Hakutulokset

1. L

Joulukuiset 2010

Minäkin siirryn tälle puolelle. 24.12 syntyi tyttövauva. painoa 3,595kg ja pituutta 51cm. Ongelmia rintakumista eroon pääsyssä Jouduin laitoksella ottamaan rintakumin käyttöön ja nyt en saa vauvalle oikeanlaista imuotetta ilman sitä. Vauva ei suostu avaamaan suutansa tarpeeksi suurelle...
  2. L

Joulukuiset lumihiutaleet - meidän kuu!!!

Nyt on tännekin jouluvauva saatu. Tonttutyttö syntyi jouluaattona 19.29. Painoa oli 3,595kg ja pituutta 51cm. Lapintaika & maailman suloisin tonttutyttö
  3. L

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

Sabinelle paljon voimia! :hug: Tuosta rokotteesta. Itse en aio ottaa. Viime vuonna otin rokotteen ja silloinen raskauteni päättyi keskenmenoon melko pian rokotteen jälkeen. En voi tietysti varmuudella sanoa, että keskenmeno johtui siitä, mutta en uskalla toista kertaa rokotetta raskausaikana...
  4. L

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

Kiia Minä syön raskausajan monivitamiinia ja nyt rautaa. Kalaöljykapseleita söin myös jossakin vaiheessa. D-vitamiinia olis tosiaan hyvä saada talviaikaan se 10 mikrogrammaa. Mulla se tulee ainaki jo nuista monivitamiineista ja apteekissa sanoivat, että se riittää. (.) Mulla on ollu nyt pari...
  5. L

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

Nimenhuutoon: Lapintaika, la 19.12, synnärinä LKS, esikoinen tulossa ja tyttölupaus annettu Lapintaika 23+5
  6. L

Tänään oli neuvolakäynti. Hemoglobiini oli vähän laskenu ja painoa tullu 897g/viikko. Neuvolantäti ei kauheasti kehunu tuosta painon tulosta:whistle: Oon tässä yrittäny kovasti tutustua kestovaippoihin. Jos jollaki on hyviä kaavoja/kaavalinkkejä tallessa, niin olis kiva niitä saada...
  7. L

Martta Toivon kovasti, että kaikki on hyvin ja varmaan onki. Uskon kyllä, että sitä on vaikea uskoa. Itekki tällä viikolla kävin lääkärissä pienen vuodon takia ja pelotti ettei kaikki oo hyvin. Kaikki kuitenkin oli mallillaan. Jos sulla oikein kovasti alkaa mieltä vaivaamaan niin ajele...
  8. L

Mullakin kiinnostaisi, että millaista tuo äitiysjooga on. Jos vaikka Ennu liittyisin seuraan joogatunneille :) Mulle voi nyt laittaa synnäriksi LKS:n Jazzy82 Mulla myös liikkeet muuttunu vaimeammiksi mitä ne jossaki vaiheessa oli ja välillä tosi hiljasia päiviä. Ultrassa kuitenki kaikkia...
  9. L

Hampiainen Ei tuossa Tapiolassakaan tarvi omavastuuta maksaa, jos ei mitään korvattavaa tarvi hakea. Varmasti onnistuu tuo kerran vuodessaki hakeminen, en sitä epäile ollenkaan. Oon vaan omassa vakuutuksessa tottunu jo toisenlaiseen systeemiin, niin tuntuu helpoimmalta jatkaa samalla systeemillä :)
  10. L

Hampiainen Perun sanojani, olihan nuita vakuutusyhtiöitä, joissa joka hakukerralta menee omavastuu, eli jos hakee kerran vuodessa, niin sillon menee vaan kerran vuodessa se omavastuu. Pidin vaan huonona siinä sitä, että niitä pitää sitten keräillä vuoden verran ennen ku saa rahat takasin. Mutta...
  11. L

Mamadread Kannattaa varmaan käydä tutkituttaan onko tulehdusta. Monesti kai erilainen haju voi ainaki olla merkki siitä. Tai soitat eka neuvolaan. Osaavat ehkä siellä sanoa mikä vois olla. Hampiainen Tapiolan vauvavakuutuksessa pitää olla kotivakuutus myös siellä. Meillä olis sinällään helppo...
  12. L

Jennyli Itse tykkäsin sinkkuelämää 2:sta. Kuulemma ykkönen kuitenkin ollu parempi, ite en oo sitä nähny. Kummeista ja nimistä Ollaan mietitty sekä kummeja, että nimiä. Tytölle olis koko nimi valmiina ja pojalle etunimi. Yks kummiki ollaan jo mietitty, mutta toinen vielä mietinnän alla. Huh...
  13. L

Puolivälissä mennään! Vauvan liikkeitä tuntuu joka päivä. Toisina päivinä enemmän, kuin toisina. Kaikki liikkeet on vielä tuntunu ihan tuolla alavatsalla. Ihana tunne ku pieni siellä potkiskelee :) Edelleen alavatsalla on paineentunnetta välillä kovastikkin. Kipuja ei kuitenkaan ole ollut...
  14. L

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

Rusina2010. Meillä näyttää olevan sama synnäri ja lasketut ajat peräkkäisinä päivinä. Rakennultraki sattuu samalle päivälle :D Mamadread Mulla myös turvottaa vatsan seutua tosi kovasti. Joka ilta ihan ähky olo ku tuo ylävatsa turpoaa. Yön aikana sitten aina helpottaa, mutta melkein heti...
  15. L

Niin joo ja Miauh:lta piti kysyä, että onko teillä vuokrasopimukseen kirjattu vain kolmen kuukauden irtisanomisaika? Muistelisin, että yleensä on 6kk tuo irtisanomisaika vuokranantajan puolelta. Inhottava varmasti ku joutuu hopulla uutta asuntoa etsimään. Toivottavasti löytyy jokin kiva asunto...
  16. L

Mukavaa, että vieläkin uusia tulee joukkoomme! :) Ja hyviä ultrakuulumisia oli myös tullut ja hurjasti tyttölupauksia:). Onnea! Itselläni on rakenneultra 6.8, niinkuin taisi olla Martta09:lläkin. Perjantaina kävin neuvolassa ja kaikki oli hienosti niin mulla, kuin vauvallakin. Pikkusella...
  17. L

Vielä kerran aloin dopplerilla ääniä kuunteleen ja sieltähän ne kullanmurun sydänäänet löyty. Lähti kylläkin aikalailla heti karkuun. Kai sillä on jo hermot menny ku oon sitä päivän tuolla dopplerilla hakenu. Nyt se saa rauhassa kelliä seuraavaan neuvolaan saakka. On saattanu jo aiemminki...
  18. L

Onnea kovasti hyvistä ultrakuulumisista! Neuvolakäynneistä Täällä ainaki tähän asti ollu neuvolat neljän viikon välein ja sitten lopussa on useammin. Itselläni olis ens viikon perjantaina seuraava neuvola. Mietin vaan, että kehtaisko vielä huomenna soittaa aikasempaa aikaa ku haluttais...
  19. L

Hurjasti on tullu tekstiä. Olen sitä täällä aina välillä yrittäny käydä lukemassa, mutta ollaan anoppilassa reissussa niin on jääny koneella olo aika vähiin. Kyselin aiemmin nuista vitamiineista ja teidän kokemuksia lukiessa päädyin tuommoseen monivitamiiniin. Tuli mieleen ku jotaki puhetta...
  20. L

4D -ultraan ei olla varmaankaan menossa. Olis varmasti mukava, mutta aika kallis juttu. Nyt hermoilen täällä, että sainko jotaki ikävää vauvalle aikaan ku käytin hierontaöljyä, jossa on eteerisiä öljyjä: sitruuna, yang-yang ja kaneli. Vasta ku olin sitä käyttäny tuli mieleen, että saikohan...

Yhteistyössä