Hakutulokset

1. T

Mikähän juttu tää on???!!! OIKEASTIKKO VOITTO?!

sun äiti on jo matkalla!!! Tottakai toi on ihan totta. Mä kans aina soittelen noihin kun tulee monta viestiä päivässä spostiin. Kaikissa lukee olet voittanut.. Just joo, HEI HALOO!!!!! Onko se ees mahdollista, että joku sais selville että JUST SINÄ olet se miljoonas käyttäjä. Voi jessus...
  2. T

Mistä asiasta tuntuu olevan VÄHÄN aikaa vaikka siitä onkin jo kauan? Entä mistä asiasta on KAUAN aikaa vaikka tuntuukin että se tapahtui vasta?

Aika menee nykyään ihan helkkarin nopeesti. Tuntuu että oltas just mun miehen kanssa vasta tavattu ja eletty sitä aikaa, vaikka siitä on jo lähemmäs 10v. Ja oikeesti, oon pian 30v. Hui.. ;) Ja tuntuu että kaikissa asioissa käy just nimenomaan noin päin. Että kaikki mikä on tapahtunu, niin oli...
  3. T

G: mitä lasissa??

Tekarit.. :wave:
  4. T

Kotona kirves kädessä! Ootko kuulolla??

Hahaaa. Käys lukees iltasanomien sivuja.. ;) Mulle tuli heti mieleen, että voit vaikka uudistaa sun nimimerkkiä. Siellä oli "hauska" otsikko: "Kirves kädessä kultakauppaan".. tai jotain tonne päin.. No joo, ihan typerä juttu. Tuli vaan heti mieleen, "kultakaupassa kirves kädessä".. :ashamed:
  5. T

Olis taas aika..

heittää ilmoille muutama kysymys.. :D Elikkä päivän parhaat alotukset? Kertokaas, mille ootte nauranu, tai mikä on ottanu aivoon? Mä oon kiehunu näitä "vienkö kipeen lapsen hoitoon"-alotuksia.. Oon huomannu, että sellaset asiat mistä on itellä tosi vahva mielipide ja mitkä on itelle...
  6. T

Miten oppia positiivisuutta arjen keskellä?

Oisko mitään, mitä sä voisit muuttaa sun arjessa? Enempi omaa aikaa, vapaa-aikaa tai jotain. :) Oikeesti, käy huonosti jos ei tajua ite pysähtyä, kun kroppa antaa varotusmerkkejä. Mun läheisellä petti terveys, kun oli liian vahva, liian pitkään.
  7. T

Miten oppia positiivisuutta arjen keskellä?

:hug: Koko raskausajan pelkäsin. Oman ja lapsen terveyden puolesta. Sitten makasin 2kk sairaalassa. Loppujen lopuks mitään ei käynyt, kaikki meni hyvin. Mutta niin koville otti henkisesti, että kyllä nyt osaa olla tyytyväinen ihan kaikesta. Sitten oli väkisinki katkera kaikille niille...
  8. T

Mihin olet parhaillaan tyytyväinen?

Tosi ihania juttuja kaikilla! Tuli niin hyvä mieli, kun huomaa miten pienistä voi olla onnellinen. Mulla niin sormeet syyhyää tonne pihahommiin! Mä oon sellanen innostuja, kaikki pikkujutut saa mun ihan höpsöks. :D
  9. T

Mitä pahaa on rutiineissa lasten kanssa?

Just, ihan ku meiltä!!! Mua niin ottaa aivoon kun ei ymmärretä että toiset voi haluta pitää tollaset rutiinit. Sit on myös niitä, jotka vaan ilmottamatta tupsahtaa oveen taa 19.00, kun ollaan alkamassa iltatoimet. :kieh:
  10. T

Mikä vauvalle

Meidän paapeli on viihtynyt aina hyvin ihan taviksessa sitterissä. Mutta tuo on suht tyytyväinen ollut missä tahansa kyllä. Noista muista mulla ei oo omaa kokemusta, mutta kaveri sanoi tärinäsitterin auttaneen toisinaan vauvan koliikki-itkuihin jonkin verran. Toivottavasti oli ees jotain apua...
  11. T

Mihin olet parhaillaan tyytyväinen?

Olen pistänyt merkille, että tosi usein täällä palstalla jaetaan kaikki kurjat asiat. Eikä siinä mitään, hyvähän se jossain on purkaa pois, se oma paha olo. Jos joku iloitsee jostain, niin sitten ollaan heti lyttäämässä ja mollaamassa, itsekin varmasti sorrun sellaiseen täällä, vaikken ikinä...
  12. T

MODET!

Mä ainaki ilmotin jo asiattomasta viestistä!! :wave:
  13. T

outoa

:laugh: Oisko puutetta rahasta.. Ei ton kuvan perusteella kukaan varmaan ostakkaan. Ei mitään käsitystä saa että millaset / missä kunnossa ovat.
  14. T

Emme Aino Sebastiana

Onkohan tääs oikeesti provo, kun on toi ? vielä perässä.. kiinnitti vaan mun huomion.. enivei, olkoon mikä on. Onnea kasteeseen.
  15. T

Emme Aino Sebastiana

No kypsä tai en, mutta ihan oikeesti. Tiedän kokemuksesta, että lapset ihan oikeesti vääntelee toistensa nimiä, ihan kiusaamiseen asti. :( Toki jokainen itse päättää lapsensa nimen, enhän mä sillä. Mutta kun antaa nimen, niin on vastuussa myös seurauksista. Jos tuo on jossain kulttuurissa...
  16. T

Biisikärpänen

Mua ottaa aivoon, ku tossa Biisikärpäses on noita samoja biiseja vuodesta toiseen, kerrasta toiseen!! Minkähän takia?! Eiks ihmiset muita biisejä tuntis. Toi on jo niin tosi tylsää kuunneltavaa. Ainaki mun mielestä.
  17. T

Emme Aino Sebastiana

Amme Eino. Onnea tälle lapselle, kun kaverit pääsee nimee väänteleen. Tää ei oo totta, eihän!! :laugh:
  18. T

Pikaseen apuja!!

Mä oon ollu niin kiinni kotihommissa, etten oo lainkaan kerinny koneelle.. Onks ollu mitään hyviä juttuja täälä?! :whistle: Voitte muuten kertoo paljo teillä on rahaa tilillä... :laugh: Jaa juu, sitte oli seki vielä että Nalle Puh verhoilla ja -päiväpeitoilla tehdään pojista homoja.. Ou...
  19. T

Paljonko on rahaa tilillä?

No voi herran jumala.. mitä sä teet sillä tiedolla?? halusit päästä leuhkimaan omista rahoistas, kenties? No jos nyt haluut tietää, niin oisko yhteisellä tilillä joku 150 000e ja yhdellä mun tilillä 15 000. Jaa mutta hups, ne oliki "miinusta", pankin rahaa, noi summat. Veloissa ollaan...
  20. T

voiko 3kk antaa velliä?

Maitoo vaan lisää! Meillä meni tossa iässä litra päivässä ja th sano että ok on. Vellit kuulemma ihan turhia, että ennemmin sit ne kiinteet. mutta ei niistä oo mitään apua heti, ku hitaasti pitää alottaa. tiiänpä erään, joka alotti vellit 1 kk vauvalle.. joo, oikeesti. vauvaparka, huusi...

Yhteistyössä