jf
Kun aina väsyttää, arki on yhtä työtä ja touhua...alkaa syödä naista. Miten saada arjen positiiviset asiat esille?
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:Mulla ainakin terveyden pettäminen pysäytti, kun pitkään pelättiin vaikka mitä ennenkuin alkoi syitä löytyä. Olin niin helpottunut, kun tiedän ettei ollut kyse mistään todella vaarallisesta. Arki kelpaa mulle hyvin nyt, kun oli pelko että se loppuu ennen aikojaan.
Joo, tiedostan kyllä että tarviin omaa aikaa. Miehen kanssa puhunut siitä. Oon kotiäiti, aina "työpaikalla". Ei juurikaan omaa aikaa. Siitä kai se eniten johtuu, arki tuntuu harmaalle. Miehellä vaan on niin paljon töitä, että minä olen se joka uhrautuu. Alan olla aika kireä akka. jospa se tästä...Alkuperäinen kirjoittaja Tursas Pursanus:Oisko mitään, mitä sä voisit muuttaa sun arjessa? Enempi omaa aikaa, vapaa-aikaa tai jotain. Oikeesti, käy huonosti jos ei tajua ite pysähtyä, kun kroppa antaa varotusmerkkejä. Mun läheisellä petti terveys, kun oli liian vahva, liian pitkään.
No tottahan se arki välillä väsyttää, en mäkään jaksa koko ajan vaan hymy huulilla painaa pelkän kiitollisuuden voimalla. Ymmärsin hyvin sun pointtisi, toin vaan oman kokemukseni, kun tosiaan arvomaailmani koki ison keikahduksen. Suurin muutos oli kai se, että oppi olemaan itselleen armollisempi, että elämässä on mentävä omien rahkeidensa mukaan eikä ruksata jokaista suoritusrastia. Pelkästään se, kun toteaa että okei, mä jaksan nyt näin vähän enkä pysty enempään, oli ihan mukavaa oikeastaan. Tuntui, että henki kulki pitkästä aikaa vapaamminAlkuperäinen kirjoittaja ap:Sut on pysäytetty todella. Joskus ne asiat vaan ajautuu "itsestäänselvyyksiksi"...
Kyllä mullekin arki kelpaa. Ehkä se on vaan oma jaksaminen, väärät asenteet = suorittaminen, joka syö naista. Oppis ottamaan rennommin.
Kyllä mun lapset on kallisarvosia aarteita elämässä!Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ei mitenkään. Arjessa harvemmin on mitään positiivista.