Kutsumanimi Emma olis enemmän mun mieleeni mutta pääasia, että nimi on teidän mieleenne
No hyvä, että ootte päässy helpolla!! Kun tiiän siis ihan sellasiakin tavallsia perusnimiä, joista sitte on väännelty Matti-patti paska-tatti ym.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höpö höpö! Meidän lapsen etu- ja sukunimestä tulee noin vääntelemällä "ei kovin mukava" En nyt viitsi sitä tähän laittaa. Anoppi väänsi sen heti ristiäisisssä ja kauhisteli! Mutta koskaan ei ole kaverit väännelleet.Alkuperäinen kirjoittaja Tursas Pursanus:No kypsä tai en, mutta ihan oikeesti. Tiedän kokemuksesta, että lapset ihan oikeesti vääntelee toistensa nimiä, ihan kiusaamiseen asti.Alkuperäinen kirjoittaja mam:Ootpa kypsö aikuinen.Alkuperäinen kirjoittaja Tursas Pursanus:Amme Eino. Onnea tälle lapselle, kun kaverit pääsee nimee väänteleen. Tää ei oo totta, eihän!!
Toki jokainen itse päättää lapsensa nimen, enhän mä sillä. Mutta kun antaa nimen, niin on vastuussa myös seurauksista. Jos tuo on jossain kulttuurissa ihan normi nimi, niin ok. Kuulostaa vaan hassulta suomalaiseen korvaan.
Ei noissa Jessicassa ja Vanessassa vikaa ole. Pidän niitä ihan tavallisina niminä. Ja meillä on lapsella vanha nimi, ihan perus suomi-nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:No sun mielestä Jessica ja Vanessakin on outoja nimiä suomalaiseen makuun, mut ei ole mun päänvaiva.Alkuperäinen kirjoittaja Tursas Pursanus:No kypsä tai en, mutta ihan oikeesti. Tiedän kokemuksesta, että lapset ihan oikeesti vääntelee toistensa nimiä, ihan kiusaamiseen asti.Alkuperäinen kirjoittaja mam:Ootpa kypsö aikuinen.Alkuperäinen kirjoittaja Tursas Pursanus:Amme Eino. Onnea tälle lapselle, kun kaverit pääsee nimee väänteleen. Tää ei oo totta, eihän!!
Toki jokainen itse päättää lapsensa nimen, enhän mä sillä. Mutta kun antaa nimen, niin on vastuussa myös seurauksista. Jos tuo on jossain kulttuurissa ihan normi nimi, niin ok. Kuulostaa vaan hassulta suomalaiseen korvaan.
Tästä heidän ikäluokista löytyy taatusti erikoisempiakin nimiä
Muuten menettelee, mut tuo c-nimi pistää silmään noiden tavisnimien joukosta.Alkuperäinen kirjoittaja mam:Esikoisemme nimi on Junnu Aki Christian, haukkukaa nyt sekin.
Onkohan tääs oikeesti provo, kun on toi ? vielä perässä.. kiinnitti vaan mun huomion.. enivei, olkoon mikä on. Onnea kasteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja mam:Saa huomenna kasteen. ?