Hakutulokset

1. A

Kaunis tytönnimi hakusessa...

Lilian, Leilani
  2. A

TOUKOKUUN TOUKAT 2010 ~~Varaslähtö kesäkuuhun~~

Whitey jos sulla vaan on vaikka imettäessä mahdollisuus lukea tuota Anna Wahlgrenin kirjaa, niin suosittelen! Se auttoi mua aina tosi paljon ensikertalaisena äitinä. :) Tietenkin siinä on todella paljon juttuja, joita en menisi kokeilemaan, mutta yhtä lailla paljon aivan loistavia pointteja...
  3. A

Valkovuoto vs limatulppa

Mulla limatulppa irtosi vasta kun olin synnyttämässä ja olin noin 9cm auki.. Mutta tuo kyllä kuulostaa siltä!
  4. A

Heipä hei kaikille taas! Varanikki joo, just tänä aamuna poika kuolasi samantien kaikki Jekovitit pihalle. =) Mutta kun itse sitä tippaa maistoin, niin en kyllä ihmettele! :laugh: Whitey meidän poika kanssa nukkuu vain yhdet pitemmät päiväunet, yleensä 11-13, ja silloin ollaan...
  5. A

Kiitos ehdotuksista 1v-lahjaksi!! Pitää hommata tuo koira! =) Meillä on käytössä 56cm vaatteet, ja poika on nyt 56.5cm ja 4500gr tai jotain sellaista. Pitäis varmaan vaihtaa kohta isompiin. KyyneltenHymy suuret suuret halaukset sinne! Mäkin oon tosi pitkiä päiviä yksin. Mies lähtee...
  6. A

Voi ei Devil tosi ikävää että joudut tuollaista kokemaan!! :hug: voitteko kokeilla keskustella rakentavasti asiasta?? joskus tosin auttaa varmaan se, että lepää kunnolla, koska väsymys saa aikaan ihmeellisiä asioita. Ei kai sun mies normaalisti tuollainen kuitenkaan ole.. :) tsemppiä!! :flower:
  7. A

Maira onpas siellä tosiaan virkeä yksiviikkoinen! =) Devili :hug: ymmärrän ihan täysin että olit käärmeissäsi!mä en ymmärrä miten miehet pystyy nukkumaan vauvan huutaessa! :/ mitäs sillä oli tilanteeseen sanottavaa? Whitey meidän poika viihtyy itse asiassa paremmin autoistuimessa, kun...
  8. A

Devil iso halaus sinulle :hug: . Toivotan voimia ja jaksamista ja muista ettet ole yksin! Tänne voi aina kans tulla purkamaan tuntojaan. Vendela, mietin kans, ihan niinkuin joku olikin jo ehdottanut, että ehkä pikkuisellasi ei ollut nälkä? Mulla on siis ollut ihan sama tilanne kuin sulla...
  9. A

Onnea onnea Meillevauva!! :flower: :heart: Vendela84 mä olen pitänyt potkaripukua vauvan päällä vaunuissa tällaisilla lämpimillä ilmoilla, ja tietty kevyt puuvillahattu ja sitten sellainen puuvillainen peitto. Se tuntuu olevan ihan sopivasti meidän pojalle. Sisällä hän yleensä viihtyy...
  10. A

Onnea Alisa! :wave: :flower: Magdalena77 kiva että kaikki näyttää nyt hyvältä ja olet pässyt kotiin pikkuisen kanssa. Tsemppiä vauva-arkeen! :flower: Kävin eilen testaamassa Kampin ostarin vauvanhoitohuoneen. Siellä oli sohvat imetystä varten, iso tila vaipanvaihtoon, mikro pullojen...
  11. A

ONNEA taas kaikille vauvautuneille, ja kiitos synnytystarinoista. Niitä on aina niin kiva lukea! =) Ja kirjoitelkaa tosiaan odottajat tänne puolelle, koska on tosi kiva lukea teidän juttuja. :heart: Born To Lose vähänkö mua naurattu tuo maitorahkajuttu! Siis mitä ihmettä! vaikka olen itse...
  12. A

Kiitos tuhannesti Alisa84 uudesta ketjusta, ja TSEMPPIÄ!!! :flower:
  13. A

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

Jee, onnea taas kauheasti kaikille vauvaantuneille!! :flower: :flower: :heart: Kohtahan me ollaan jo toukokuun lopussa! Eiköhän meistä viimeisetkin ala kohta jakaantumaan. =) Täällä vietetään ihanaa vauva-arkea. meidän poika on nyt tasan kaksi viikkoa. Edelleen hän on hirmuisen...
  14. A

En ole muutamaan päivään lukenut ja täällähän on taas tapahtunut. En ehtinyt montaa sivua taaksepäin lukea tänäänkään, joten pahoittelen että en kommentoi kirjoituksianne sen enempää. Babydream paljon tsemppiä huomiseen!! Täällä on vauva-arki lähtenyt aivan ihanasti käyntiin. Meidän...
  15. A

Onnea jälleen kerran kaikille vauvaantuneille. Niin ihanaa että vauvoja alkaa nyt tulla oikein urakalla. :flower: Ajattelin jakaa synnytyskokemukseni teidän kanssa. Ehkäpä siitä on apua joillekin, jotka jännittävät synnytystä. Eli siis 8.5, päivä ennen laskettua aikaa, päätin viettää...
  16. A

Meille syntyi täydellinen pieni poika rv 40+0, eli äitienpäivänä 9.5. 3270 g ja 51cm. Synnytys meni uskomattoman hyvin. En ottanut minkäänlaisia kipulääkkeitä, ei tullut repeämiä, ei tarvinnut leikata välilihaa... oli vain ihan mielettömän ihana ja voimakas kokemus. Nyt ollaan oltu parisen...
  17. A

Ce-bra ja Marjutti oikein paljon onnea molemmille tytöistä!! ja tsemppiä siihen imettämiseen. Eiköhän se alku usein ole hankalaa yhdellä jos toisella, ja sitten se siitä toivon mukaan lähtee. :hug: Riikka, Tinka kirjoittikin sinulle jo tosi informatiivisen pätkän, joten minä ilmaisen vain...
  18. A

Mua on naurattanut aika lailla noi teidän aitajuoksuasentojutskat. :laugh: Mullekin kyllä terkka sanoi että kannattaa istua mahdollisimman paljon kyykyssä jos haluaa että paikat alkaa luonnostaan aukeamaan. Mä sitten oon istuskellut kyykkyasennossa, pitäen esim. ruokapöydän reunasta kiinni...
  19. A

Tervetuloa mukaan Nenu ja Magdalena! Mäkin tulin hieman myöhässä mukaan, mutta täällä on niin kivaa porukkaa että varmasti olette tervetulleita! :) Kyyneltenhymy toivottavasti pääset tositoimiin! Jännää... muista tulla kertomaan miten tilanne etenee. Mä olen viime aikoina kokeillut...
  20. A

Hirmuisesti onnea kaikille vauvaantuneille!!! Olipas kiva kuulla tällaisia uutisia. Toukokuuhan lähti lupaavasti käyntiin. Nyt vaan me muut perässä! :flower:

Yhteistyössä