Hakutulokset

  1. M

    Mitä sieniä voi tähän aikaa vuodesta löytää metsästä?

    Siis syötävistä sienistä nyt kyse. Ollaan menossa miehen kanssa viikonloppuna keräämään sieniä ja me tunnetaan vain kanttarelli, suppilovahvero ja mustantorvisieni. Kuulemma herkkutatteja ja lampaankääpiä on paljon. Onko noi molemmat helppo tunnistaa? Sienikirjan otan tietenkin mukaan, mutta...
  2. M

    Hyvä sähköhammasharja?

    Tarvitsisi saada uusi sähköhammasharja. Onko jollain tällainen sähköhammasharja? Onko hyvä? Braun Oral-B PC600 sähköhammasharja | Sähköhammasharjat | Pienkoneet | Verkkokauppa.com Oon valmis laittamaan max 70 € sähköhammasharjaan.
  3. M

    Laihdutusjuttu - mitäs mieltä ootte?

    Tuli tällainen juttu vastaan: Viikon laihduttaja: Jenni liikkui itsensä 35 kiloa kevyemmäksi | Laihdutus ja painonhallinta | Iltalehti.fi Jännää et oon yhtä pitkä kun tämä jutun nainen, mut näytän läskimmältä kuin hän tossa ¨ennen laihdutusta¨ kuvassa vaiks painan yli kymmenen kiloa...
  4. M

    Pois oravanpyörästä. Kokemuksia?

    Tilanne on nyt niin että minulle on viimeisen vuoden aikana tapahtunut enemmän asioita kuin monelle muulle tapahtuu normaalisti kymmenen vuoden aikana. Osa asioista on ollut todella ikäviä niin kuin läheisten ihmisten kuolemantapauksia, vakavia sairastumisia ja osa sellaisia mitä vaan...
  5. M

    Paras keittiö?

    Hei, Onko kellään kokemusta ja mielipiteitä siitä että missä keittiömallistossa on hinta-laatu-suhde parhaiten kohdallaan? Ollaan käyty katsomassa Topi-keittiössä, kalustetukussa, Kvikissä ja Ikeassa eikä vielä ole löytynyt sopivinta keittiötä meille.
  6. M

    Miten pidätte taloudestanne huolta?

    Kysymys siis kuuluu pidättekö kirjaa tuloista ja menoista ja miten varmistatte sen, että rahat riittävät seuraavaan palkka/tukipäivään asti? Eikä sitten mitään typeriä kommentteja tai näsäviisastelua kiitos. Alkaa itsellä olla jo sen verran ahdistunut olo tämän ainaisen rahapulan takia...

Yhteistyössä