Hakutulokset

1. L

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

Tervetuloa kaikille uusille odottajille! Cisu Mulle apteekista suositeltiin Minisun Omega-3 kalaöljykapseleita. Käyvät heidän mukaan raskaana oleville. Vitamiineista En oo nyt aivan varma onko näistä jo ollu puhetta. Mitä vitamiineja/ravintolisiä te syötte? Itse aloin miettimään, että...
  2. L

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

Helinä86 Meilläki ajatuksena kokeilla kestovaippojen käyttöä. Erityisesti mies niistä innostunu :) Ja ku meillekin on esikoinen tulossa niin ei mitään tietoa siitä, että kuinka tuo käytännössä onnistuu, mutta kokeillaan ainaki! Ois mukava kuulla kokemuksia, jos joku teistä on aiemmin...
  3. L

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

Minä olen myös saanut tämän raskauden aikana puudutuksen hammaslääkärissä. Antavat vain jotaki eri puudutusainetta.
  4. L

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

Ihanaa, kun joillakin jo liikkeet tuntuu! Niitä kovasti jo itsekin odottelen. Toissapäivänä kävin NT-ultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. Vielä veriseulan tulokset tulee sitten parin viikon sisällä. Ultraan mennessä luulin, että viikkoja on kasassa 11+6, mutta niitä olikin sitten jo 12+4...
  5. L

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 TOUKOKUUSSA***

Maximilian Itse en ole ennen tukivöitä käyttänyt, mutta olen ollut töissä paikassa jossa myytiin anita baby belt tukivöitä ja moni asiakas ainakin tykkäsi niistä. Itsellä kauhea huoli siitä, miten vauva masussa jaksaa. Vielä viime viikolla kaikki oli kyllä hyvin.. Olen siis kärsinyt hurjasta...
  6. L

Murunen83 Voi olla ihan suolistovaivoja nuo sinun oireet. Mulla ainakin masussa kummallisia tuntemuksia ja joskus sattuu ihan alavatsallekin, mutta kaikki ainakin vielä kunnossa. Donter Mulla ainaki tarkoitus käydä neuvolan lääkärillä. Ei oikeastaan käyny aiemmin edes mielessä, että olis...
  7. L

Pitkästä aikaa jaksan/kerkeän tännekin. Hurjasta hammassärystä on kärsitty kaks viikkoa ja flunssaki tuli samalla sairasteltua. Tänään kävin varhaisraskauden ultrassa. Ultrasta löyty viikolla 8+5 oleva vauvan alku. Sydän sykki hienosti ja liikkeitäkin jo näky.
  8. L

Eilen sain sikiöseluonta -esitteen neuvolasta ja siinä lukee, että verikokeet otetaan viikoilla 8-11. Neukkarin täti oli tosin nämä viikot viivannu yli ja laittanu tilalle viikot 9-11+6
  9. L

###Joulukuiset lumihiutaleet 2010###

Keffeli mistä paikasta sulla on ollu selkä kipeä? Mulla on ylä- ja keskiselkä ollu jo pidempään aivan mielettömän kipeä. Ollut siis jo ennen tätä raskautta, mutta tuntuu nyt vain pahenevan.
  10. L

Kovasti kuulostaa olevan monella kaikenlaisia oireita. Voimia kovasti teille! :hug: Itse vielä odottelen oireiden ilmestymistä. Toisaalta olen tyytyväinen, ettei oireita ole, mutta jotenki tosi epätodellinen olo ku ei tämä raskaus tavallaan tunnu sitten missään. 5+0
  11. L

Kokeillaanpas nyt uudelleen, jos viestin lähettäminen onnistuisi. Äsken netti pätkäs poikki just, ku olin viestiä lähettämässä. Eli siis tulisin uutena mukaan, jos sopii :) Lasketusta ajasta ei oo varmaa tietoa ku kierto on epäsäännöllinen, mutta 22.12 voisi olla aika lähellä sitä. Takana on...

Yhteistyössä