiseen pöytään itsekkin syömään.
 
9mmmm
itte asias mä näin ekaa kertaa naisen jolla oli 5 lasta ja oma hovimestari joka seiso asennossa ja teki mitä nainen pyys luulin et leffois mut ku ite näki ni olihan se :)

joo ehottomasti järjestelis tavarat ja kaapit kondikseen ja pesis pyykkiä ja tekis huippu safkaa jännä toi pyykin pesu mut ei yhtään tykkää siit :)
 
Jos aamusella tulisi, niin saisi koirat käyttää aamupissalla ja valmistaa aamupalan. Oon itse niin laiska, ettei aamulla koskaan tuu syötyä mitään ellei valmiina ole. :) sen lisäksi koirien ruokinta ja ulkoilutus, kun ollaan molemmat lähdetty töihin. Pientä järjestelyä ja koneellinen pyykkiä. Eiköhän siinä se 3-4h vierähtäisi. :)

Noni, nyt aloin kaipaamaan tuollaista! :D
 
vierailija
Saisi siivota. Saisi käydä kaupoilla puolestani. Saisi tehdä päivittäin ruokaa. Saisi mennä keräämään mustikoita ja muita luonnonantimia. Saisi viedä ajelulle paikkoihin.
 
olisi ihanaa
Koiran aamulenkitys, pientä siivoilua ja ruuanlaittoa. Ja pihaa saisi laittaa ihan oman mielensä mukaan. :D

Olisi huippua, kun töistä tullessa olis ruoka odottamassa, vaikka jääkaapissa (etenkin erilaisia salaatteja, siihen sivuun sitten joku lihaköntti), ja mielellään siitä jäisi seuraavan päivän evääksikin. :)
 
Hmmm.. Voisi käydä lapsen kanssa puistossa sellasen 1-2h vähintään kerran päivässä, tiskaisi tiskit, pyyhkisi pölyt ja pinnat (pöydät, tasot, kaapinovet, väliovet jne.), imuroisi, luuttuaisi lattiat, pesisi pyykit ja vessan...
Vähän kaikenlaista, mutta ruokaa en antaisi tehdä enkä leipoa, sillä itse osaan itselleni parhaat ruoat ja muut syömiset tehdä (mausteet juuri oikeat, sopivan kypsää jne.).
 
vierailija
Minä ottaisin tälläsen kodinhoitajan, sillä aikaa kun lapset ovat koulussa, hän tekee kotihommia, ruoka valmiina kun tulen töistä, siivottuna ja pyykit kaapissa. Ottaa koulusta tulevat lapset vastaan, tekee välipalan ja katsoo perään muiden töiden ohessa.
 
northern_soul
No kaikki kotihommat. Ei kamalasti tosin ole, koska meilla ei ole lapsia eika elaimia. Eika pihaa.

Jos vaan yhden homman ulkoistaisi, niin ruuanlaitto. Se on ihan saatanasta.
 
Stanas
Käyttäis koiran aamupissalla, tekisi ruokaa, silittäisi, laittaisi kamat huutonettiin myyntiin(kuvaamisesta alkaen joutuis tekemään), siivois koko huushollin ja mitä milloinkin. Tästä kaksiosta ei yöt lopu.
 

Yhteistyössä