Hakutulokset

  1. Ä

    +15 auringossa, mitä päälle?

    No meidän tytölle pistän pitkähiaisen ja normit pöksyt, semmoset vähän normaalia paksummat ja sukat. Niiden päälle tulee ohuet käsineet, vk-puku, kypärälakki ja lenkkarit. Pipon otan varalta mukaan, että jos vaikka tuulee tai on viileä, niin laitan senki sitten päälle. En kyllä oikeen tiedä...
  2. Ä

    Lasten pieni ikäero (käytännön vinkkejä kaipailen)

    Kannattaako muuten ostaa peräkkäin vai rinnakkain olevat rattaat?
  3. Ä

    Tapellaanko?

    Täällä kaksplussallahan tapellaan aina. Kaikesta aina kauhee kissatappelu. :D
  4. Ä

    Mitä meinaatte ostaa huomenna hulluilta päiviltä?

    Enpä taida jaksaa ängetä sinne tungokseen.
  5. Ä

    Suutuinko ystävälleni turhasta?!

    Voi hyvinki olla, koska tämä tyyppi on aina ollu kova roikkumaan toisissa ihmisissä ja aina tarttee jonku ihmisen siihen tuekseen ja kun odotusaikana meillä oli vielä läheiset välit ja niin.. En edes ollu hoksannu asiaa näin. =) Mut onnellinen siitä olen, että ainaki jäähylle pistin ystävyyden...
  6. Ä

    Suutuinko ystävälleni turhasta?!

    Ehkä kakaroita, mutta mielummin keskenkasvuisia kakaroita kuin vanhoja pieruja. :laugh:
  7. Ä

    lestadiolaisuus..

    Itse tunnen tosi mukavia lestadiolaisia, tosin äitejä en yhtään "tunne", mutta vielä lapsettomia. Mutta pakko sanoa, että omaa pikkuveljeäni kiusattiin aikanaan koko ala-asteen ajan ja justiinsa lestat kiusas! Moni oli näitä mun kavereiden pikkuveljiä, eipä kiinnostanu kaveerata sitten näiden...
  8. Ä

    Ärsytyslista!!!

    - Tiskit - Ku en pääse ulos vielä, ku lapsi nukkuu - Leikkipuistosta ei ole vielä sulanu lumet - Pitäis värjätä hiukset, mutta ei jaksa - Se ku mies on vielä töissä
  9. Ä

    Lähihoitajaksi oppisopimuksella

    Minäki halusin mennä, mutta en sitten edes vaivautunu kyseleen mistään, ku luin netistä, et paikkoja on aivan tosi hankala saada. Suhteilla vois päästä, jos niitä olis.
  10. Ä

    Suutuinko ystävälleni turhasta?!

    Se on ihmisistä mukava todeta, että toinen on vielä niin pikkunen, jos on kirjoittanu "epäkypsästi". :D Ja jos toisella on nuorena kavereita, niin sehän on heti sitten bestis tai jotaki. ;) Muutenki ku tänne voi kuka vaan kirjottaa, niin kirjottaa sitten mitä haluaa, ku nimettömänä voi.
  11. Ä

    Suutuinko ystävälleni turhasta?!

    En ole sanonu mitään siihen kuskaushommaan, aina vaan nauran siihen, ku ottanu sen vitsinä, mutta vähän alko tuntumaan nyt parin viimeisen kuukauden aikana siltä, ettei se mikään vitsi olekkaan.
  12. Ä

    Annatteko yli 1-vuotiaalle vielä suppoja?

    En enään ole käyttäny suppoja tai mitannu lämpöäkään pepusta. Meillä on semmonen tuttikuumemittari, niin sillä ollaan mitattu. Tosin se on vähän hankala.
  13. Ä

    Puhelu ei sallittu ?? TÄH???

    Mullaki joskus valittaa. En tiiä mistä johtuu, mutta se kyllä antaa kohta soitta.
  14. Ä

    Suutuinko ystävälleni turhasta?!

    Alkuun meillä oli tosi hyvät välit, ollaan oltu monta vuotta kavereita ja tää kaveri oli raskausaikanaki ainoa, joka pysy mun vierellä ja tukena, joten sitten lupasin jo sillon laittaa kummiksi. No mutta sitten ku lapsi tuli, niin tää kaveri muuttu ihan täysin. Olisko ollu sen syytä, että muutti...
  15. Ä

    Suutuinko ystävälleni turhasta?!

    Mä alkuun aattelin, että kait se menee ohi ja kuitenki ku se on mun lapsen kummi. Muutenkaan tää tyyppi ei koskaan halunnu lenkille tjs lähtä, mutta jos syömään mentiin, niin lähti heti, kuhan tarjosin ruuat. Kuitenki pakotin itseäni tapaamaan tätä jollain keinolla, ku jotenki inhottaa, että...
  16. Ä

    Suutuinko ystävälleni turhasta?!

    Mulla on semmonen ystävä, joka on ensinnäkin mulle velkaa kauheesti, eikä se maksa koskaan niitä pois, siis noin 300?. Se on myös mun lapsen kummitäti. Olen miljoona kertaa tarjonnu sille pizzat, ruuat, leffat, leffamässyt ja kaikki, koska hänellä ei ole kuulemmaan rahaa, vaikka hänen mies on...
  17. Ä

    G: Montako ulkovaatetta/takkia lapsellasi on kevääksi/kesäksi?

    Meillä on kaks osanen vk-puku ja sitten on vielä toinen ohuempi takki, niinku kesällä noille viileämmille päiville. Niillä varmaan pärjää ihan hyvin.
  18. Ä

    Kyllä multa pääsisi itku jos poikani eräänä päivänä ilmoittaisi olevansa homo. Mites muut?

    No ei multa itku tulis sentään. Mun oma sisko on lesbo ja oma äitini reagoi siihen just itkemällä ja märisemällä mulle siitä asiasta. Mä suorastaan nauroin sitten äidille. :D En vaan voi käsittää tuota markumista. Pitää hyväksyä kaikki sellaisena kuin ne on. =) Jos munki lapsi tulis mulle...
  19. Ä

    Mies jäi just kiinni nololla tavalla :(

    Voi kauheaa! :o Paljon voimia sinne! Mä en osaa kyllä neuvoa yhtään, mutta onneksi muut osaa.. Mutta onhan tuo nyt ihan selvää!! >:(
  20. Ä

    Turha avaus. Kaksostytöt sai eilen nimekseen..

    Tosi ihanat nimet!! =)

Yhteistyössä