Emme Aino Sebastiana

• Viestiketjun aloittaja mam
  • Ensimmäinen viesti
tursas pursanus harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tursas Pursanus:
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Amme Eino. Onnea tälle lapselle, kun kaverit pääsee nimee väänteleen. Tää ei oo totta, eihän!! :LOL:
Ootpa kypsö aikuinen.
No kypsä tai en, mutta ihan oikeesti. Tiedän kokemuksesta, että lapset ihan oikeesti vääntelee toistensa nimiä, ihan kiusaamiseen asti. :(
Toki jokainen itse päättää lapsensa nimen, enhän mä sillä. Mutta kun antaa nimen, niin on vastuussa myös seurauksista. Jos tuo on jossain kulttuurissa ihan normi nimi, niin ok. Kuulostaa vaan hassulta suomalaiseen korvaan.
Höpö höpö! Meidän lapsen etu- ja sukunimestä tulee noin vääntelemällä "ei kovin mukava" En nyt viitsi sitä tähän laittaa. Anoppi väänsi sen heti ristiäisisssä ja kauhisteli! Mutta koskaan ei ole kaverit väännelleet.
No hyvä, että ootte päässy helpolla!! :) Kun tiiän siis ihan sellasiakin tavallsia perusnimiä, joista sitte on väännelty Matti-patti paska-tatti ym. :(
Mutta huonoa käytöstä sun anopilta, en mä ääneeni alkas kenenkään nimiä morkkaamaan. Koska jokanen sen nimen valitsee ihan oman makunsa mukaan!!

tursas pursanus harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Amme Eino. Onnea tälle lapselle, kun kaverit pääsee nimee väänteleen. Tää ei oo totta, eihän!! :LOL:
Ootpa kypsö aikuinen.
No kypsä tai en, mutta ihan oikeesti. Tiedän kokemuksesta, että lapset ihan oikeesti vääntelee toistensa nimiä, ihan kiusaamiseen asti. :(
Toki jokainen itse päättää lapsensa nimen, enhän mä sillä. Mutta kun antaa nimen, niin on vastuussa myös seurauksista. Jos tuo on jossain kulttuurissa ihan normi nimi, niin ok. Kuulostaa vaan hassulta suomalaiseen korvaan.
No sun mielestä Jessica ja Vanessakin on outoja nimiä suomalaiseen makuun, mut ei ole mun päänvaiva.
Tästä heidän ikäluokista löytyy taatusti erikoisempiakin nimiä :whistle:
Ei noissa Jessicassa ja Vanessassa vikaa ole. Pidän niitä ihan tavallisina niminä. Ja meillä on lapsella vanha nimi, ihan perus suomi-nimi.

Yhteistyössä